Næste generation af gamere

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Næste generation af gamere

Indlægaf Happytalk » fre 25. dec 2015 20:30

Kami hvor stor er din pik? :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Happytalk » fre 25. dec 2015 20:31

Og bruger du nogle spellbinder patterns når du snakker om din store pik? :-D
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Dreamz » lør 26. dec 2015 17:57

HAHAHAHAHAHAHAHA... *self-point to dick*
some things NEVER get too old...
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf chrisjv » tors 14. jan 2016 18:33

haha du er den sejeste.. helt sikkert det er en god ide. Hvis faderen er farmer bliver sønnen blot en bedre farmer.. Dog har skolesystemet ødelagt det.. men de ender med at blive farmer alligevel.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Gnome » tors 14. jan 2016 19:09

chrisjv skrev:haha du er den sejeste.. helt sikkert det er en god ide. Hvis faderen er farmer bliver sønnen blot en bedre farmer.. Dog har skolesystemet ødelagt det.. men de ender med at blive farmer alligevel.

Billede
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » fre 15. jan 2016 19:26

Gnome skrev:
chrisjv skrev:haha du er den sejeste.. helt sikkert det er en god ide. Hvis faderen er farmer bliver sønnen blot en bedre farmer.. Dog har skolesystemet ødelagt det.. men de ender med at blive farmer alligevel.

Billede

Nah du har været her siden 2015, jeg har været her siden 2012.. når du er gået er jeg her stadig. Ved ikke engang hvem du er....
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Gnome » lør 16. jan 2016 06:02

Chrisjv, stop dig selv. Du siger det samme hele tiden, som svar på mine posts: "Jeg har været her længere tid, blah blah" - du ved godt hvem jeg er. Skriver du egentlig blog? Jeg tror du ville være en eminent blogger. Dine meninger er bare så originale og fantastiske. Jeg ville læse din blog. Skriv lige en blog.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » tirs 19. jan 2016 06:06

Gnome skrev:Chrisjv, stop dig selv. Du siger det samme hele tiden, som svar på mine posts: "Jeg har været her længere tid, blah blah" - du ved godt hvem jeg er. Skriver du egentlig blog? Jeg tror du ville være en eminent blogger. Dine meninger er bare så originale og fantastiske. Jeg ville læse din blog. Skriv lige en blog.

Self jeg er bare en papegøje jeg kommer ikke med nyt matriale.. Jeg har intet at tilbyde dig, du læser hvad du vil læse.. Hvis du sætter en mand op på en pedestal eller nedgøre ham, har det intet med personen at gøre men dig.

Jeg har intet positivt eller negativt at sige til dig, jeg svare bare på dine beskeder, hvis du skriver det samme til mig som du har gjort før skal du ikke blive overasket over jeg svare det samme tilbage som jeg gjorde før.

En mand møder mig på gaden.. han siger hej, jeg siger hej tilbage intet hokus pokus her. Jeg er ikke din lærermester.. dem har du nok af

Faktisk har jeg aldrig læst hvad du har skrevet, da jeg ikke er en person der læser.. og alligevel lyder det som vi har en spørgsmål - svar samtale.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Kaizen » tirs 19. jan 2016 21:51

Pirate, tænker at det ville være gavnligt lige at lære dem nogle helt basic huskeregler:

* Pas på dit omdømme når du laver social circle game (don't shit where you eat).
* Vær den bedste udgave af dig selv du kan være
* Overskrid dine egne grænser
* Eskaler
* Hvad skal der ellers på listen?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf chrisjv » ons 20. jan 2016 05:31

Kaizen skrev:Pirate, tænker at det ville være gavnligt lige at lære dem nogle helt basic huskeregler:

* Pas på dit omdømme når du laver social circle game (don't shit where you eat).
* Vær den bedste udgave af dig selv du kan være
* Overskrid dine egne grænser
* Eskaler
* Hvad skal der ellers på listen?

Hvis du laver social circle game, kan du ikke undgå at shit where you eat. Folk i danmark har et mærkeligt behov for ejerfornemmelser. Hvadså hvis du kneppede din bedste vens kæreste/xkæreste, hvadså hvis du kneppede din vens søster? Hvadså hvis du kneppede din bollevens bedste veninde?

Førhen så jeg disse ting som forkert, men efter jeg har overskredet dem alle, ser jeg intet problem i det.. om det sker for mig selv eller min social cirkel. At man siger du må bolle med hende, men ikke med hende, er blot at begrænse sig selv og game.

Om man synes det er forkert eller rigtig er ikke op til mig at bedømme, men husk på at det hele er dansk kultur.. i grønland f.eks er det en gestus at kneppe vennens kone man besøger, her ses det som forkert. Som om noget er rigtig eller forkert er blot et kulturelt indput.

Casanova kneppede hans egen datter, da han opdagede det var hans datter, kneppede han moderen og datteren på sammetid.
http://www.spoliamag.com/the-time-casan ... -daughter/

Vi kan sige det er forkert, fordi det har vi lært fra små.. vi kan så kalde det moral eller normal sundfornuft. Personligt bryder jeg aldrig loven i det land jeg befinder mig i.. Hvis du vil være seriøs omkring game, skal du være ligeglad med dit omdømme. Hvis du går op i dit omdømme burde du studere noget innergame, og finde ud af hvem du er.

Dit omdømme skifter som viden, nogle dage mener alle du er den sejeste og vil have din autograf, andre dage spytter de dig i hovedet når du går forbi dem.

Jeg er faktisk ligeglad hvad folk tænker om mig.. fordi jeg sætter ikke mig selv op på en pedestal, jeg ved at jeg løber også væk hvis der kom en løve ind i mit rum og ville æde mig. Jeg ville sikkert gå i chock og ikke bevæge mig, eller begynde at græde og håber den viser medlidenhed.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game