Kurser

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Kurser

Indlægaf Torb » ons 17. feb 2016 15:02

Jeg starter fra bunden rent teknisk - er ved at læse Stylelife Challenge. Er 47 år og har da haft en vis tiltrækningskraft gennem tiden og været i tre lange forhold. Overvejer alligevel et kursus, men synes de tre kursusudbydere,som er til at finde på nettet ser meget ens ud på overfladen.
Kan nogle anbefale en udbyder - eller det modsatte. Hører især gerne fra nogle af jer på min alder, som er moderat generte og kan lide intelligente kvinder ;) Er kurserne til at holde ud eller en lang overskridelse af ens grænser, for nu at stille det hårdt op?

VH Torb
Torb
Nyklækket

Re: Kurser

Indlægaf Abully » ons 17. feb 2016 16:26

Hej Torben
Selvom jeg er ny i feltet, så er jeg ret sikker på, at en af de helt store pointer generelt med, at forbedre sit game er at overskride grænser. Så man på et eller andet tidspunkt har fået rykket sin grænse så meget at det vil blive naturligt.
Abully
Nyklækket

Indlægaf Glow » ons 17. feb 2016 18:19

hvilke kursusudbydere refererer du til?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Desire » ons 17. feb 2016 18:23

http.//score-coach.dk/ er nok de kursusudbydere med bedst erfaring indenfor pickup i Danmark. (tag dig ikke af at siden er under ombygning).
Manden bag går under navnet HappyTalk herinde.

De skaber utrolige resultater.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » ons 17. feb 2016 20:24

Hej Torb, hvis du gerne vil høre mere om kurset, vil jeg foreslå at kontakte os her:
https://www.score-coach.dk/kontakt-os

Vi tager det altsammen i dit tempo ;-)

Fordelen ved vores kursus, er at efter første betaling kan du gratis deltage på alle efterfølgende kurser - resten af livet. Det sikre dig en kontinuerlig udvikling.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh.
Martin
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Torb » ons 17. feb 2016 21:38

Abully skrev:Hej Torben
Selvom jeg er ny i feltet, så er jeg ret sikker på, at en af de helt store pointer generelt med, at forbedre sit game er at overskride grænser. Så man på et eller andet tidspunkt har fået rykket sin grænse så meget at det vil blive naturligt.

Tak for opmuntringen - og du har ret et godt stykke af vejen. Må prøve nye veje.Men er også så gammel at ingen autoriteter får lov at dirigere mig - livet er kort og selv ikke de klogeste kan se det hele. Heller ikke ift kvinder.
Torb
Nyklækket

Indlægaf Torb » ons 17. feb 2016 21:40

Glow skrev:hvilke kursusudbydere refererer du til?

B.la andre score-coach, somn åbenbart gør det godt. Der er to andre, som kommer op ved første og bedste google søgning.
Torb
Nyklækket

Indlægaf Torb » ons 17. feb 2016 21:50

Happytalk skrev:Hej Torb, hvis du gerne vil høre mere om kurset, vil jeg foreslå at kontakte os her:
https://www.score-coach.dk/kontakt-os

Vi tager det altsammen i dit tempo ;-)

Fordelen ved vores kursus, er at efter første betaling kan du gratis deltage på alle efterfølgende kurser - resten af livet. Det sikre dig en kontinuerlig udvikling.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh.
Martin

Tak for den forklaring, Martin.
Torb
Nyklækket

Indlægaf Happytalk » ons 17. feb 2016 22:51

Derudover har vi også lidt statistik:
  • De fleste er sammen med en pige inden den første måned.
  • For dem som er kæreste søgende, finder de som regel prinsessen indenfor 2-6 måneder.
  • Der var endda en af deltagerne sidste år, som fandt sin kæreste direkte på kurset :shock: ..jeg er selv lidt overrasket :D

Vi har meget fokus på din langvarrige udvikling og ikke bare et "One shot" kursus.

Vi giver masser hjælp efter kurset ved:
  • Realtime online hjælp.
  • Vi har et netværk af tidligere deltager du kan tage i byen med, en god wing/støtte.
  • Bøger + Over 3 timers video der forklare i dybden hvordan du score.
  • Mulighed for at deltage på kurset igen og opgradere dine evner til næste niveau, uden det koster ekstra.
..og meget mere :-)

Masser af glade deltager :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Fsharp » ons 17. feb 2016 22:59

Et alternativ til et kursus er en mastergruppe. Den periode jeg udviklede mig mest i var den hvor jeg var med i en sådan. Jeg har flere kammerater som har samme erfaring.

En mastergruppe er en gruppe fyre som alle har et fælles mål om at udvikle sig. Når det gælder pickup er der forskellig ting at arbejde med: selvværd, livsstil eller f.eks. pickupteknikker. I min egen mastergruppe var vi fem medlemmer. I den første periode arbejdede vi med 'at få styr på sit liv' ud fra et mantra om at hvis bagbutikken roder kan du ikke være awesome og score. Efterfølgende arbejdede vi med generel pickupteknik primært ved at gå i byen og give hinanden feedback på interaktionerne.

Man går typisk langsommere frem i en mastergruppe end ved et kursus men dette er ikke nødvendigvis en dårlig ting da forskellige mennesker skal bruge forskellig tid på at lære ting og få nye vaner.

Selv om vores mastergruppe ikke længere er aktiv så er disse fyre stadig nogle af de stærkeste og mest ærlige venskaber jeg har fordi man deler mange ting om sig selv som man f.eks. deler med sine barndomsvenner.

Ref.: http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=34&t=1515
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Næste

Tilbage til Generelt om The Game