D'et i DHV

Generel teori og diskussion for nybegyndere

D'et i DHV

Indlægaf Atahualpa » lør 26. jan 2013 04:28

DHV betyder Display of High Value, altså at man VISER man har høj værdi.

Der er forskellige måder at D'e på som vi roder rundt i på forumet.

Den dårligste måde er at sige det direkte til hende, altså gå hen og sige "Jeg er svinerig" - det er sindsygt needy og "why don't you liiiike"-me agtigt at fortælle folk direkte om ens gode sider. Kan huske en veninde en gang blev åbnet af en fyr der bare fortalte hende han havde en stor pik, hendes svar var at han skulle finde en mand og stikke den op i :) Det VAR jo nice for hende han havde en ordentlig dillermand, og hvis han havde scoret hende havde hun sikkert været svært tilfreds - men når han siger det så direkte reagerer hun følelsesmæssigt ved at tænke "shit han må være en taber der kun har sin store diller som aktiv, ellers ville han ikke sige det sådan."

Den mellem-bedste måde er DHV-historier. De er "embedded", dvs. de skal poppe op "inde" i andre samtaleemner. Man sniger en V ind i samtalen, hun tror man fortæller historien pga en noget andet, men i virkeligheden fortæller ham den fordi man vil ha DHVen med. Med kæmpepikken som eksempel kan man f.eks. springe fra et emne om ferier til pikken med at sige "kan ikke lide at være på stranden i badebukser, jeg er lidt stor forneden du ved, og det er irriterende at folk kigger. Så ka bedre li byferier. Jeg var f.eks. i Firenze blablabla"

DHV-historier er praktiske fordi

- man kan fyre dem af på 10 sekunder. Og mange af "værdierne" kan jo dårligt vises anderledes! Hvordan vil man vise at man er protector of lived ones og tager sig af sine elskede i byen? Tager man sin gamle mor eller en syg hundehvalp med? Dem har man jo ikke med på A-Bar! Men det er SÅ nemt at sige "DAM det er fedt at være i byen, er ikke ude så tit fordi jeg tager mig af alle mine syge hundehvalpe".
- man kan gøre det 100% under radaren, du kan f.eks. fortælle DHV-historier til ens farmors 70års førdelsdag og gøre din kusines veninde attracted uden at nogen ser der foregår noget flirt - folk ved jo ikke hvad piger tænder på.
- man kan fyre dem af "rundt om hjørnerne" eller hvad man skal kalde det. De kan ikke en gang se historierne er "sendt" imod kusinens veninde - du kan sagtens fortælle dem til din onkel, bare kusinens veninde hører dem. Eller du kan fortælle dine DHV-historier til en fyr i settet sådan at dit target hører dem - mens du ignorerer hende lidt og beder hen om at være stille.

De er dårlige fordi de kræver at man skal tænke hurtigt MENS man snakker SAMT være god til at skifte emne. Er man ikke så god til det, så gør noget andet.

Behøver de være løgn? Nej, de skal være RIGTIGE. Syns selv det er en pænt fucked op ting at vise sine gode sider frem ved at fortæle historier om ting der skete for en helt anden person. Man finder dem i sit eget liv. Self virker en DHV-historie bedre hvis den hænger sammen med dit liv og din person end en eller anden konstrueret historie. SÅ er man jo også screwed senere hvis hun finder ud af at det er løgn. Men der er ABSOLUT ingen grund til at lyve, alle har da taget sig af et eller andet stakkelt væsen eller i det mindste bekymret sig for et en gang i deres liv.

Er man kreativ er der andre måder at embedde dem på end ved at fortælle dem. AkaMe min guru havde embedden en protector of loved ones DHV-historie i et spøjst armbånd han havde på - de spurgte altid spurgte til det af sig selv - og så kom DHV-historien så. Hans søde datter havde lavet armbåndet og så snakkede han løs om hvor glad han var for hende. Nuuuuuh !)

Det ALLERbedste er self bare at GØRE det, altså bare Displaye værdien uden pis så hun kan se den råt og uforsødet foran sine undrende øjne. Gør en masse selvsikre ting. VÆR socialt centrum i baren. VÆR afslappet og nonreactive. Snak om spændende ting, vær medrivende.

Jeg kan selv ikke se hvorfor man skulle lade være med at bruge et ret nemt PU-tool andet end pga. en slags stædig religiøs modvilje.

- Det tager 4 fucking sekunder at fortælle hende en DHV-historie. Man har jo masser af tid til det!
- Det er på ingen måde NOK til at laye hende, men det er der jo ingen af de ting vi gør der er i sig selv. Man dropper jo heller ikke øjenkontakt fordi man ikke kan laye en pige kun med øjenkontakt.
- Du kan bruge positive ting ved dig selv aktivt - som hun ellers slet ikke kan se og derfor gir dig nul og niks ellers. F.eks. at du er sød og omsorgsfuld eller at du har en stor diller. Eller at du har spændende fremtidsplaner.
- Blir man så psykotisk og skizofren af at fortælle en historie? Dunno, jeg har aldrig fattet hvorfor folk mener det er instant psychic damage.
Atahualpa
Private Johnson

Tilbage til Generelt om The Game