Jeg har brug for hjælp til damerne

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Jeg har brug for hjælp til damerne

Indlægaf Blumenfield » lør 6. feb 2016 01:37

For lige at give en opdate, så har jeg gået i byen hver weekend siden med det formål at forbedre mit game. Jeg er blevet en smule bedre, og har snakket med en del piger og samtalerne er blevet mere smooth. Jeg har fået kiss-closet et par gange, men det er hvor pigen approacher mig. Jeg syntes ikke rigtig jeg får "scoret" på den måde at det er mine evner der gør at jeg går fra en person hun ikke kender til en attraktiv fyr hun bare vil have. Tænker at det er bare at få approachet i massevis - så kommer der vel automatisk flow i mit game.

Jeg bor bare i en mindre by og når jeg går i byen kender jeg halvdelen af dem alle sammen - så det ender tit med at jeg sidder og bruger min tid på dem jeg allerede har lært at kende og derfor får jeg ikke gamet det jeg burde. Vil gerne dyrke det at game, men igen alle kender alle så jeg kan ikke bare gå rundt og ligge an på gud og hver mand - så fremstår jeg vel virklig needy. Tænker at hvis man vil blive god, handler det om masse approaches og ud game flere gange om ugen - jeg må finde en taktik så jeg kan game mest muligt, trods ulemperne ved at bo i en by som min.

Men hvis vi ligger det til siden, så har gnome fuldstændig ret - jeg er alt for needy! før jeg overhovedet går hen til et target, er formålet at hive hende med hjem. Det afspejlede sig i en af mine byture, hvor jeg havde kiss-closet og vi sad og snakkede og kyssede lidt, men det eneste mit hovedet kunne tænke på, var hvordan jeg kunne tage hende med hjem. Det endte så ud i at jeg ikke var fuldstændig tilstedeværende i samtalen, jeg blev anspendt og samtalen blev tør da jeg ikke rigtig deltog - jeg spurgte hende alligevel om hun ville med hjem, hvorefter hun svarede at hun skulle tidligt op og skrive på et projekt...

Jeg er sgu bare jeg er frustreret, da jeg ikke har fundet mit game endnu...

Meeeen, jeg skal ud og backpacke i asien her om lidt og halvdelen af rejsen skal jeg på en gruppetur bestående af 4 drenge og 18 ladies - måske kunne der scores her :D Men igen, jeg tror virkelig min needyness er et problem, så jeg har overvejet at bare nyde turen og menneskerne og tage det som det kommer. Men jeg stræber inderst inde efter et lay. hvad vil i anbefale? Er det den rigtige måde at gøre det på? Eller bør jeg ligge lidt strategi i det jeg laver?

Hvis i har nogle inputs til mit indlæg her, så skriv endelig :)
Blumenfield
Gummi Tarzan

Indlægaf RobinHood » man 8. feb 2016 01:17

Glow skrev:her er lidt dødt og der er gået lidt semi-dagbog i den vs. field rapport. Omend jeg da synes der er et par der rykker nogenlunde i logsne?
Check evt internationale forums. jeg poster og læser efterhånden selv mest der.
kig efter fede field rapportere du kan lide der har lange logs - at læse dem fra start til slut kan være super..

Hvilke internationale forums vil du anbefale? Jeg har læst en del med inde på mpuaforum.com, men aner ikke om det er the shizzle :)

Do tell! Jeg håber også at kunne oprette en log når jeg kommer hjem til Danmark og kommer på plads igen - hvilket skulle ske indenfor de næste par uger.
RobinHood
Fætter kanin

Indlægaf Max Powers » man 8. feb 2016 14:04

Kino er det vigtigste du overhovedet kan lære dig selv. Hvis jeg kun kunne lære en skill skulle det være kino.
Rør ved pigerne så meget som muligt og lær at se hvordan de reagerer på at blive rørt forskellige steder.
Oftest bliver samtalen også meget mere sjov og spændende når man kører kino alene pga. berøring.
- There's the right way and the Max Powers way!
- Isn't that the wrong way?
- Yeah, but faster!
Max Powers
Shagrat, the Black Hand of Mordor

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game