Det næste skridt

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Det næste skridt

Indlægaf Soning316 » søn 22. nov 2015 21:56

Hej folk.

Jeg vil gerne starte med at fortælle lidt om mig selv.

Jeg er relativt ung (13 år), og har først for nylig fået øjnene op for The Game. Har lige nu lidt kørende med en pige på min egen alder (HB7) og en lidt ældre pige (HB6). Pigen på min alder skal jeg sove sammen med næste weekend, og hun har skrevet, at hun gerne vil give mig et blowjob. Desværre har hun snakket om det før, men har sagt at hun var for ung og for umoden. Derfor frygter jeg lidt, at hun måske får kolde fødder.

Hvis det skulle ske, hvordan kan jeg så overbevise hende om, at det er helt fint?
Soning316
Nyklækket

Re: Det næste skridt

Indlægaf James Collin » søn 22. nov 2015 23:32

Et godt råd fra en der har været længe i gamet, drop the game indtil du bliver 17-18.

Du har så mange ting du skal lære og kvinder skal ikke være dit fokus eller the game. Det kommer til at tage fokus fra alle de ting du skal lære og give dig elendige relationer til kvinder og flere frustrationer end du har nu.

Gå op i din skole, gør det og hvis du stadig har problemer med kvinder til den tid, så står jeg klar med åbne arme til at hjælpe dig.

Men lige nu, der er du simpelthen for ung og skal lære så meget i samfundet, omkring samfundet og bygge din fremtid fra skolen og alle de institutioner, alt andet ville være dumt.

Kvinde problemet kan du altid få løst, men skolen først og din fremtid, derefter kvinderne i din alder :D

Men selvtillid, selvværd og at blive cool, vil dette forum være perfekt for dig :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Desire » søn 22. nov 2015 23:45

Kom tilbage når du er mindst 16...
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Soning316 » man 23. nov 2015 00:25

Okay, tak
Soning316
Nyklækket

Indlægaf Kami » man 23. nov 2015 14:46

Det er også fordi piger på de der 13-14 år er lidt utilregnelige. Det er helt normalt for alderen, at være teenager osv.

Det er ret vigtigt for din og deres udvikling, at I bare kegler lidt rundt og eksperimenterer med tingene selv, inden I blander game ind i det.

Plus, fordi I er for unge, så ville du slet ikke få de resultater du som ønsker dig, for game er lavet til voksne kvinder 18+, og pigerne på din alder reagerer slet ikke på samme måde.
Kami

Indlægaf chrisjv » ons 2. dec 2015 00:53

Jeg havde selv haft trekanter før jeg blev 13 så bare kør på.. Nu vil jeg lærer dig et trick homeboy som jeg selv brugte i din alder virker som jesus går på vandet, når du får styr på det..

Du tager din arm på hendes hånd, og kør stille og rolig op imod hendes fisse.. bare stille og roligt ingen stress, hun skal bare tændes. Du kan lege legen "Sig stop når du bliver liderlig"..

Det leger i en 1-3 gange, helst mere end 1 gang.

Off-topic.

Sørg for at du går efter fissen først, før du går efter patterne, da piger er mere villige til at give fissen ud end patterne.

Og velkommen til, bare klø på.. De andre der svare dig har ikke haft sex før de blev 16, så de tror man tager skade, de ved ikke en skid alligevel. Bare nogle fyre der ikke kunne få fisse også nu leger de eksperter.

Mange piger i en ung alder er mere villig til at gi blowjobs og få finger, så tag hvad du kan få.. men tiderne har jo ændret sig siden jeg var ung måske.

I kunne os drikke jer fulde, da der altid sker freaky ting i en ung alder når man er stiv..

Og til alle jer andre, jeg vil ikke give råd som jeg ikke selv har levet.. hvis i tror anderledes kender i mig ikke. Min største drøm når jeg dør, er at jeg bliver født igen og lever hele showet igen.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Desire » ons 2. dec 2015 20:30

Det handler jo ikke om, at han ikke må få blowjob og give finger, men at han ikke bør have en 'game' tilgang til sex, men lige få lov til at prøve det af først på egen hånd uden en masse hokus pokus ind over han skal fylde sit hoved med som 13-årig.... suk.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » ons 2. dec 2015 21:59

Desire skrev:Det handler jo ikke om, at han ikke må få blowjob og give finger, men at han ikke bør have en 'game' tilgang til sex, men lige få lov til at prøve det af først på egen hånd uden en masse hokus pokus ind over han skal fylde sit hoved med som 13-årig.... suk.

Du sætter game op på en pedestal, om han læser kvinde kend din krop, eller sidder herinde.. same shit
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Glow » tors 3. dec 2015 11:50

@soning316: glem hvad chrisjv skriver. Det er noget fis.

@Chrisjv - dine råd er direkte ude af tråd med hvad der anskues som en fornuftig sexuel udvikling. Sexualitet udvikler sig først i barneårene og senere i puberteten MEN der er en grund til at den sexuelle lavalder i dk er 15 og i de fleste lande er højere. Børn i de tidlige teenage år er ikke klar til voksensexualitet og det er direkte krænkende at føre dem for tidligt ind.

Fint nok at pette, sove sammen og tage små step i retning af tingene men det bør være en gradual udvikling i takt med hvad BEGGE unge er klar til bla. fordi der sker en fintuning af følelser og sexualitet her. Derfor er råd fra et voksen perspektiv IKKE holdbare. Det vil udvikle mangefuld forståelse for grænser og kan opleves krænkende fra i dette tilfælde pigens side.
Senest rettet af Glow tors 3. dec 2015 14:44, rettet i alt 2 gange.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » tors 3. dec 2015 14:19

Enig i, at seksualitet skal introduceres, når man begge er parat til det, og at det kan føre problemer med sig, hvis det sker for tidligt. Eller for sent , for lidt eller for meget. Det er et ekstremt kringlet emne.

Men mest af alt tænker jeg, at du måske føler et udefrakommende pres til at have sex og close piger, bl.a. fordi du læser game-litteratur beregnet til voksne der er helt et andet sted fysisk, mentalt eller følelsesmæssigt end de fleste 13årige, og du samtidig er ret påvirkelig i din alder.

Det vil ikke være relevant for dig/jer endnu, og frem for at hjælpe dig, vil det inducere en helt masse unødige problemer, forestillinger og bekymringer som høre voksenlivet til og som potentielt kan skade din udvikling og relationer til det modsatte køn.

Først og fremmest, altid lyt efter til, hvad du selv har lyst til inderst inde, og hvad der føles rigtigt.

Dernæst kan også sagtens være, at du er klar eller bliver det inden for nogle år. I så fald ville jeg også gribe det an som Kamikee siger, at kegler rundt og eksperimenterer med tingene selv og glemme game. Begge ting er generelt et godt råd til alle aldergrupper.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Generelt om The Game