Datesteder om vinteren

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Datesteder om vinteren

Indlægaf emilo » søn 3. jan 2016 17:21

Hej!

Jeg vil gerne høre om i har nogen gode steder i tager dates hen på første date?
Normalt ville jeg gå en tur med dem i fx kongens have, men synes virkelig der er for koldt om vinteren.
Derfor er jeg på udgik efter nye steder til mine dates.
Jeg bor hjemme, så det skal helst være i det offentlige rum.

Altså krav til stederne:
Må gerne være et sted inde i byen - der må gerne være andre mennesker mest for pigens comfort på første date
Helst gerne gratis ihvertfald billigt
Det skal helst være indenfor

Jeg har selv tænkt på shoppingcentre og museumer

Har nogle gode steder? :lol:
emilo
Happy Meal

Re: Datesteder om vinteren

Indlægaf Gnome » søn 3. jan 2016 20:21

God post, har selv spekuleret over det her en del. Det jeg plejer at gøre er at invitere dem på en bar/cafe/værtshus ting, som ligger tæt ved hvor jeg bor. Det er blevet min standard første date.

Kunne bestemt godt bruge noget variation, så venter spændt på andres input :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » fre 8. jan 2016 12:20

National Museet er gratis og man kan pjatte med det. Eks. lege hemmelige agenter /Indiana Jones, finde på sære historier om tingene på skift ("Og her ser vi en egyptisk penis-turban - hattemoden var meget særpræget dengang") osv.
Man kan gå rundt og snakke som i en park, og det ligger centralt ift at man kan smutte på en café bagefter ved behov.

Personligt er jeg dog klart typen der hellere vil have få kvalitets dates end mange billige - er det sex, kan de findes på Tinder osv.

Jeg kan varmt anbefale Bastard Café som ligger i Huset KBH. Det er en brætspilscafe og det er SÅ hyggeligt - og så laver de byens bedste pommes frites - sprøde og rigelige, så man kan nemt dele en kurv.
Hvis man ikke kan hygge sig dér, har man et koldt, dødt tinhjerte.
Kami

Indlægaf Glow » fre 8. jan 2016 19:26

Nogle andre pointer
1) Du kan opdyrke steder tæt på dig selv så du kender tjenere, bartendere, cafe-peeps etc. Giver automatisk value og comfort at slæbe en date med når alle hilser på dig etc.. Har pt 2 af slagsen tæt på mig som jeg både bruger til venner, business og chicks. handler bare om at gå der nok og hilse på bartenderne/sludre etc. over en periode.
2) Steder hvor du slapper af er også gode - eg. steder der spiller din music etc. Tænk på det som en måde at vise lidt af dig til hende. Det vil få dig til at nyde det mere som er vigtigt for din udstråling og feel.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf ThiagoSilva » tirs 29. nov 2016 00:55

For at bringe den post frem igen. Hvem har gode datesteder i København?

Jeg værdsætter personligt hyggelige steder, hvor man ikke sidder alt for tæt med andre. Endvidere skal nærområdet gerne være attraktivt, således at man kan indlede aftenen med en gåtur?

Jeg benytter ofte Kind of blue på ravnsborggade, hvor gåturen foregår ved søerne eller ørstedsparken.
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Hebi » man 19. dec 2016 09:58

Tivoli om vinteren er guld værd, utrolig smukt. Skøjtning virker umiddelbart også oplagt.
Gode indendørssteder: The Living Room og Bastard Cafe.
Hebi
Seargeant O'Hara

Tilbage til Generelt om The Game