Kurser

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Kurser

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 19:52

Coach er ikke en beskyttet titel hvilket vil sige at hvem som helst kan stykke et 3 dages kursus sammen, kalde det en uddannelse og udstede et certifikat. Det er useriøst.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tirs 23. feb 2016 20:09

Hvorfor jeg pointerede, at det er en brance in the dark. Men nu bliver man ikke certificeret ICC coach fra U.S. på 3 dage. Og den coachuddannelse er bredt anerkendt.
Nej du bør ikke bringe noget op, som er privat.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » tirs 23. feb 2016 20:11

Man ser, hvad man vil se. Og du vil tilsyneladende ikke se, at den manglende sex er ubetydelig.

Vi må nok også hellere - for din skyld - glemme, at langt størstedelen af kursisternes primære problemer er at snakke og kysse med piger. De ønsker bare at finde en pige de kan få som kæreste. Ikke at have sex med 150 i byen. Og fælles for alle kurser jeg har enten set eller hørt om er, at kursisterne taler med flere piger i byen end de nogensinde har prøvet, og rigtig mange også får kysset og taget telefonnumre. Dette har også gjort sig gældende i det sidste år.

Få minutter i loggen synes jeg fremviste en del interessante beretninger..:
Får kysset med hende og siger vi skal på en date i kbh.

Kyssede også med en anden pige i går. Hendes veninde skulle sove hos hende. + lorte logistik alt for dyrt i taxa

Havde en pige hjemme i fredags som jeg gav fingr. Dog uden sex. Mangler at tage min mødom efter jeg er blevet single igen.

Skal virkelig drikke mindre! Fik kysset med en pige efter kursus. Det køre vildt godt når jeg ikke er drink as fuck.

Den sidste måned har jeg kysset med en ny pige hver weekend. Det er fremskridt i forhold til måneden inden, hvor jeg kun fik telefon numre.

Jeg har også gået efter pull hver gang, men de er fucket op af den ene eller anden grund. Min timing er blevet rigtig skarp. Pigerne føler 50 shades of gray, når jeg kommuniker med dem går det lige i trussen. I denne weekend har jeg følt et skift internt, jeg føler at det et pigerne der jagter mig og ikke omvendt. Min glæde kommer inde fra og ikke længere fra eksterne ting.

Hvis min udvikling fortsætter i dette tempo begynder jeg at pull kontinuerligt inden for en måned eller to. Og enddu et stort skridt væk fra ekskæresten.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Happytalk » tirs 23. feb 2016 20:32

Hej Rawr.

Det er altid godt at være skeptisk. Det er også en nødvendighed i denne branche.

Jeg holder mig lige til fakta her - Om mig:
  • Ja jeg flyttede fra min x kæreste den 12. Juli. 2015
  • Siden oktober 2015 og indtil nu har jeg fået fisse indenfor 24 timer, med 90% succesrate.
  • Det er 2-3 måneders recovery, inklusiv alle de bæ-følelser der er med at komme sig over en ex kæreste.

• Første pull til toilet sker Lørdag 22. Aug 2015, det går i lort fordi en dude er ved at smadre døren hvis vi ikke kommer ud. - Dog med blowjob.
  • Det langtfra alt der står i min log.
  • I lørdags, efter et hårdt weekend kursus, snavede jeg to piger på en halv time, efter kurset.. fuldstændig smadret og energi forladt. Vi snakker walking zombie. Den del står ingen steder på nettet, før nu.. for jeg er ligeglad!

Derudover har jeg også oplevet at:
  • Knaldet i baren på et diskotek (KB3 - Kødbyen kbh)
  • Blowjobs i en bar (Sensa, Natkafeen)
  • Blowjobs foran bar (Zoobar, Bodegaen, Thorups Kælder)
  • Givet pige orgasme på gaden ved brug af ord.
  • Givet pige sprøjteorgasme på en strand.
  • Givet over 100 sprøjteorgasmer samlet.
  • Givet aldskildige piger finger i baren.
  • Sex i elevator
  • Knaldet i råndetårnet, himmelbjerget, baresso.
  • Et hav af one night stands.
  • Scoret direkte fra gaden til hjem
  • Hurtigste one night stand var på 15 minutter fra start til vi var i sengen.

Rawr, Vi glæder os til at se din liste ;-)

Deltagernes succesrate for 2015 & 2016:
  • Hurtigste kys 10 minutter efter vi gik i byen.
  • En af deltagerne pullede en pige hjem på egen hånd, en uge efter kurset.
  • 66% har sex indenfor den første måned.
  • De resterende 33% er omkring 2-3 måneder.
  • Dem som er kærestesøgende finder prinsessen indenfor 2-6 måneder.
Vedhæftede filer
9.PNG
9.PNG (68.17 KiB) Vist 580 gange
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 20:52

Desire skrev:Man ser, hvad man vil se. Og du vil tilsyneladende ikke se, at den manglende sex er ubetydelig.

Min kritik var at han ikke havde sex i næsten et år, hvilket det lader til at du kan bekræfte ved at kigge hans log.

Desire skrev:Få minutter i loggen synes jeg fremviste en del interessante beretninger..:
Får kysset med hende og siger vi skal på en date i kbh.

Kyssede også med en anden pige i går. Hendes veninde skulle sove hos hende. + lorte logistik alt for dyrt i taxa

Havde en pige hjemme i fredags som jeg gav fingr. Dog uden sex. Mangler at tage min mødom efter jeg er blevet single igen.

Skal virkelig drikke mindre! Fik kysset med en pige efter kursus. Det køre vildt godt når jeg ikke er drink as fuck.

Den sidste måned har jeg kysset med en ny pige hver weekend. Det er fremskridt i forhold til måneden inden, hvor jeg kun fik telefon numre.

Jeg har også gået efter pull hver gang, men de er fucket op af den ene eller anden grund. Min timing er blevet rigtig skarp. Pigerne føler 50 shades of gray, når jeg kommuniker med dem går det lige i trussen. I denne weekend har jeg følt et skift internt, jeg føler at det et pigerne der jagter mig og ikke omvendt. Min glæde kommer inde fra og ikke længere fra eksterne ting.

Hvis min udvikling fortsætter i dette tempo begynder jeg at pull kontinuerligt inden for en måned eller to. Og enddu et stort skridt væk fra ekskæresten.

Jeg ser en masse undskyldninger. Og flot at du quoter direkte fra indercirklen ...
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 20:58

Happytalk skrev:Hej Rawr.

Det er altid godt at være skeptisk. Det er også en nødvendighed i denne branche.

Jeg holder mig lige til fakta her - Om mig:
  • Ja jeg flyttede fra min x kæreste den 12. Juli. 2015
  • Siden oktober 2015 og indtil nu har jeg fået fisse indenfor 24 timer, med 90% succesrate.
  • Det er 2-3 måneders recovery, inklusiv alle de bæ-følelser der er med at komme sig over en ex kæreste.

Fra din log fremgår det at i slog op omkring januar eller februar. Happy, GFTOG. Det hjælper på bæfølelserne. ;)

Jeg går ud fra din liste er en samling af oplevelser over 8 år? Jeg må indrømme jeg ikke finder det synderligt imponerende taget de 8 år i betragtning.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 21:03

Og hvorfor skriver din kursist først "Hej Martin!" og derefter finder det nødvændigt at specificerer for dig at det var Martin der lærte ham metoderne? Virker lidt retardo.
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tirs 23. feb 2016 21:05

Elsker fora som disse aldrig bliver fri for trolls. Hav en god aften i selskab med din højre hånd rawr.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Rawr » tirs 23. feb 2016 21:09

Desire skrev:Hvorfor jeg pointerede, at det er en brance in the dark. Men nu bliver man ikke certificeret ICC coach fra U.S. på 3 dage. Og den coachuddannelse er bredt anerkendt.
Nej du bør ikke bringe noget op, som er privat.

Beklager, kan se at den tager hele 12 lange dage. Det må virkelig kun være de dygtigeste der klarer sig igennem sådan et forløb. :lol:
Rawr
Fætter kanin

Indlægaf Fame » tirs 23. feb 2016 21:25

Kunne være interessant og se, om der var nogen, som har et reelt negativt review af score-coach.dk. Eller blot et medium review?

Sat op mod alt andet,der er at finde fast i DK, er der pt. ingen som måler sig med kvaliteten i det firmas indhold og leverance. De få andre som udbyder i DK, er enten nær realitetsforladte eller scanmers desværre.
Det ville være godt for communitiet hvis der var flere seriøse udbydere.

Så, om man kan li' score-coach.dk eller ej, er de gutter de dygtigste coaches i Danmark, som har konsistente gode resultater hos deres kunder.

Rarw-troldepus, dit kritikpunkt uanfægtet, så er du ved at rode smidigt ud i et 'blind-chicken-argument', da det er ret tydeligt, at du argumentere med gæt og ikke viden.

Rawr, hvem ville du tage kursus hos?
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game