Chacruna's guide til nybegyndere

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Chacruna's guide til nybegyndere

Indlægaf Chacruna » lør 6. jul 2013 16:05

Egentligt er det ligegyldigt om man er nybegynder, intermidiate eller advanced. Det man skal gøre er det samme: Gå ud, opbyg dit momentum og dine reference experiences og gå efter at close.

Momentum:

"If you go out, all your sticking points auto correct" - Tyler

Okay, jeg er ked af at sige det, men du er nødt til at gå ud. Jo mere du kan komme ud jo bedre, for så bliver dit momentum større. Jeg anbefaler personligt at man går ud hver dag hvis man kan slippe afsted med det. Hvis man går ud hver dag fjerner man nemlig et stort pres fra sig selv. Forestil dig at der er en der går ud fredag og lørdag hver uge, og en anden der går ud hver dag. Den der går ud to dage om ugen vil føle et meget større pres på sig selv for at tage handling, han bør approache en masse kvinder de to aftener for ellers skal han vente en hel uge før han kan fortsætte. For langt de fleste mennesker er det ødelæggende for deres game at fokusere på hvad de "bør" gøre fordi det får dem til at være i deres hoved istedet for i deres handlinger. E.g. "Jeg bør approache det set derovre, hvad skal jeg sige? Shit nu gik der mere end tre sekunder, bla bla bla.". Hvis man går ud hver dag er det helt okay at have off-nights hvor der ikke sker så meget. Så man føler mindre at man "bør" tage handling og "gør" det istedet.

Reference Experience:

Din reference experience er din erfaring. En fyr uden nogen erfaring har næsten altid limiting beliefs omkring alt muligt shit. Jo mere man oplever at kvinder har lyst til sex, desto lettere bliver det. Jo flere success-oplevelser man har haft jo nemmere bliver det fordi man ved det kan lade sig gøre.

Close!

Derfor bør du faktisk også gå ud med det formål at close, og IKKE det formål at blive bedre. Hvis du går ud med det formål at blive bedre på lang sigt bliver du sandsynligvis ikke ret meget bedre to be honest. For hvis du bare snakker med pigerne uden at gå efter at close, så udvikler du ikke din seksualitet, og du får ikke opbygget dine reference experiences. For mig når jeg går ud er målet klart. Hvis jeg finder en sød pige handler det om hvordan jeg kan f-close hende. Hvem er hun her med, hvor bor hun? Kan jeg isolere hende fra hendes venner og kiss-close hende? Hvordan får jeg hende med hjem? Kun hvis jeg ikke kan f-close hende den aften (på grund af venner eller logistik) tager jeg hendes nummer.

Sexual State

Jeg er som regel low energy. Hvorfor? Fordi det efter min mening er mere maskulint/alpha og mere seksuelt tiltrækkende. Man kan sagtens åbne et hvilket som helst set hvis man er low energy så længe man har en høj intensitet/fokus. Hvis man åbner med for høj energi er det aaalt for meget op ad bakke. Det kan godt være det føles nemmere at åbne, men man skyder sig selv i foden fordi man får en rolle som en klovn der er til for at underholde og det er ikke seksuelt tiltrækkende.

Skriv Field Reports

Når du er online på dette forum så skriv field reports. Det giver dig en mulighed for at tænke de situationer du har været i igennem en ekstra gang. Og andre kan komme med deres input. Field reports er en rigtig god øvelse. Den eneste undskyldning for ikke at skrive field reports er hvis man ikke går ud. Så vis du ikke er en Key Jockey så skriv de fucking field reports ;)

Læsestof

Det koster 0,00 kr at blive god til game. For alt det bedste materiale er gratis, hvis man ved hvor man skal lede. Jeg synes det er okay at man som nybegynder tager en læseperiode hvis man føler man har brug for det. Det kan være meget motiverende. Men optimalt set skal man hen hvor man går MEGET MEGET MEGET mere ud end man bruger tid på at læse.

Læs starten af denne her bog: http://www.djbible.classicalgasemission ... f_pook.pdf

De første 30 sider er geniale, godt skrevet og fyldt med gode indsigter.

Derudover har RSD en masse gratis materiale der er super godt: http://www.rsdnation.com/

Og til sidst er der det gamle arkiv som jeg synes er rigtig fedt. Der slipper man for meget af det kommercielle og man kan vælge den PUA man synes er mest spændende og få et dybt indblik i hans tanker. Jeg synes eksempelvis Tylers arkiv er fedt. Her er arkivet: http://www.fastseduction.com/archives/
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Re: Chacruna's guide til nybegyndere

Indlægaf Ross » lør 6. jul 2013 16:35

Enig med alt bortset fra din sexual state, det er vigtigt at undgå at blive klovn ja, men en del fyre er naturligt high-energy og scorer rigtig meget.. Det handler bare om at være kongruent. Er man glad og i hopla så åbner man glad og i hopla, er man rolig og har lyst til at snakke, så åbner man roligt og snakker..
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Re: Chacruna's guide til nybegyndere

Indlægaf Chacruna » søn 7. jul 2013 05:20

Det er rigtigt hvad Ross siger, en af de absolut bedste PUA'er jeg har mødt var generelt high energy. Han havde vilde resultater. Og alt ved hans kropssprog og øjenkontakt hentydede til sex.

Men bortset fra ham er alle dem jeg har mødt, der scorer mest, low energy. Og en af de fejl jeg har set aller oftest hos nybegyndere er at de går ind i et højere energi niveau end hvad der er naturligt for dem for at undgå AA. Og det virker på AA. Men den bedste måde at komme over AA i min mening er at opbygge momentum og/eller bare lære at leve med det.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Generelt om The Game