Hvorfor flaker pigerne mig?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Hvorfor flaker pigerne mig?

Indlægaf Space » søn 8. nov 2015 20:44

Hvorfor får jeg flakes :?: Den lette løsning er altid at skyde skylden på andre end sig selv.

Men sandheden er langt største delen af alle flakes skyldes dårligt game. Åltså du har ikk lavet et stort nok følelsesmæssigt indtryk, på at hun vil investere vidre i dig.

Daygame handler ikke om at få et nummer. Piger vil give deres numre selv til tiggere, og hjemløse bare for at slippe af med dem :lol:

Når du har lavet et approach i fx daygame. Handler det om at skabe en kemi mellem dig og hende. Jo mere hun følelsesmæssigt investere i dig jo større er chancen for at du

kommer til at se hende igen. Og en regel du burde skrive dig bag øret spørg kun om nummeret hvis du vil se pigen igen.

Ligesom du kun burde approache en pige du vil bolle.

Så hvordan undgår jeg flakes? Du bruger tid på pigen. Har du lige mødt hende hører du hende evt ad om hvad hun skal.

Et eksempel. Jeg står op af et skilt i Taastrup gågade. Der komme en sød pige forbi (18 år rådhåret :twisted: ), jeg åbner hende ved at spørge hende hvad klokken er lige da hun skal til at sige hvad klokken er siger jeg, at jeg har et armbåndsur, jeg syntes nu bare at hun var så sød. Hun griner (giggling) God reaktion. Ingen tid a miste. Jeg spørger hende hvad hun skal og hun siger hun skal ned og hente en sandwich, jeg spørger så om jeg ikke skal tage med. Hun tænker to og siger hvorfor ikke (Det hun tænker er følgende, hun er alene hun skal, ned og hente en sandwich som i sig selv ikke er det mest stimulerende, så hun tænker hvorfor ikke kan være min dag kan blive det bedre, det er jo ikke hverdag dette sker for hende hvis næsten aldrig, eftersom de fleste fyre sidder og spiller WOW) Jeg tager med hende, hun køber sin sandwich skal have en vand de tager ikke mastercard, hun giver 8-) Jeg lover hende at jeg senere nok skal betale hende tilbage selvom hun siger det er ligemeget. Efter hun har købt sandwichen siger jeg at jeg skal ned mod stationen, det skal hun også, vi følges ad jeg siger til hende at jeg vil betale hende tilbage for vanden og smutter in i 7 eleven, undervejs bygger vi dog en god romantisk/seksuel/kemi. Da hun skal til at gå får jeg hendes nummer, krammer hende, kysser hende på kinden og går efter kysset hun siger "ejj (Giggler)" Jeg hiver hende ind igen og krammer hende. Hun er tændt har følelsesmæssigt investeret.

Det der sker følgende er at når jeg skriver er at hun svarer hvorfor??? Man skal vel ikke være et geni for at regne den ud. Hun kender mig, selvom hun ikke kender mig nok kender hun mig stadig nok til at hun vil se mig igen. Altså hun har investeret i mig. Jeg har lavet et indtryk på hende, og derfor vil hun gerne ses igen. Vi har skabt et kortvarigt romantisk kontakt. Som derved har skabt en lille smule comfort. Så hvis du vil have at pigerne ikke flaker SKAL DU SKABE ET INDTRYK. Og gerne et positivt et :lol:

Historien ovenover er ægte, Kom på date med pigen, men sig ikke hvordan jeg fik den ødelagt.

Så summasumarum er at det handler ikke om at løbe rundt som en bavian der har mistet sin flok. Game er ikke det samme som at spille counter strike på sin pc'er. Det handler om at skabe menneskelig kontakt. Og evt tage den ud så langt som muligt, og så få nummeret når man enten har skabt nok indtryk eller der ikke er andet at gøre, men bliver nød til at skilles fordi hun skal hjem og gi sin hund mad eller lignede. Husk ikke være needy. Vær social. Misforstå ikke mine ord. Lav en masse approaches, men husk kvalitet frem for kvantitet. Selv en hjernelam idiot kan lave en masse approaches, det handler om at have indhold i sine approaches.

nok for denne gang håber jeg har givet jer børn, noget kort indholdsrigt matriale.
Space

Re: Hvorfor flaker pigerne mig?

Indlægaf Happytalk » søn 8. nov 2015 21:44

Det handler meget om at du mangler at bygge mere tillid. Find ting i har tilfælles.

Meget mindre bullshit/push pull/cocky funny. Prøv at gå ud i 14 dage uden at være dancing monkey.

Når piger overvejer nogle dage senere sidder de og tænker "han var vildt grinern" men jeg kender ham slet ikke og jeg ved ikke om jeg kan stole på ham.

Har selv været der… ;-)

Less fun, more comfort ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Space » søn 8. nov 2015 22:48

Happytalk skrev:Det handler meget om at du mangler at bygge mere tillid. Find ting i har tilfælles.

Meget mindre bullshit/push pull/cocky funny. Prøv at gå ud i 14 dage uden at være dancing monkey.

Når piger overvejer nogle dage senere sidder de og tænker "han var vildt grinern" men jeg kender ham slet ikke og jeg ved ikke om jeg kan stole på ham.

Har selv været der… ;-)

Less fun, more comfort ;-)

Den er ikke skrevet til mig selv. Men tak for dit input :) Hden er skrevet til folk som er helt nye. Du har ret i at det handler om at skabe tillid. Men hvordan skaber du den? Du skaber den via forskellige faktorer. Men mest af alt jo mere i investere i hindanden jo mere tillid er der skabt. Men altså kender mange Nice guys som skaber tillid på 2 min, så det handler ligesåmeget om at skabe et godt indtryk at dele noget sammen skabe en kemi, og med alt dette kommer den såkaldte tillid. Men hvis det er man er røvkedlig såligeså meget tillid man skaber vilhun nok stadig ikke se en. Man skal stimulere hende. Så man giver hende en grund til at se en igen
Space

Indlægaf Happytalk » søn 8. nov 2015 23:01

80 % af tilliden skabes igennem kropssprog, resten er igennem de 20% verbalt hvor i finder ting har tilfælles.

Helt enig med invistering.

Jeg plejer at sige der er 3 former for invistering:
- økonomisk
- tid
- emotionelt

Der er sikkert mange forskellige modeller på det her emne. Kigger altid efter lidt fod inspiration ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Dreamz » man 9. nov 2015 21:35

Space skrev:Men sandheden er langt største delen af alle flakes skyldes dårligt game.

næsten korrekt. ALLE flakes skyldes dårligt game. end of story.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Jonez » man 9. nov 2015 22:25

Alle mine flakes kommer, som happy siger - fordi jeg har været for meget dancing monkey og ikke vist personlighed nok. Ligeså snart jeg har "hevet hende til side midt i alt sjovheden" og lige forklaret hende at jeg altså er et normalt menneske der også har følelser - har hun MEGET sværere ved at flake og bare gå fra dig.
Jonez
Private Johnson

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf James Collin » tirs 10. nov 2015 00:10

Dreamz skrev:
Space skrev:Men sandheden er langt største delen af alle flakes skyldes dårligt game.

næsten korrekt. ALLE flakes skyldes dårligt game. end of story.

Ved næsten ikke, forleden dag så jeg denne fyr.
Han havde så meget game, at pigerne der gerne ville have ham ødelage alt for ham, hvis han ikke lage valgte dem.
For hvis de ikke fik ham den aften, så var der ingen der skulle have ham.

Så pigen blev simpelthen en flake, fordi han havde for meget game.
Drengene var heller ikke helt fan, da han bare støvsugede alle de pæne piger.
Uden at dele for meget ud hehe.

Så for godt game, kan sku også være noget lort og bestemt for ego'et :D

Men kun hvis jeg skal gå på tværs, ellers har Dreamz fuldstændigt ret :D
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Dreamz » tirs 10. nov 2015 13:54

jeg sagde ikke at de skyldtes for MEGET game, jeg sagde de skyldtes DÅRLIGT game. ingen piger er ens, ingen fyre er ens. vi kan minde meget om hinanden, og nogle ting virker derfor generelt bedre end andre ting - på de fleste.

DÅRLIGT game er: Ukalibreret game ift situationen du står i.

hun får måske buyers remorse, hvordan tackler du dét i den givne situation med den specifikke pige? hvis du ikke finder det rette svar, så flaker hun.

hun tænder måske på en vis tangent i jeres samtale og at du vil have hende, men står helt af, hvis hun får bare et hint af clingy / neediness, hvordan tackler du dét? hvis du ikke finder det rette svar, så flaker hun.

osv.

jeg kender mange eksempler på piger, der takker nej til en fyr i byen, fordi han har for mange jern i ilden. har set number closes sende death and destruction, thank you, fuck off - SMS til fyre jeg kender, fordi de tog andre pigers numre, efter at have taget det første. men det betyder ikke, at han får et flake, fordi han har meget game. det betyder at han i situationen er en dårlig venue-strateg.

hvis dit eksempel holder vand, så er piger ikke konkurrence-lystne. og hvis der er én ting, vi ved piger er omkring gode catches, så er det... konkurrence-lystne.

ALLE flakes skyldes dårligt game.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Nota » tirs 10. nov 2015 16:59

Dreamz skrev:ALLE flakes skyldes dårligt game.

Pickup og damer generelt, kan ofte være svære at forstå. Men DET der er da til at forstå!
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Desire » tirs 10. nov 2015 18:58

99% dårligt game.
1% fordi kvinder er kvinder, og det har også sin betydning.

#rebel #jegfårret #haha #snurresnup
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Generelt om The Game