Gamer han?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Gamer han?

Indlægaf thatwoman » ons 11. nov 2015 09:50

Hej alle! Tak for jeres svar. I har ret I man ikke skal overtænke, men det er svært når der er følelser indblandet. For filan, jeg er åbenbart faldet pladask for manden :evil: Jeg gider det bare ikke, jeg holder ikke ud at skulle til at have de her følelser og få at tinke tænke heletiden... Skrev til ham til morgen "Hvilken morgen! Først for sent op, havde så glemt min kørekaffe, og så møder jeg på job og finder ud af at jeg har fri! Held i uheld hihi. Hvordan med din morgen?"

Han har ikke svaret! :idea:
thatwoman
Bølle Bob

Indlægaf Desire » ons 11. nov 2015 10:12

Jøsus kvinde. Bruger du tid på andet end ham? Ud over, at game lærer en at kommunikere på en bestemt måde, lærer det også en, at man skal have et liv ved siden af.

Brug din tid uden ham på DIG. Mit bud er at fyren er pua, omend en der stadig følger reglerne slavisk i stedet for at være sig selv,

Sådan en fyr kan få andre end dig, og sådan en fyr vil blive mere tiltrukket af en kvinde, der virker som THE PRIZE. En der har sit eget liv, giver modspil og han skal kæmpe en smule for at få.
Alt med måde.
Men giv ham igen.
Senest rettet af Desire ons 11. nov 2015 12:52, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Dreamz » ons 11. nov 2015 11:38

thatwoman, du tænker for meget.

Fame siger det fint: den her tråd er fuldstændig identisk med den sidste du lagde op, bare om en anden fyr.

Er du 'bange' for at blive gamet?
Føler du han er 'mere' værd end dig?
Husker du at 'leve' hver dag?
Overanalyserer du af lyst eller frygt..?
Til / For hvad?

Jeg var fristet til at give det her råd, da jeg læste indlægget, og huskede det andet du havde:

Tryk ALT og F4 når du har læst dette, åben tinder og sæt 3 andre dates op. Spørg alle du dater, om de kender The Game af Neil Strauss.

Ask the HORSE!

Ikke fordi jeg er arrogant - Fordi det vil gøre dig glad på den lidt længere bane.

Ciao!
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Fame » ons 11. nov 2015 14:53

Thatwoman, tag og check den her tråd ud. I stedet for at være inde i "fyrens hoved", så forsøg med blot at være i dit eget (du kan ikke gøre noget ved hans alligevel):
viewtopic.php?f=35&t=3072
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kami » ons 11. nov 2015 15:23

thatwoman skrev:Hej alle! Tak for jeres svar. I har ret I man ikke skal overtænke, men det er svært når der er følelser indblandet. For filan, jeg er åbenbart faldet pladask for manden :evil: Jeg gider det bare ikke, jeg holder ikke ud at skulle til at have de her følelser og få at tinke tænke heletiden... Skrev til ham til morgen "Hvilken morgen! Først for sent op, havde så glemt min kørekaffe, og så møder jeg på job og finder ud af at jeg har fri! Held i uheld hihi. Hvordan med din morgen?"

Han har ikke svaret! :idea:

Måske er han bare ikke til ligegyldigt chit-chat? Men foretrækker at snakkes ved IRL fremover over beskeder. Who knows.

Du har mødt manden 5 gange og er faldet pladask for ham. Ok, men styr dine følelser, det er bare hormoner og tunnelsyn. Det betyder ikke, at han er the one and only.
Kami

Indlægaf James Collin » ons 11. nov 2015 18:51

Prøver vi at finde ud om han er gamer og gamer hende?
Eller at han bare er en regular joe, der uheldigt havde en bog der hed the game derhjemme?

Kan ikke helt finde ud af hvad vi helt præcist skal give et svar på end game:
- At han er gamer?
- Sandsynligheden for et forhold (Er du/hende helt skudt i ham og prøver at kalkulere dine odds for at det ikke lykkedes og dermed vil tage en rationel beslutning ud fra det)?
- Om han udnytter dig?

Ved simpelthen ikke helt hvad vi skal svarer på?
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Dreamz » ons 11. nov 2015 19:09

... hvilket jo netop er pointen med mit svar. for hvis han gamer hende, hvad er så det næste spørgsmål?

'hvordan gamer jeg tilbage?' go and RTFM
'hvad betyder det?' ...go and RTFM
'hva ska jeg gøre?' ...make a f'ing decision about why you choose to tunnel vision every guy you show your snatch to on the first date...

ja, sorry, jeg er hård i munden i dag, men altså,... det er lidt ligesom at se den samme thriller to gange.

det bedste svar er nok: begynd at sætte dig ind i hvad game er, og hvordan det eksekveres - så kan du selv, og svaret bliver irrelevant.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Kami » ons 11. nov 2015 19:22

Eller alternativt få en hobby der ikke har en pik.
Kami

Indlægaf Fame » ons 11. nov 2015 19:37

Nu skal vi også huske at være en lille smule søde.
Thatwoman har trods alt udvist nysgerrighed - der er mere, end mange andre af de brægende kvindfolk, som tumler rundt ude i verden.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kami » ons 11. nov 2015 21:46

Fame skrev:Nu skal vi også huske at være en lille smule søde.
Thatwoman har trods alt udvist nysgerrighed - der er mere, end mange andre af de brægende kvindfolk, som tumler rundt ude i verden.

Nysgerrighed uden initiativ er som et blowjob uden spyt - intetsigende på grænsen til decideret øretæveindbydende.

thatwoman, jeg vil give dig al vejledning du ønsker, hvis du rent faktisk gider gamet. Dvs også uden for internettet, og uafhængigt af en eller anden fyr.
Kami

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game