Hvor begynder man?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Hvor begynder man?

Indlægaf Happytalk » tirs 20. okt 2015 16:46

Lol... Okay, så lad os sige "Klassiske game realteret routiner". Som eksempelhvis TheCube, Five Question Game, Diverse Ross Jeffries Patterns...

Og det i at gå i byen.. eller for den sags skyld at trække vejret er en routine.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kaizer » tirs 20. okt 2015 16:53

Min ynglings: Spellbinders Oktobermandsekvens, som kan få enhver kvinde til at gå i seng med dig, efter du har udført den :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Venividvici » tirs 20. okt 2015 17:02

Tænker at trække vejret er den vigtigste rutine jeg skal huske på i det her så!

Octoberman sequence har jeg godt næsten lige læst om, hvor han får hende til at fokusere følelsen af forelskelse fra dengang hendes forhold var godt, og så får han hende til at fokusere på hans håndbevægelse op og ned ad sit bryst, mens hun skal fokusere på følelsen. At læse det lyder helt vildt.
Venividvici
Gummi Tarzan

Indlægaf Fame » tirs 20. okt 2015 17:31

Har leget med de ting (sequence). Syntes det er moralsk nasty og ulækkert as fuck - men det er bare min oplevelse.

Jeg foretrækker til enhver tid at knalde en kvinde, som er bevidst om, at hun reelt gerne vil - modsat et verdenssyn, hvor jeg tænker så ringe om mig selv, at jeg må 'snyde', 'tricke' og luske mig til sex med kvinder.
Det er faktisk slet ikke nødvendigt, for kvinder elsker sex.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Happytalk » tirs 20. okt 2015 17:49

Fame skrev:Har leget med de ting (sequence). Syntes det er moralsk nasty og ulækkert as fuck - men det er bare min oplevelse.

Jeg foretrækker til enhver tid at knalde en kvinde, som er bevidst om, at hun reelt gerne vil - modsat et verdenssyn, hvor jeg tænker så ringe om mig selv, at jeg må 'snyde', 'tricke' og luske mig til sex med kvinder.
Det er faktisk slet ikke nødvendigt, for kvinder elsker sex.

Nemlig!
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Chacruna » tirs 20. okt 2015 18:34

Haha, jeg havde helt glemt at den slags fantes, vel derfor rutiner har et dårligt ry I guess. Rutiner/Teknikker/Principper, stort set synonymer efter min mening, det handler om hvorvidt man er bevidst om det man laver, noget som jeg personligt går en del op i fordi jeg synes det er spændende og jeg generelt er en ret intellektuel person - man kan sagtens være hjernedød-dygtig og ikke ane hvad man laver, eller i det mindste blot have en instinktiv forståelse for game.

Her er eksempelvis nogle teknikker jeg synes er gode: Push/Pull, Implication, Playful Misinterpretation, Rollespil, Future/Past Projections.
Til store sets er der masser af lege der er rigtig gode, Enten/Eller, Jeg har aldrig, diverse drikkelege osv. man kan bruge til at skabe en god stemning.

For mig er det i hvert fald utroligt nyttigt, ikke mindst til at hooke store set, man kan fx bruge det som åbner "Hey, jeg sad og legede enten/eller med min kammerat, men det blev hurtigt kedeligt når vi kun er to, vil i være med".
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Lazylion » tirs 20. okt 2015 22:28

Gode ting der bliver sagt

Min liste ville være

1 Træk vejret, gerne dybe ned i maven, og langsomt, så du får mere parasympatisk aktivitet
2 slap af i kroppen inden du går nogen steder
3 øjenkontakt og et smil
4 Åben munden og se hvad der kommer ud, stil åbne spørgsmål vær nysgerrig.

Piger elsker at snakke, og hvis du oprigtigt lytter, så behøver du ærlig talt ikke gøre ret meget andet til at starte med.

Så gå ud og få nogle meningsfyldte samtaler, lær nogle kvinder at kende, få nogle positive oplevelser, vær ærlig overfor dig selv og hende og smil.

Det bliver først angstprovokerende når du føler at du skal præstere noget og når du forsøger at udføre alle mulige underlige ting som dem ovenfor (sorry Chacruna :D)

Don't push the river, it flows by itself :D

LL
There is no sense in me that I am god's gift to women, or that if a woman does not accept what I have to offer, well then, it's her loss. For it's my loss too - I really liked her! No, none of that "I am the prize" nonsense. - Zan Perrion
Lazylion
MacDaddy

Geografisk sted: Horsens/Århus

Indlægaf Kaizer » ons 21. okt 2015 15:15

Ovenstående kommer an på ens personlighed, og jeg ved at Chacruna kan snakke om det i dagevis, fordi vi to har læst sammen og har haft en masse af det her stof.

Jeg er en INFP-type, high ‘intuitive’ + ‘perceiving’ , prøv evt selv at tage en test et sted som her -> http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp . Som type har jeg det notorisk svært ved regide og repetitive planer, detajler, struktur, regler osv. Kender andre, hvor det giver dem mening og sikkerhed i de her sociale siturationer, hvor de ellers var ubekvemme. Ting som N-L-P-patterns og memorering af diverse routiner ville tyngde mig og langsomt tage livet af mig, da jeg er langt mere abstrakt og imaginativ, individualistisk, drevet af større idealer, og kan lide friheden til at komme på mine egne ideer og gå egne veje. Min tilgang er mere jazz, artsy og indie.

Samtidig vil en introvert også stå med andre udfordringer end en ekstrovert. Min verden er indadrettet, jeg er meget selvbevidst og ved, hvor jeg fejler, samt hvordan andre omkring mig har det. Det kan være enormt drænende for mig at være steder med mange mennesker (jeg er bedst med pigen på tomandshånd), ligesom jeg føler mig selv gravitere væk fra clubbing, high energi, flashy room game, amoging ect, pga jeg af natur er mere non-konfrontatorisk, chill og under the radar. Jeg er heller ikke nødvendigvis altid social som baseline, og det er klart noget, jeg skal være opmærksom på at holde ved live og måske arbejde på.

Så pointen er, lær af andre, men lad være med at tage en tilgang for givet. Vi står alle med forskellige udfordringer. Så hellere gå ud og få en følelse for det og opdag, hvordan du lærer, og hvad der fungerer for dig med dine personlige styrker og svagheder.

edit: Har prøvet at finde en gratis Jung/Briggs Myers test, da den første jeg linkede til, tilsyneladende krævede betaling
Senest rettet af Kaizer ons 21. okt 2015 17:12, rettet i alt 3 gange.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Chacruna » ons 21. okt 2015 16:38

god post Kaizer, er meget enig, jeg er ISTP, high 'thinking' + 'perceiving' - jeg tog din test og min thinking score var helt oppe på 95%.

Rutiner er nok under alle omstændigheder et dårligt sted at starte, og hvorvidt det er værd at bruge tid på overhovedet afhænger nok til dels af ens personlighed som du skriver - For mig er en vigtig del af min fascination af PU at opnå en dybere forståelse af hvad der specifikt virker og hvorfor.

Jeg har selv haft enormt meget succes med rutiner, men det er utroligt vigtigt at det virker 100% naturligt, og de fleste virker alt andet end naturlige når de er nye i gamet - uanset om de bruger rutiner eller ej er min erfaring.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Venividvici » ons 21. okt 2015 17:09

Jeg følger med i hver eneste post, så i poster ikke for døve øre. Har bare ikke noget at kommentere med, da det hele er nyt for mig,
men suger det hele til mig! Og tak fordi i vil bruge tiden.

Samtidig er jeg også introvert, på trods af både sælgerjob og det hele. Men hvis du siger, at du er introvert, Kaizer, så læste jeg også en tråd,
hvor jeg mener det var dig, som blev nævnt, som værende den 'farligste' at være alene med - det blev i hvert fald nævnt af brugeren, Kamikazee (?) som jeg er
kommet frem til er et af de der skræmmende hun-køn - hvorimod de fleste andre logs jeg har læst, så ser jeg at folk er meget hurtigt fremme, på den gode måde.

Har ikke læst nogen af netop dine logs, men tænker en introvert gør det lidt anderledes?
Venividvici
Gummi Tarzan

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game