Det næste skridt

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Det næste skridt

Indlægaf Gnome » tors 3. dec 2015 17:26

chrisjv skrev:Jeg havde selv haft trekanter før jeg blev 13 så bare kør på.. Nu vil jeg lærer dig et trick homeboy som jeg selv brugte i din alder virker som jesus går på vandet, når du får styr på det..

Du tager din arm på hendes hånd, og kør stille og rolig op imod hendes fisse.. bare stille og roligt ingen stress, hun skal bare tændes. Du kan lege legen "Sig stop når du bliver liderlig"..

Det leger i en 1-3 gange, helst mere end 1 gang.

Off-topic.

Sørg for at du går efter fissen først, før du går efter patterne, da piger er mere villige til at give fissen ud end patterne.

Og velkommen til, bare klø på.. De andre der svare dig har ikke haft sex før de blev 16, så de tror man tager skade, de ved ikke en skid alligevel. Bare nogle fyre der ikke kunne få fisse også nu leger de eksperter.

Mange piger i en ung alder er mere villig til at gi blowjobs og få finger, så tag hvad du kan få.. men tiderne har jo ændret sig siden jeg var ung måske.

I kunne os drikke jer fulde, da der altid sker freaky ting i en ung alder når man er stiv..

Og til alle jer andre, jeg vil ikke give råd som jeg ikke selv har levet.. hvis i tror anderledes kender i mig ikke. Min største drøm når jeg dør, er at jeg bliver født igen og lever hele showet igen.

Billede
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Gnome » tors 3. dec 2015 17:27

@Chrisjv

Billede
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf chrisjv » fre 4. dec 2015 01:06

Glow skrev:@soning316: glem hvad chrisjv skriver. Det er noget fis.

@Chrisjv - dine råd er direkte ude af tråd med hvad der anskues som en fornuftig sexuel udvikling. Sexualitet udvikler sig først i barneårene og senere i puberteten MEN der er en grund til at den sexuelle lavalder i dk er 15 og i de fleste lande er højere. Børn i de tidlige teenage år er ikke klar til voksensexualitet og det er direkte krænkende at føre dem for tidligt ind.
.

Den seksuelle lavalder er der for at folk ikke bliver seksuelt misbrugt af gimmicks, det er ikke ulovligt at have sex i Danmark hvis man er under 15. Det er kun ulovligt at have sex med folk hvis de er under 15 og man selv er over 15. Nu er alle børn forskellige, jeg ved ikke med jer, men der forgår meget pilleri imellem børnene i børnehaven. Det er der mange udforsker sin seksualitet.
Senest rettet af chrisjv fre 4. dec 2015 01:07, rettet i alt 1 gang.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » fre 4. dec 2015 01:07

Gnome skrev:@Chrisjv

Billede

Billede

Du blev medlem i 2015, jeg har været medlem siden 2005.. du ved åbenbart ingenting
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Gnome » fre 4. dec 2015 01:53

chrisjv skrev:
Gnome skrev:@Chrisjv

Billede

Billede

Du blev medlem i 2015, jeg har været medlem siden 2005.. du ved åbenbart ingenting

Billede
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Kaizer » fre 4. dec 2015 01:59

chrisjv skrev:

@Chrisjv - dine råd er direkte ude af tråd med hvad der anskues som en fornuftig sexuel udvikling. Sexualitet udvikler sig først i barneårene og senere i puberteten MEN der er en grund til at den sexuelle lavalder i dk er 15 og i de fleste lande er højere. Børn i de tidlige teenage år er ikke klar til voksensexualitet og det er direkte krænkende at føre dem for tidligt ind.
.

Den seksuelle lavalder er der for at folk ikke bliver seksuelt misbrugt af gimmicks, det er ikke ulovligt at have sex i Danmark hvis man er under 15. Det er kun ulovligt at have sex med folk hvis de er under 15 og man selv er over 15. Nu er alle børn forskellige, jeg ved ikke med jer, men der forgår meget pilleri imellem børnene i børnehaven. Det er der mange udforsker sin seksualitet.

Pointen er netop, at når børn gør dette, så er det noget der opstår naturligt inde i dem, hvor de reagere på umiddelbare følelser og fornemmelser, uden at de er klar over, at de følelser er seksuelle. Det er markant anderledes end voksenseksualiteten, vi har at gøre med i Game-henseende, og det kan godt være voldsomt og skadeligt for dem at få udhvisket deres barndom og naturlige process og udefra blive påduttet noget de overhovedet ikke er fysisk, mentalt og følelsesmæssigt klar til endnu. Dette er også pointen bag lavalderen, og aldersgrænser på massere af andre ting. Lad børn være børn med hinanden, lad dem lege , og så med tiden blive voksne med alle de problemer det medføre, når den tid kommer. Der er ingen grund til at problematisere seksualitet, som slet ikke er udviklet endnu.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » fre 4. dec 2015 03:05

Kaizer skrev:
chrisjv skrev:

.

Pointen er netop, at når børn gør dette, så er det noget der opstår naturligt inde i dem, hvor de reagere på umiddelbare følelser og fornemmelser, uden at de er klar over, at de følelser er seksuelle. Det er markant anderledes end voksenseksualiteten, vi har at gøre med i Game-henseende, og det kan godt være voldsomt og skadeligt for dem at få udhvisket deres barndom og naturlige process og udefra blive påduttet noget de overhovedet ikke er fysisk, mentalt og følelsesmæssigt klar til endnu. Dette er også pointen bag lavalderen, og aldersgrænser på massere af andre ting. Lad børn være børn med hinanden, lad dem lege , og så med tiden blive voksne med alle de problemer det medføre, når den tid kommer. Der er ingen grund til at problematisere seksualitet, som slet ikke er udviklet endnu.

Der er jeg enig, men jeg havde allerede haft trekanter før jeg fyldte 6, så jeg ved ikke hvor slem game kan være i forhold til den naturlige proces. Game har ikke givet mig noget jeg ikke allerede havde i forvejen, udover flere at dele min hobby med.

Jeg vil dog mene jeg var mere brutal før game end efter game, da game sat mig på plads og viskede en stor del (ja jeg har den stadig, som i kan læse) af mit ego væk, og sat mig tilbage til realiteten.

"There is no love in the world. Everybody wants the same thing. Whosoever is the most ruthless gets it - as long as he can get away with it. Getting what you want in this world is a relatively easy thing, if you are ruthless enough. I had everything a man could want, every kind of desirable experience, and it all failed me. Therefore, I can never recommend my 'path' to anyone, having eventually faced the falseness of that path myself and rejected it. I would never even hint that there was any validity in all those experiences and practices."
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Glow » fre 4. dec 2015 12:37

chrisjv skrev:
Kaizer skrev:
chrisjv skrev:

Der er jeg enig, men jeg havde allerede haft trekanter før jeg fyldte 6, så jeg ved ikke hvor slem game kan være i forhold til den naturlige proces. Game har ikke givet mig noget jeg ikke allerede havde i forvejen, udover flere at dele min hobby med.

Jeg vil dog mene jeg var mere brutal før game end efter game, da game sat mig på plads og viskede en stor del (ja jeg har den stadig, som i kan læse) af mit ego væk, og sat mig tilbage til realiteten.

"There is no love in the world. Everybody wants the same thing. Whosoever is the most ruthless gets it - as long as he can get away with it. Getting what you want in this world is a relatively easy thing, if you are ruthless enough. I had everything a man could want, every kind of desirable experience, and it all failed me. Therefore, I can never recommend my 'path' to anyone, having eventually faced the falseness of that path myself and rejected it. I would never even hint that there was any validity in all those experiences and practices."

Fine reflektioner chrisjv, og som kaizer skriver, og som jeg originalt skrev er at "Børn i de tidlige teenage år er ikke klar til voksensexualitet". Det jeg kritiserede var de sexuelt eskalerende anvisninger fra et game perspektiv. ikke at børn og teens ikke har en eller anden undersøgende tilgang til det. Men mere i berøring og undersøge niveau bl.a. fordi man på det tidspunkt i1) kke ved hvad der skal ske i sex 2) organer mm ikke er udviklede. Så hvis du har haft "trekanter" som 6 årig går jeg udfra det var hygge rundt ligge ovenpå hinanden trekanter/lege doktor/pille/prøve og derfor ikke en reel trekant udfra den betragning at børni kke KAN gennemføre et samleje af sig selv uden at "lære det", men at det mere blir være nøgne sammen og udforske det der sker. Hvis de kan "for meget" på det tidspunkt handler det normalt om at have levet i en disfunktionel familie med manglende sexuel grænsesætning og overgreb.

Anyways lad os ende den her/flytte den for ikke at fjerne fokus fra @soning316
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kami » lør 5. dec 2015 11:51

Jeg er pædagog med speciale i børn og unges seksualitet, og arbejder bl.a med traumatiserede børn på asylcenter.

13 årige skal ikke game, og jeg ville kontakte både forældre og en børnepsykolog, hvis jeg mødte en 13 årig gamer der ikke stoppede når jeg sagde han skulle.
Kami

Indlægaf Dreamz » tors 10. dec 2015 00:31

får man ikke bare nogle gange lyst til at tage armen om chrisjv's hoved og så bare ... gnubbe ham i hovedbunden med den frie hånd..? og smile, og sige 'ih du er simpelthen sådan en sød lille tøs' eller andre negligerende bemærkninger?

jeg gør.

'bare klø på' ... lol seriøst ...
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game