Gamer han?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Gamer han?

Indlægaf thatwoman » ons 11. nov 2015 00:26

Jeg er begyndt at se denne fyr, som er rigtig sød.
Vi har set hinanden 5 gange i alt på 2½ uge. Vi havde sex på første date, hvis det skulle have nogen betydning.
Han viser generelt meget interesse. Skriver hverdag, invitere ud osv.

Sidst jeg var hjemme hos ham, faldt jeg over bogen "The game" Han havde liggende. Da jeg så den, kunne jeg ikke lade være at tænke på om han mon gamer mig? Jeg gik nogle af strategierne igennem, og det KUNNE godt være at det er det han gør.
Fx når han åbner en samtale. Det er altid noget med en joke, et billede med jokes, videoer med jokes eller noget med han glæder sig til et eller andet eller en længere besked om noget med ham og hans kammerater, arbejde osv. Han skriver dagligt, men nogle dage venter han måske 7-8 timer med at svare. Ellers skriver han om noget helt andet end det samtalen gik ud på. Han åbner igen med en joke eller noget han har foretaget sig. Nogle dage skriver vi næsten dagen lang, andre dage der lukker han hurtigt samtalen, selvom det er en virkelig hyggelig samtale. også høre jeg ikke mere før dagen efter hvor han igen er på.

Når vi er sammen er jeg ikke i tvivl om han er interesseret. Om han er interesseret i et forhold på sigt, kan jeg ikke svare på, men han er interesseret i mig som person. Han er meget nærværende. Holder øjenkontakt, giver komplimenter, joker, snakker om sine venner/familie og spørger også meget ind til mit liv. Han får sig selv fremhævet på en god måde, selvom det indgår eks kærester. Fx "Ash, det minder mig om en romantisk tur jeg havde arrangeret for en eks engang. Jeg havde arrangeret spa ophold, købt en dyr gave og virkelig glædet mig. Også var turen bare ren kaos, fordi hun blev mega sur over ingenting. Du smiler altid, og bliver glad for de mindste ting man gør. Det er virkelig dejligt"
(Jeg forstår den sådan at ,du er bedre end min eks' ,jeg kan godt være rigtig romantisk' agtigt noget.) Eller ,I sidste weekend havde min mor fødselsdag. Jeg inviterede hende ind og se standup, da hun bare elsker standup. Så fik vi en oplevelse sammen + det var noget hun virkelig godt kunne lide. Det er for mig, bedre end at give en matriel gave" Den bruger han meget med alt. Ekser, venner, familie. Hvor han har gjort noget godt.

Når vi ikke er sammen, kan jeg godt blive i tvivl. Mest pga han den ene dag skriver meget, og skriver meget varme/sjove beskeder. Næste dag skriver han måske kun 1 besked og svare ikke mere resten ad dagen (på trods af jeg kan se han er online på facebook, ligger billeder op på instagram mm)

Synes I det lyder som om han gamer mig? Isåfald hvordan skal jeg håndtere det? - Er det en god ide at game lidt tilbage? Vil det være "sjovere" for ham? Jeg kan godt blive lidt bekymret for om jeg er for needy og han måske mister interessen.
thatwoman
Bølle Bob

Re: Gamer han?

Indlægaf jffffi » ons 11. nov 2015 00:44

1) Gør det nogen forskel om han gamer dig eller ej? Det virker til du er emotionelt investeret i ham og ham i dig og så er alle jo glade.
2) Han har knaldet dig på 1. date og i har sidenhen set hinanden 4 gange mere, hvis han bare var ude efter fissen så havde han nok stoppet efter første forsøg.

Som det sidste vil jeg sige at du kan jo prøve at bruge en times tid på at læse lidt herinde, se om der er noget der fanger og så prøve at gengælde det lidt overfor ham. Måske skræmmer det ham væk, måske bliver han endnu mere interesseret, ingen af os kan vide det.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Kami » ons 11. nov 2015 00:47

Det er lige meget om han gamer dig. Game er bare en teknik til at komme i kontakt med- og skabe relationer til kvinder.

Det vigtige her er: Hvad vil DU?
Hold dit fokus på dig selv, dine egne ønsker for jeres relation. Så kan du ikke gå galt i byen.

Hvis du frygter at være for needy, så bare tag et kig på jeres kommunikation. Hvis du skriver meget mere og mere ofte end ham, kan det være du skal drosle lidt ned, uden at blive tavs eller mærkelig. Men hvis I begge to skriver til hinanden, og er lige meget "på" når I er sammen, så er I jo bare to unge mennesker som er glade for hinanden.

Hvis du har behov for det, jf. DINE ønsker for relationen, kan du altid forventningsafstemme. Næste gang I ses kan du sige lige ud, hvad dine ønsker er. Måske ønsker han det samme, måske ikke - men så ved du, hvad du skal forholde dig til.
Kami

Indlægaf Kami » ons 11. nov 2015 00:54

PS. Interesse er interesse. Jeg er enig i at handlede det bare om sex, ville I ikke have set hinanden så meget og han ville ikke invitere ud og de andre ting.

At han ikke skriver meget alle dage er vel bare fordi han har et liv. Så tjekker han måske FB fra lokummet eller lægger et billede på Insta, men orker ikke at starte en samtale med dig over sms/messenger, fordi han laver andre ting.
Det er godt nok, for en slatten lunken samtale er den vildeste mood killer.

Du har vel også ting du skal, veninder som skal passes og shopping osv., hvad tøsebørn nu lige tager sig til. Så 'make yourself busy' i stedet for at hænge ham i skørterne. Så opdager du slet ikke at han ikke får skrevet, og som bonus får du også levet dit liv uden at være afhængig af en eller anden fyr med en pik.
Kami

Indlægaf Happytalk » ons 11. nov 2015 00:58

Lol prøv at lave routinerne "The Cube" på ham og "Strawberry feild".. Bare sig det var nogrt du lærte engang du var ude at rejse. Nævn ikke at du har læst om the game.

Hans ansigtsudtryk vil nok være cirka det sjoveste du kan opleve i dit liv :-D
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Gnome » ons 11. nov 2015 01:08

Birgitte, er det dig???!!?!?!!

Joke aside. De andre har sagt det, det er ligemeget om han gamer dig. Når han ikke svare igen dagen efter, kan det være mange ting.. Heriblandt at han selv ikke vil virke needy overfor dig, også holder igen.. Eller også dater han en anden pige... Who knows... Det sidste er ikke for at gøre dig paranoid, men pointen er bare at du ikke skal tænke for meget over tingene. Og se game som hans måde at ville holde DIG interesseret i HAM.. :) Held og lykke

Lol Happytalk.....
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Cheriot » ons 11. nov 2015 01:17

Måske, måske ikke. Og helt sikkert også meget afhængigt af hvad du præcis tillægger betydningen at "game dig". Dog vil jeg personligt mene at det vil være bedre for dig at bruge din tid og energi på at forholde dig til hvordan DU har det med ham og jeres relation sådan som den er. I stedet for at bruge en masse kræfter på at overanalysere situationen mht. hvorvidt han mon er gamer. Og derfor i stedet forholde dig til kernen af det der bekymrer dig, hvilket lyder til at være det faktum at han nogle dage ikke kontakter/svarer dig lige så meget som andre dig selvom han ellers er aktiv på andre sociale medier? Hvis det at han er gamer virkelig er noget bekymrer dig, burde du nok hellere stille dig selv spørgsmålet om hvordan DU ville have det med at han muligvis er gamer og hvad din bekymring omkring det mere specifikt er. For derefter at kunne screene efter det fx hvorvidt han er interesseret i noget mere seriøst, om han ses med andre piger samtidigt etc.

Når det er sagt så er gamers også bare en meget blandet flok af fyre, som derfor også kan være nok så forskellige hvad angår personlighed, værdier, væremåde, hvad de er interesseret i(fuckbuddy, LTR, MLTR) etc. Det eneste de realiteten har tilfælles er interessen for, en øget bevidsthed og erfaring med hvordan man forfører og scorer kvinder. Så selvom det måske kunne lykkedes dig at finde ud af hvorvidt han er gamer, bringer det dig i sidste ende alligevel ikke meget tættere på svaret omkring hvordan han er, hvad han er interesseret i etc.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Kami » ons 11. nov 2015 01:21

Hvis du vil have sjov med at game en gamer, så næste gang I ses, kan du bruge push/pull. Sådan bogstaveligt skubbe ham væk og sige 'push' og trække ham ind til dig igen og hviske 'pull'.
Når han spørger hvad du har gang i, så sig at han skal sænke sit bitchshield og falde ind i dit frame. "Du vil jo gerne" mens du åbner hans skjorte.

Det weirder dem sygt meget ud. De kan slet ikke finde ud af det, og resten af jeres tid sammen har han den vildeste noia på, fordi han tror at alt du gør, er et forsøg på at game ham.

#fieldtestet x 1.000.000
Kami

Indlægaf Gnome » ons 11. nov 2015 01:50

Kamikee skrev:Hvis du vil have sjov med at game en gamer, så næste gang I ses, kan du bruge push/pull. Sådan bogstaveligt skubbe ham væk og sige 'push' og trække ham ind til dig igen og hviske 'pull'.
Når han spørger hvad du har gang i, så sig at han skal sænke sit bitchshield og falde ind i dit frame. "Du vil jo gerne" mens du åbner hans skjorte.

Det weirder dem sygt meget ud. De kan slet ikke finde ud af det, og resten af jeres tid sammen har han den vildeste noia på, fordi han tror at alt du gør, er et forsøg på at game ham.

#fieldtestet x 1.000.000

:lol: :lol:
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Fame » ons 11. nov 2015 08:07

Mistænker du alle fyre for at game dig? Husker din sidste tråd, hvor det var samme issue: viewtopic.php?t=2964
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Næste

Tilbage til Generelt om The Game