Hvem er expert i RSD / Tyler Durden ?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Hvem er expert i RSD / Tyler Durden ?

Indlægaf Sharp » tirs 17. nov 2015 14:41

Jeg er vild med RSD.

Jeg så en youtube video med Tyler Durden / Owen, hvor han siger at han allerede for lang tid siden HAR lavet en video / manual

til hvordan man grundlæggende forfører en kvinde og at det er noget man bare kan downloade.

Hvad hedder det og hvor kan jeg downloade det?

Desuden:

Jeg ville ELSKE at lære den stil Julian Blanc og Tyler bruger. Har du en god manual, video? :)
Sharp
Gummi Tarzan

Re: Hvem er expert i RSD / Tyler Durden ?

Indlægaf Kaizer » tirs 17. nov 2015 15:15

Tylers grundlæggende 'how-to'-program hedder 'Foundations', og Juliens hedder 'PIMP'

De kan erhverves på http://www.getfoundations.com og http://www.pimpingmygame.com

eller kan man være en cheapass og torrent'e dem ulovligt, hvilket nok er det, Tyler referere til.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf jffffi » tirs 17. nov 2015 16:02

Er det virkelig stadig den slags hjemmesider der rammer spottet? Alenlange og og med kæmpe overskrifter hver 4. linje...
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Chacruna » tirs 17. nov 2015 16:06

man kan også læse Tylers gamle ASF arkiv hvis man virkelig er hardcore :p

Det her er en af de sjoveste Tyler videoer: https://www.youtube.com/watch?v=j72PZY_rzU4
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kaizer » tirs 17. nov 2015 20:18

Mange er grundprincipperne fra 'Foundations' og 'Pimp' går også igen i gratis youtube-videoer som dem her

80% af dine resultater kommer fra de her 20% helt basale ting.

Så det giver god mening at have en form grundprogram, og så gå ud og lære de her ting på rygraden før andet.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf chrisjv » fre 20. nov 2015 16:22

Min gamle wing, havde sarget med rsd gutterne, han var stabil rsd fan.. man skal huske på rsd er en kult, og deres mål er at lave penge..

Nu har jeg oplevelet rsd kulturen på first hand experience, og personligt er det slet ikke min stil, rsd får deres studenter til at føle sig mindre vidende så de selv kan fremstå som eksperter.

Det jeg dog respektere rsd for, er det rent faktisk åbner.. altså går hen og snakker med pigerne, direkte..

Dog skal det lige siges at være direkte er imod hvad jeg ser som godt game alle kan være direkte, og yeah direkte har da givet mig hurtig pussy utallige gange, men the sneaky method er bedre.. ps the sneaky method findes ikke bare et cool navn jeg lige fandt på..
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » fre 20. nov 2015 16:25

Man er ikke hardcore fordi man tager fat i en pige, og græmser på hende, eller tage sin pik frem i en integration. Man er ikke hardcore fordi man bryder sociale normer... Man er hardcore når ingen kan se du er en player, og de slet ikke lægger mærke til dig.. fordi du ligner bare en af resten af gruppen.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Kaizer » fre 20. nov 2015 19:35

^Okay. Hvor har du det fra med at tage tissemanden frem i interaktionerne? Kan godt lide ideen (pga åbenlys vildhed), men mindes ikke at have hørt det fra RSD andet end i overført betydning :D
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf chrisjv » søn 22. nov 2015 09:52

Bare et eksempel, men den måde de integrer med folk er ligeså slemt. Se hvor meget pr de fik, pga de render rundt i japan er slet ikke fatter basic af sociale normer. Bagefter siger det, det var et markedsførings stunt og de ikke gør det normalt.. snak om at sende blandede signaler til deres følgere.

Men man starter med game for at forbedre sig selv, men er at kneppe piger virkelig en forbedring eller er man ligeså fuckt up som før og rent faktisk køre på præcis samme togbane som før.. det kan man jo spørge sig selv om..

min dør er åben hvis nogle har spørgsmål
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Desire » søn 22. nov 2015 12:20

chrisjv skrev:Bare et eksempel, men den måde de integrer med folk er ligeså slemt. Se hvor meget pr de fik, pga de render rundt i japan er slet ikke fatter basic af sociale normer. Bagefter siger det, det var et markedsførings stunt og de ikke gør det normalt.. snak om at sende blandede signaler til deres følgere.

Men man starter med game for at forbedre sig selv, men er at kneppe piger virkelig en forbedring eller er man ligeså fuckt up som før og rent faktisk køre på præcis samme togbane som før.. det kan man jo spørge sig selv om..

min dør er åben hvis nogle har spørgsmål

Hvis du opførte dig lidt mere modent havde vi måske.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Generelt om The Game