Kurser

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Kurser

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 23:43

Fame skrev:Rarw-troldepus, dit kritikpunkt uanfægtet, så er du ved at rode smidigt ud i et 'blind-chicken-argument', da det er ret tydeligt, at du argumentere med gæt og ikke viden.

Som den opmærksomme læser ville have bemærket så forholder jeg mig udelukkende til den betragtning at Happy udgiver sig for at være god til at score og ikke mindst god til at coache andre til at score og samtidig har gået næsten et helt år hvor han vel at mærke har forsøgt at score men ikke formået det.

Jeg er ikke i tvivl om at Happy er i stand til at skubbe folk med AA ind i sets. Jeg er heller ikke tvivl om at kan holde oplæg med teori. Det kræver ingen særlige skills. Men kan ikke se hvorfor der er nogen som ikke tåler at disse ting bliver nævnt. Og jeg forstår slet ikke hvordan det kan være blind-chicken da jeg hele tiden har forholdt mig til hvad alle med adgang til indercirklen kan se fremgår sort på hvidt.

Fame skrev:Rawr, hvem ville du tage kursus hos?

Nej jeg kan ikke anbefale nogen. Gå til lair eller find en wing med samme ambitioner som dig selv.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf chrisjv » ons 24. feb 2016 04:56

Jeg har også selv været med i mastergruppe, hvis du skal finde en mastergruppe find folk på din egen alder. De få gange hvor mænd prøvede at blive medlem af vores mastergruppe, begyndte de græde eller te sig mærkeligt. Deres mål og vores mål var nok alt for forskellige.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » ons 24. feb 2016 05:00

Rawr skrev:
Happytalk skrev:Hej Rawr.

Det er altid godt at være skeptisk. Det er også en nødvendighed i denne branche.

Jeg holder mig lige til fakta her - Om mig:
  • Ja jeg flyttede fra min x kæreste den 12. Juli. 2015
  • Siden oktober 2015 og indtil nu har jeg fået fisse indenfor 24 timer, med 90% succesrate.
  • Det er 2-3 måneders recovery, inklusiv alle de bæ-følelser der er med at komme sig over en ex kæreste.

Fra din log fremgår det at i slog op omkring januar eller februar. Happy, GFTOG. Det hjælper på bæfølelserne. ;)

Jeg går ud fra din liste er en samling af oplevelser over 8 år? Jeg må indrømme jeg ikke finder det synderligt imponerende taget de 8 år i betragtning.

Mange tror game er en lige linje, game er ligesom resten af livet der er gode og dårlige perioder. Hvis folk siger de er blevet kongen efter 8 år, så vil de blive taberen det 12 år. F.eks casanova fik ikke fisse de sidste 10 år af sit liv, ludere ville ikke engang kneppe ham imod betaling. Sådan sker det når du pisser modernatur af.

Men selvfølig lyver de i deres overskrifter, de har et produkt at sælge. Jeg ville aldrig nogensinde kunne få en successrate på 90% ikke engang david backham har det. Hvis jeg kunne få en succesrate på 90% vil jeg gi 100.000 kr til den der kan vise mig hvordan.

Man skal aldrig sammenligne sig med coaches, fordi de sælger en drøm, og det kan være en lang process at vågne op i se virkeligheden.

Jeg vil personligt aldrig selv blive en pua coach fordi jeg gerne vil have min egen yacht.

F.eks dreamz og happytalk kan ikke modsige mine statements så han kalder mig en troll, de siger neil var dårlig for communitet, men alligvel sidder de og kommenter neils billeder på facebook og roser ham til skyerne og vil mødes med ham.

Man skal aldrig lyt til hvad folk siger, men se hvad de gør.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf chrisjv » ons 24. feb 2016 05:20

Rawr skrev:
Fame skrev:
Fame skrev:Rawr, hvem ville du tage kursus hos?

Nej jeg kan ikke anbefale nogen. Gå til lair eller find en wing med samme ambitioner som dig selv.

Enig
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Kaizer » ons 24. feb 2016 19:38

Kan godt lide, at Dansk PickupForum har fået sin egen Edward Snowden nu, ommend jeg tvivler på at Happytalks sexliv interessere så mange? :lol:
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kaizer » ons 24. feb 2016 19:39

glæder mig til, at der bliver leaket saftige detajler fra min inner cicle log...
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » ons 24. feb 2016 20:39

Kan da godt smide et par billeder op af dit bælte :D
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000