Hvem er expert i RSD / Tyler Durden ?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Hvem er expert i RSD / Tyler Durden ?

Indlægaf Gnome » søn 22. nov 2015 13:41

chrisjv skrev:eller tage sin pik frem i en integration.

Det burde være den nye politiske dagsorden. Pikken frem i integrationen. Ej, undskyld kunne ikke lade være. :lol:
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » søn 22. nov 2015 21:31

Desire skrev:
chrisjv skrev:Bare et eksempel, men den måde de integrer med folk er ligeså slemt. Se hvor meget pr de fik, pga de render rundt i japan er slet ikke fatter basic af sociale normer. Bagefter siger det, det var et markedsførings stunt og de ikke gør det normalt.. snak om at sende blandede signaler til deres følgere.

Men man starter med game for at forbedre sig selv, men er at kneppe piger virkelig en forbedring eller er man ligeså fuckt up som før og rent faktisk køre på præcis samme togbane som før.. det kan man jo spørge sig selv om..

min dør er åben hvis nogle har spørgsmål

Hvis du opførte dig lidt mere modent havde vi måske.

Jeg har været her i længere tid end du har, så ikke prøv på at ændre folk.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Desire » søn 22. nov 2015 22:12

At jeg opfordrer dig til at opføre dig mere modent er ikke det samme som, at jeg søger at ændre dig. Det var et tilbud du selv kunne tage action på. Lær at kende forskel.
Det er jeg klar over. Ikke mindst er du ældre end mig. I går valgte du at trolle i tre forskellige tråde med samme meme. Grow up buddy. Så vil det blive lettere at tage dig seriøst.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » man 23. nov 2015 18:10

...I forhold til Julien og RSD, real social dynamics, det ligger jo lidt i navnet. Edgy dating advice for men. Jeg tror ikke, at det er så meget, at de ikke forstår samfundets normer, som at de til tider vælger at trodse dem og bevæge sig hinsides og ind på uudforsket og mørkt territorie og skrinlægge, hvad de opdager. Det er et grænseland, men generelt har jeg svært ved at se nogen former for relevant kunst eller videnskab, som ikke på nogen måder også trodsede establishamentet - for intet er eller bør være helligt på den måde. Julien repræsenterer den kognitive dissonance imellem verden 'som den burde være', og så den brutale,rå, virkelighed. Det er derfor, folk elsker at hade ham, fordi han er en poster-boy for ting de på et dybere plan ikke kan eller vil kapere - især på et område med så mange følelser involveret (og i visse kulturer, fx i Japan ,også undertryk) i som med dating og det modsatte køn. Så når folk bliver konfronteret med det, vælger de hurtigt ofte at dømme ham, pickup, mænd og/eller kvinder, ect ved at sige, at de er gode eller onde, rigtige eller forkerte, i stedet for at se ind i dybden af budskabet om at åbne op, forstå og elske verden for alle de forskellige dimensioner den rummer samt lære, hvordan man bedst fungerer i det hele.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf James Collin » tirs 24. nov 2015 23:08

Spot on Kaizer :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf chrisjv » ons 2. dec 2015 00:47

Desire skrev:At jeg opfordrer dig til at opføre dig mere modent er ikke det samme som, at jeg søger at ændre dig. Det var et tilbud du selv kunne tage action på. Lær at kende forskel.
Det er jeg klar over. Ikke mindst er du ældre end mig. I går valgte du at trolle i tre forskellige tråde med samme meme. Grow up buddy. Så vil det blive lettere at tage dig seriøst.

Jeg opføre mig umodent, så du ved at du er en moden person.. så er den lukket

Nogen siger jeg er moden, andre siger jeg er umoden.. og ved du hvad.. de begge lyver.. jeg er mig ikke andet
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Dreamz » tors 10. dec 2015 00:04

Re Kaizer's indlæg:
spot on omkring hvad Julien repræsenterer.

Men han er ikke unik på nogen som helst måde - (hvem sagde TGO medie eksponering i 06, 07, 08, 09!?!?!?) - Han formår at 'markedsføre' præcis den dissonance, som gamer samfundet SOM HELHED er noget folk elsker at hade gamer samfundet for.

Julien er en dygtig direkte PUA, og dygtig til markedsføring. Han minder mig om ... host host ... en lidet elsket dansk PUA coach, der byggede et academy, hvor folk boede i en kæmpe lejlighed lidt á la fightclub. og der var da slet ikke noget 'kult' over det... øøøh...

For en gangs skyld er jeg enig med vores lille hygge-troll. Indirekte (som er ORDET for det der 'sneaky method') a.k.a. Stealth game er sværere at mestre, og vil jeg lægge mine penge på, en retning som langt størtsteparten af alle i PUA miljøet bevæger sig over i efterhånden som de får erfaring. Direkte giver resultater hurtigt i starten, fordi det er et numbers game og... 'snyde-resultater,' fordi det giver rigtig meget ekstern validering på kort tid.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Sharp » søn 14. feb 2016 20:20

Hey venner,

Tak for jeres indslag.

Nu har jeg noget at gå videre med :)
Sharp
Gummi Tarzan

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game