-> 13 Dating tips til dig min ven - UNSPORTET! :)

Generel teori og diskussion for nybegyndere

-> 13 Dating tips til dig min ven - UNSPORTET! :)

Indlægaf Happytalk » ons 28. okt 2015 21:25

Er lige i humør til at give lidt værdi i dag :D Håber det kan bruges ;)

Her er en god stak af diverse tips. Dreamz har vidst også bidraget med en del af dem ;-)

Der er 3 overordnede elementer at fokusere på når du vil bygge tillid og disse består hver især af en række under-elementer.
Fysiologi
- Positur / Kropsholdning (vigtigst)
- Gestikulationer
- Ansigtsudtryk og blinke-hastighed(vigtig)
- Åndedræt
- Tonalitet
Stemme
- Tone
- Tempo (vigtig)
- Kvalitet
- Lydstyrke
Abstraktionsniveau
- Specifikt
- Abstrakt
- Ord
- Prædikater (sanse-baseret; billeder, lyde, følelser)
- Især de sidste 3-4 den anden udtaler

Tjekliste inden du skal på date:
- Klip dine negle pænt og sørg for at de ikke er skarpe ved kanten – Hvis du giver en pige finger (i fissen) gør det ondt hvis du har skarpe negle.
- Fjern snavs under neglene.
- Barber dit nakke-garn.
- Barber hår på ryggen. Det er klamt.
- Har du hår imellem øjenbrynene, også kaldet Unibrow fjerner du også dem. Det er klamt.
- Fjern hår ud af næsen.
- Fjern hår ud af ørene.
- Eventuelt lige finpudse skæget.
- Et bad.
- Rent tøj.
- Eventuelt en parfume.
- Go hygiejne.
- Sørg for at have nogle pæne sko på, det fortæller mere om dig end du tror ;-)

Samtale emner:
Kan både være Nutid, fortid og fremtid. Hvad ville du være da du var barn? Hvad drømmer du om at blive om 10 år? Da jeg var lille, var jeg ovre og besøge min.

Samtale emner - Backup plan:
I samtale emner er det altid godt at have et par backup planer hvis samtalen går i stå: Eksempel: Har du været meget ude at rejse? Find selv på 4 ekstra :)

Hvordan scorer jeg i supermarkedet?
Du kan score piger i supermarkedet ved at komme ind på emner omkring mad, hun er jo alligevel nede for at handle ind til aftensmad – I kan jo lige så godt spise aftensmad sammen og få en hyggelig date ud af det. Det fede er også at man kan lære at lave nogle nye madretter.

På date:
Har du fået damen med på en date.. Er det et mega godt tegn!!! Nu har hun vist lidt interesse i dig! Nu er det blot dit job ikke at fucke det op. På første date er det en god ide at komme lidt rundt og se flere ting, end blot det samme sted. Ved at hun ser flere steder, så har hun også flere minder sammen med dig. På den måde føles det som om hun har oplevet mere sammen med dig. Plus i opbygger en historik sammen.

tip:
Hvis du har et par veninder, fra skolen eller arbejdet, så vil andre piger ligge mærke til dig.. de vil inde i hjernen automatisk tro du er en fyr, som er god og omringet af piger. Piger vil automatisk se dig som høj værdi. Piger er mindre tiltrukket af en bunke kedelige fyrer.

Gråzonen:
Er hun fattig studerende, har hun nok ikke så mange penge sidst på måneden. Bare inviter hende over på mad.. den virker godt.

Ting du ikke skal snakke om:
På første date anbefaler jeg at holde samtalen sjov og positiv. Det ses helst, du undgår politik og religion. For nogle kan samtalen hurtigt blive negativ eller gå helt af sporet. Hvis dette sker, så skift emne og snak om det på et tidspunkt, hvor I har fået et stærkere forhold. Ingen grund til at smide det hele i vasken første dag. Har du familieproblemer og/eller andre problemer, så hold dig fra at snakke om dem. Hun gider ikke høre.

Biffen:
Pop-corn i biffen er den perfekte måde at gå fra succes til fiasko på jeres første møde. I kan ikke se hinanden dybt i øjnene eller få den romantiske chance til at lære hinanden at kende? Første tip: Du tager på daten for i kan snakke sammen og lære hinanden bedre at kende på et dybere niveau..

Noooo......!
Du er ikke hendes psykolog!! Måden du hjælper hende med de personlige problemer på, er ved ikke at gøre noget og overlade det til hendes nærmeste. Når hun åbner op og fortæller, om hendes dybeste problemer, så kommer hun tæt på dig og bliver knyttet til dig. Det kan godt være, du kan hjælpe hende. Men ofte vil hun skynde sig væk, fordi hun føler, du er kommet for tæt på for hurtigt. Hun må løse udfordringerne med hendes nærmeste. Det er ikke dit problem!!!!

Penge:
Overvej hvor vigtig hun er.. Hvis du dater meget, så hold datene simple og billige. Du kan altid lave en “Second date”. Det kan hurtigt blive dyrt. Det kan hurtigt blive dyrt at tage på mange dates, hvis man gør meget ud af dem. Jeg har efterhånden hørt mange sjove historier om fyre, der har lejet et skib, inviteret på skydiving og alt muligt andet. Hvis du ligger inde med sådan historie, vil jeg meget gerne høre den!
Når du har fundet pigen, du med sikkerhed kan identificere som “prinsessen”, kan du efter nogle uger lave en second date, hvor I bruger lidt flere penge. Husk! – Hun skal arbejde for at vinde din opmærksomhed..

Målstætning:
Nå store mål:1.Hvad vil du HELT SPECIFIKT have til at ske?
2.Hvor er du nu?
3.Hvordan vil det se ud, hvad vil du høre, hvordan vil det føles, når du opnår dit mål?
4.Skriv det i nutid
5.Skriv det om indtil det er VIRKELIG tiltrækkende for dig
6.Skab et mentalt billede, hvor du ser dig selv opnå dit mål i det billede
7.Hvordan vil du vide at du har opnået dit mål?
8.Hvad vil det at opnå dit mål give dig eller gøre dig i stand til?
9.Hvad er dit bagvedliggende ønske om at nå dit mål?
10.Hvad vil du vinde eller tabe når du har opnået dit mål?
11.Hvad vil der ske hvis du når dit mål?
12.Hvad vil der ikke ske hvis du når dit mål?
13.Hvad vil der ske hvis du ikke når dit mål?
14.Hvad vil der ikke ske hvis du ikke når dit mål?

Håber der er en ting eller to du kan bruge ;-)

Wiiieeee. Have fun. ...og husk, der er ingen regler i dating ;)
Senest rettet af Happytalk tors 29. okt 2015 01:29, rettet i alt 1 gang.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Re: -> 13 Dating tips til dig min ven - UNSPORTET! :)

Indlægaf James Collin » tors 29. okt 2015 00:10

Guldkorn weee...

Biffen havde jeg sku ikke tænkt på eller super marked, glemmer hele tiden at man kan scorer alle steder ;)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Chacruna » tors 29. okt 2015 11:31

Godt initiativ - meeeeen... synes du selv disse råd er god kvalitet? For det får mig til at overveje om du er uddannet bagerjomfru eller bare har en ekstremt lav IQ - Prøv næste gang du vil give værdi at skrive noget der reelt bygger på din egen erfaring istedet for at copy paste noget du lige har læst i et M! blad... Beklager at jeg er negativ, men det er ikke det første gøgl jeg har set fra dig Happytalk, gør du dig overhovedet umage når du forsøger skrive noget klogt?
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf thatwoman » ons 11. nov 2015 00:33

Wow! Jeg er overrasket. Tænker I fyre virkelig så meget over dating og følger de her ting/tænker over de her ting når I er sammen med en kvinde?
thatwoman
Bølle Bob

Indlægaf Happytalk » ons 11. nov 2015 00:45

Vi vil gerne højne oddsne for at hun får en god, sjov og naturlig oplevelse på daten og efterfølgende. Så ja :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kami » ons 11. nov 2015 01:47

thatwoman skrev:Wow! Jeg er overrasket. Tænker I fyre virkelig så meget over dating og følger de her ting/tænker over de her ting når I er sammen med en kvinde?

De fucking elsker os kvinder. Var du nogensinde i tvivl? ;)
Kami

Tilbage til Generelt om The Game