Kurser

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Kurser

Indlægaf jffffi » man 22. feb 2016 17:55

Ham fra Nobell er gammel gamer dog. Var med inde over sekten Leveluplife og de afholdte også kurser, så forståeligt nok det bliver blandet sammen.

Nu har han dog snuppet en masse steroider og snører folk et andet sted.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Desire » man 22. feb 2016 18:34

jffffi skrev:Ham fra Nobell er gammel gamer dog. Var med inde over sekten Leveluplife og de afholdte også kurser, så forståeligt nok det bliver blandet sammen.
Nu har han dog snuppet en masse steroider og snører folk et andet sted.

Var det ikke Neil Natura som hev dem med ind i det hele? Any way.. Martin Nobell var en gang på tv som en eller anden form for dating ekspert.. Men hans performance er direkte pinlig. Manden står ikke engang ved sit rigtige navn in real life. Der er dybt akavede videoer af ham på facebook i andre navne.. Selv hans kæreste, som jeg er vokset op i samme by med, må lyve om hans indtag af roids.. Han virker til at være en der snyder og bedrager, hvor han kan komme til det.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 18:08

Desire skrev:http.//score-coach.dk/ er nok de kursusudbydere med bedst erfaring indenfor pickup i Danmark. (tag dig ikke af at siden er under ombygning).
Manden bag går under navnet HappyTalk herinde.

De skaber utrolige resultater.

Jeg føler mig nødsaget til at kommenterer her. Jeg kender ikke Happy og har ikke været på en af hans boot camps. Men!

Happytalk har en skjult log som alle medlemmer af "indercirklen" kan læse. Der har man kunne følge hans forsøge på at komme ind i gamet igen efter sit brud med kæresten. Han brugte næsten et helt år inden det lykkedes ham at have sex med en pige. Altså nul sex på trods af mange byturer, day game og tinder. Alt sammen beskrevet i hans log. Og i selv samme periode kørte han flere boot camps hvor han reklamerede med at han kunne hjælpe andre til succes med kvinder.

Til OP vil jeg sige at de fleste der kommer på bootcamps har problemer med AA og skal bare have et skub. Men det behøver man jo ikke betale flere tusinde kroner for. Det kan man bruge sine wings til.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 18:15

Happytalk skrev:Anders 43 år - Review af denne weekends kursus!

Hej Martin!

Her er min oplevelse af kurset.

MAGIC !!!

Har været i byen masser af gange efter jeg blev single og intet scoret og gået ked af det hjem. Følte jeg havde mistet "grebet" fuldstændigt over for piger. Men allerede efter undervisningen den første dag, åbnede der sig en ny verden for mig. Da vi gik i byen startede jeg omgående med de nye tillærte teknikker og blot 10 minutter efter snavede med en dejlig køn pige, som jeg har en date med i denne uge. Jeg forsatte med at bruge de af Martin tillærte metoder, og scorede endnu en det næste sted vi kom hen. Aftenens resultat blev 2 scoringer og 4 telefon-numre og ikke en eneste afvisning fra de ca. 15 -20 piger jeg charmede på. Hvad skal jeg sige ? :)

Happy, undskyld men det review ligner noget du selv har skrevet.

Og selv hvis det er en rigtig person der har skrevet det, er det alle der har samme resultater? Nej selvfølgelig er det ikke det. Jeg kender flere der har været på kursus hos jer og hvor det har taget mange måneder til år før end der faldt noget af og så var det resultat af at gå ude med wings. Ikke en boot camp.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » tirs 23. feb 2016 18:49

Jeg kender ikke Happytalk (har mødt ham 2 gange tror jeg) og jeg har ikke været på bootcamp med nogen - men jeg har da haft en ven der tog kurset. Han var ret vild med teorien, før man tog ud på kurset. Det er ikke noget dine wings, selvom de er vigtige, kan give dig på samme måde. Jeg skal ikke forsvare nogen her, men synes ikke ovenstående er helt fair. At sige at en peron (som har skrevet en log på et lukket forum) ikke kan bidrage og være god til game fordi han har haft kæresteproblemer, synes jeg er langt ude :) Bare mine to cents..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Desire » tirs 23. feb 2016 19:05

Rawr skrev:Jeg føler mig nødsaget til at kommenterer her. Jeg kender ikke Happy og har ikke været på en af hans boot camps. Men!
Happytalk har en skjult log som alle medlemmer af "indercirklen" kan læse. Der har man kunne følge hans forsøge på at komme ind i gamet igen efter sit brud med kæresten. Han brugte næsten et helt år inden det lykkedes ham at have sex med en pige. Altså nul sex på trods af mange byturer, day game og tinder. Alt sammen beskrevet i hans log. Og i selv samme periode kørte han flere boot camps hvor han reklamerede med at han kunne hjælpe andre til succes med kvinder.
Til OP vil jeg sige at de fleste der kommer på bootcamps har problemer med AA og skal bare have et skub. Men det behøver man jo ikke betale flere tusinde kroner for. Det kan man bruge sine wings til.
Sikke et argument!
Hvis en erhvervsretlærer ved siden af sin undervisning er forsvarsadvokat, og har tabt sine sidste 3 retssager, gør det ham ikke nødvendigvis til en dårlig lærer.

Typisk handler det ikke om evnen til at score. Men fokus og mindset. Da jeg selv kom ud af et forhold, gik jeg meget i byen, men tog ingen med hjem.. Grunden var, at jeg inderst inde ikke følte for det, selv om jeg bildte mig selv andet ind.

Beklager. Men det er jordens dårligste argument du bringer op.

Derudover er jeg helt enig i, at de fleste bare har AA de skal overkomme. Jeg kunne aldrig selv finde på at betale, men nu nævner OP, at han ønsker et hurtigt boost, og tråden hedder kurser. Så derfor hjælper vi manden. Tilfældigvis, er vi nogle der har kendskab til diverse udbydere, og faktum er, at der ikke er nogle rigtige seriøse alternativer - blandt de større.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 19:22

Desire skrev:
Rawr skrev:Jeg føler mig nødsaget til at kommenterer her. Jeg kender ikke Happy og har ikke været på en af hans boot camps. Men!
Sikke et argument!
Hvis en erhvervsretlærer ved siden af sin undervisning er forsvarsadvokat, og har tabt sine sidste 3 retssager, gør det ham ikke nødvendigvis til en dårlig lærer.

Typisk handler det ikke om evnen til at score. Men fokus og mindset. Da jeg selv kom ud af et forhold, gik jeg meget i byen, men tog ingen med hjem.. Grunden var, at jeg inderst inde ikke følte for det, selv om jeg bildte mig selv andet ind.

Beklager. Men det er jordens dårligste argument du bringer op.

Derudover er jeg helt enig i, at de fleste bare har AA de skal overkomme. Jeg kunne aldrig selv finde på at betale, men nu nævner OP, at han ønsker et hurtigt boost, og tråden hedder kurser. Så derfor hjælper vi manden. Tilfældigvis, er vi nogle der har kendskab til diverse udbydere, og faktum er, at der ikke er nogle rigtige seriøse alternativer - blandt de større.

Lad nu være med at være naive.

Manden sælger en vare og i den forbindelse bruger han selvpromovering som salgsargument. Han har lagt en offentlig log ud hvor han giver indtrykket af at være rimelig vild. Men sagen er at en der ikke kan få sex i næsten et år er under middel. Så er det sgu ikke i orden at sælge sig selv som mPUA og tage penge for det.

Det er som at sige at du sælger verdens kørekortundervisning og så undlader at fortælle at du ikke har kunne finde ud af at komme i første gear i et par måneder. Det er sgu ikke i orden.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 19:31

Gnome skrev:Jeg kender ikke Happytalk (har mødt ham 2 gange tror jeg) og jeg har ikke været på bootcamp med nogen - men jeg har da haft en ven der tog kurset. Han var ret vild med teorien, før man tog ud på kurset. Det er ikke noget dine wings, selvom de er vigtige, kan give dig på samme måde. Jeg skal ikke forsvare nogen her, men synes ikke ovenstående er helt fair. At sige at en peron (som har skrevet en log på et lukket forum) ikke kan bidrage og være god til game fordi han har haft kæresteproblemer, synes jeg er langt ude :) Bare mine to cents..

Hans game kan jeg ikke kommentere på. Men jeg bider blot mærke i at han forsøgte i næsten et år at komme tilbage i kampen. Kan han hjælpe andre hvis han ikke kan hjælpe sig selv? Det kommer vel an på hvilken hjælp den person har brug for. Hvis det bare er et skub for at komme ud over AA så kan hvem som helst jo hjælpe.

Og teorien kan man sgu da finde alle mulige steder. Det billigere at købe et DVD produkt fra RSD eller noget. Der ligger også masser af gratis på youtube og her på forumet.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tirs 23. feb 2016 19:36

Det er ikke korrekt hvad du sidder og siger. Du udtaler dig om nogle få sætninger som du overtolker for vildt.

Teori handler ikke bare om et skub for at komme over AA. Langt størstedelen af teorien baserer sig på kommunikation, forståelse af dynamikker, og ikke mindst personens egne problemer i sociale interaktioner.

Du kan ikke tage en uddannelse i pickup. Så hele branchen er på en eller anden måde "in the dark". Der er rigtig rigtig mange udbydere som aldrig burde undervise. Jeg har set undervisere som intet begreb fatter om, hvordan indlæring foregår. I modsætning til dem har H en coach uddannelse fra U.S. Jeg har set folk blive coachet af andre end H, og jeg har også set kursister INTET få ud af den undervisning de har modtaget. I modsætning har jeg mødt flere af H's kursister, og en af dem kender jeg godt, og lige pt. hiver han fast kvinder med hjem. Han har rykket sig mileskridt.

Jeg forstår på ingen måde dit problem. Jeg synes du ser på det med skyklapper. Desuden kender du ikke hele historien, og du udtaler dig udfra, hvad du kan læse i en log, skrevet af en person som ofte skriver yderst kortfattet.

Det fornuftige for dig, ville være at holde dig til at bringe alternativer på banen, som har fin relevans for trådens emne, og så holde dig fra til at spekulere udfra, hvad du kan læse i en ((((privat))))) log.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 19:41

Jeg forholder mig kun til at det meget tydeligt fremgår at han ikke har sex med nogen i næsten et år på trods af ihærdige forsøg og blueballs. I samme periode er der flere opslag om bootcamps.

Jeg synes det er relevant information til alle der overvejer at købe en service hos ham.
Rawr
Fætter kanin

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game