Jeg har brug for hjælp til damerne

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Jeg har brug for hjælp til damerne

Indlægaf Blumenfield » søn 20. dec 2015 22:25

Dette spørgsmål et sikkert kommet mange gange før, men jeg skriver det alligevel fordi Jeg bare ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre :(
Jeg er en ung fyr på 20, som er frustreret over at jeg ikke får scoret nok!
Jeg går i byen næsten hver weekenden med det mål at score, men oftest ender det med at jeg må gå skuffet hjem..
Jeg er ikke bleg for at snakke med pigerne men når jeg approacher ender det bare ud i en kedelig samtale om alt muligt ligegyldigt :roll: og det betyder at samtalen dør og så går vi hver til sit.. Og sådan er det næsten hver gang!!
nogen gode råd til hvordan jeg kan gøre samtalen mere spændene og flirtende?

Og hvis samtalen dør har i nogen råd til hvordan jeg kan fortsætte den?

Tak på forhånd! :D
Blumenfield
Gummi Tarzan

Re: Jeg har brug for hjælp til damerne

Indlægaf Kaizer » søn 20. dec 2015 23:36

Microplan
- Mere game: de fleste teknikker, som du kan læse op på herinde. Multiple threads, misinterpreations, dont ask questions make statements, storytelling, teasing, nicknames, adventure future projections, qualify her, push-pull, cocky funny osv,osv,osv -> viewtopic.php?f=21&t=961
- Mindre game: at du generelt ikke er så bange for, at samtalen dør ud, samt at du ikke hele tiden føler et behov for at skulle fylde tomrummet og underholde. I stedet læn dig tilbage, og lad hende komme på banen, eller bliv komfortable ved og omfagn den tension, der opstår imellem jer -> viewtopic.php?f=21&t=848
- Fysisk game: røre ved hende, og skabe attraction derigennem. Hænger sammen med ovenstående.
- Do a checklist: Prøv at vær superærlig med dig selv og gennemgå de her 9 ting her, og se, om nogle af tingene er noget, du selv kunne arbejde med? -> https://www.youtube.com/watch?v=F1JDOkL1330
Macroplan
- Gå ud en helt masse og træn ovenstående, gør det på en strategisk måde som også er sjov og holdbar for dig -> https://www.youtube.com/watch?v=3q7oKcFiYig
- Hvis dine samtaler er kedelige, er det måske fordi, du selv er kedelig? Hvem er du? Hvordan lever du dit liv ud over game? Få dig en masse hobbier,oplevelser,venner og sørg for konstant at udfordre dig selv og opleve nye ting, så du er i godt humør og har noget at dele.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Blumenfield » man 21. dec 2015 00:38

Tak for svaret!
Hvad angår mit liv, er jeg faktisk et socialt og glad menneske, som elsker at være sammen med kammeraterne, dyrke motion, se fodbold og så skal jeg ud og backpacke i 3 måneder her til foråret. Snakker godt med generelt alle mennesker, men når det kommer til piger jeg vil score er der bare et eller andet der mangler. der er noget der skal arbejdes på!
Blumenfield
Gummi Tarzan

Indlægaf Kami » tirs 22. dec 2015 22:40

De fleste fyre, der er som dig, har reelt kun ét problem. De er for selvhøjtidelige.

Den bedste åbner jeg til dato har oplevet (er kvinde) var til et lair for henved 10 år siden. Stemningen var lidt anstrengt, da to futter havde været lidt aber over for hinanden, som fyre i konkurrence kan være. Jeg har ikke snakket med ham overhovedet, da han fanger mit blik, stikker to sugerør under overlæben og siger en fucked up lyd. "Damn", siger han, "Jeg laver et perfekt parringskald for søløver, men det er som om, ingen sætter pris på det, det her sted"
Det var så fjollet og socialt ukalibreret og virkelig mærkeligt, at jeg faldt mega meget for det. Det var SJOVT og serveret med overbevisning - han morede sig også selv.

Så er der upstuck tight bitches - dem gider du alligevel ikke. De er ofte dårlige i sengen fordi de ikke kan slappe af og more sig.
Kami

Indlægaf chrisjv » fre 15. jan 2016 19:34

close close close.. jeg har kneppet mange piger uden at veksle ord.. hvis du møder en pige der ikke kan snakke engelsk eller dansk, kan hun stadig ligeså nemt scores som en dansker..

Alt andet er bullshit.. jeg kan huske engang vi var en masse gamere samlet, og vi diskuterede hvor mange piger man skulle gå op og spørger om sex før det skete.. imens de diskuterede det gik jeg op til piger og spurgte om vi skulle knep.. den 3 pige sagde ja.. easy close. jeg kom tilbage et par timer senere.. de stod stadig og diskuterede det ;) just kidding
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf RobinHood » lør 30. jan 2016 02:21

@ Blumenfield

Jeg håber det går bedre for dig. Giv eventuelt en update her i tråden, jeg tror kun du bliver bedre af, at være åben - i hvert fald så du ikke går med dine struggles alene. Det er noget jeg selv er dårlig til - jeg tror, at ved at æde al materiale, der er online, så bliver jeg bedre. Personligt, så er det en tankegang jeg skal væk fra. Jeg skal ud i felten, få noget erfaring, analysere, i felten, analysere osv osv. Og man kan ligeså godt bruge forummet her som sparringspartner. Bor man i en by, hvor det er muligt at få en wing, så kan det vel også klart anbefales - også selvom jeg ikke har en.

@ chrisjv

Det er altså temmelig nemt bare at skrive "close close close". Man kan tydeligt se, at du er flere lysår af niveauer og erfaringer rigere end OP. Har du ikke nogle brugbare råd? Som fx Kaizer giver.
RobinHood
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » lør 30. jan 2016 18:08

Chris' råd er ligeså brugbart, det er en fin analogi, som jeg relaterede til. Det er ikke manglen på viden, men snarere mangel på boller, som gør, at de fleste herinde stagnere eller ikke kommer ud af stedet. Folk praktisere ikke game. De fortaber sig i fantasien om det, men lægger ikke handling bag.

Jeg synes, at der er en interessant lineær tilgang at spore i hans indlæg. Fremfor at stå i gruppen og diskutere tingene i en form for "productive procrastination" hvor man væver om tingene i en evighed uden at komme nogle vegne, så vælger Chris i eksemplet nærmest trodsigt selv at afprøve tingene og eksekvere, hvilket også bringer ham resultatet, han ønskede. "Ideas are nothing, execution is everything."

Pickup er simpelt. Tit bliver alle de her fantasier, ideer, forestillinger, strategier osv. med et godt dansk ord et 'skalkeskjul'. Man kommer op med en helt masse unødvendigt og højtflyvende for at undgå at gøre at gøre de mere basale og mondane ting, som reelt vil producere resultaterne: fx 'åbne','åbne','åbne' og 'close','close','close'

De her ting hedder 'basics'. Pickup handler om at træne og disciplinere sig selv til at gøre de her fundamentale ting kontinuerligt i en periode. Dels at man dels har en helt masse interaktioner med en masse piger (åbne), samt at man også går efter det og rykker tingene videre (close).

80% af ens resultater kommer fra at gøre de her ting. Alligevel gør langt de fleste ikke de her ting.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf RobinHood » lør 30. jan 2016 20:46

Ligeså meget som jeg er enig i, at folk skal finde bollerne frem og approache meget mere, eller i det hele taget bare starte - så er det imo stadig for nemt at skrive "close, close, close". Det er ikke helt det samme som at åbne. Så snart du åbner munden for en kvinde har du åbnet, om det er succesrigt eller en fiasko, det afgør pigens reaktion på åbningen. Jeg er med på det samme er gældende for et close, men vi ved alle at "skal du med hjem og se min frimærke samling?" ikke holder. Jeg er også med på at træning er vejen frem - det kunne bare være rart at have en lille ide om, hvordan man kunne gøre det på forhånd.
RobinHood
Fætter kanin

Indlægaf Kami » søn 31. jan 2016 20:33

Jeg oplever, at alt for mange nye(re) PUAs tillægger åbneren for meget værdi. Alt for meget værdi. Hvis åbneren falder til jorden, giver de hurtigt op.

Det er klart, at en god, fancy åbner kan kickstarte en fed dialog - men det er altså en Dumbo's fjer (tegnefilmen, hvor Dumbo tror at han kun kan flyve ved hjælp af en påstået magisk fjer - men det viser sig selvfølgelig, at han sagtens kan flyve uden).

Oftest sker der det, at PUAen fornemmer, at hans åbner falder til jorden - og i stedet for at "re-åbne", dvs. straks følge op med noget andet og mere kalibreret, så står de og fumler, mumler og udstråler usikkerhed.

Når man har øvet sig og afprøvet standard-åbnere (stjæl gerne med arme og ben fra folks logs herinde, samt fra tråde med emnet... Der er flere, søg!), så vil man med tiden være lidt ligeglad med, hvad der siges. Man går bare op til pigen og siger et eller andet random, man lige finder på og som er lidt sjovt/anderledes - og så er samtalen i gang.
Kami

Indlægaf Desire » søn 31. jan 2016 21:50

Jeg synes at have erfaret... at åbnere betyder en promille i det samlede regnskab. Det at tage kontakt betyder 99%. Uden kontakt sker der intet.
Når man har lært at tage kontakt. Kan man øve sig på alt det andet. Men som Kaizer nævner. Så er det basics der er vejen frem.

.. Og den sidste 0,90 % tænker du... Det er at hun åbner :D
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Generelt om The Game