Tinder vs Nightgame

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Tinder vs Nightgame

Indlægaf Kaizer » søn 6. mar 2016 00:20

I anledning af, at det er Lørdag og gå i byen-aften, kom jeg til at tænke på følgende:

Hvorfor gå ud i en kold og mørk skov og nedlægge din aftensmad selv, når du kan sidde behageligt derhjemme i sofaen og bestille den over din mobil på en app og få den bragt til døren?

Dette er selvfølgelig en metafor for at gå ud og lave Nightgame versus at bruge dating app'en Tinder.

Jeg høre tit folk sige, at de synes Tinder er svært i forhold til Nightgame.

Hvorfor synes I det?

Dem jeg snakker med på Tinder, er single og allerede på markedet. Når de liker en, har de tilkendegivet interesse for en.

Derfra handler det om at sætte en møde op, ved at skrive frem og tilbage over tekst.

Når jeg er i byen, kan jeg støde på piger, som ikke nødvendigvis er ude på at finde en fyr, eller som ikke synes jeg er noget for dem.

Måske de har deres shit.

Det kan være hun er fuld og lugter, frem for at være helt nyvasket

Så er der logistikken. Hele opbygningen af natten, med twilligt zone/pull time som først indtræder senere, som du man dermed skal vente på.

Hvis du er i byen, kan der samtidig være veninder som cockblocker eller dømmer pigen, der kan være soveaftaler, køreaftale osv, som kommer i vejen.

Måske pigen skal tidligt op næste dag.

Hvis du invitere en pige hjem fra Tinder, kan hun jo allerede.

Derudover er hun jo allerede i din lejlighed, og dermed nogle få meter fra din seng. Altså det er lettere?

Men hvorfor synes I at det er lettere at få fisse i byen end på Tinder?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Tinder vs Nightgame

Indlægaf Desire » søn 6. mar 2016 00:29

Tror mange ikke er særlig gode til tinder.
Personligt kan jeg - fra tid til anden - godt lide at gå i byen.. For at gå i byen. Møde mennesker, møde piger, tage numre, kysse med randoms, musikken, viben... all of it.
Men det er langt fra altid. Men jeg tager nu sjældent i byen alene for at få fisse. Men jeg kan da godt genkende, at det nogle dage kunne være belejligt og nice at bestille take away. Men jeg har jo så ikke tinder. Og har en eller anden ide om, at jeg vil lære mere overordnet set af at gå ud, end hvad jeg kan lære i 1on1 tekst + dates.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Motivation » søn 6. mar 2016 14:59

Har haft mange af de samme tanker. Nu har jeg været en del i byen på det sidste, og også brugt Tinder ret intensivt, så kan prøve at sige et par ting ud fra mine hidtidige erfaringer.

Kvaliteten af de piger man kan score på Tinder, er generelt lavere, end hvad du tilsvarende kan score i byen. En 7'er kan du relativt let kysse og opbygge en relation med i byen, mens det virker til, at det kræver virkelig meget energi at gøre det samme på Tinder.

Jeg har omkring 400 matches, og har mass-åbnet nogle af de mest attraktive piger jeg har matchet med. Hele processen med at åbne dem, opbygge komfort, få nummer, eventuelt ringe til dem, sætte møde op, undgå flake, osv. er ting du ikke på samme måde har, når du møder pigerne face to face. Jeg oplever flake-raten på Tinder som immense, fordi du kun har en relation til dem, der er bygget op om tekst.

Det er især det med, at de relativt lækre piger på Tinder får så vanvittig opmærksomhed, fordi det ikke kræver balls at åbne dem på samme måde som i person. Jeg har snakket med flere piger, der ikke gad Tinder fordi det stressede dem så meget. Samtidig har jeg jævnligt piger der åbner mig, men de ligger alle i range 4.5-5.5, hvorfor jeg ikke har lyst.

På tinder er datingmarkedet mere polariseret end alle andre steder. Man lavede en undersøgelse, der viste, at fordelingen af matches var mere ulige fordelt end økonomien i det mest ulige land i verden. Det betyder, at +7'ere på Tinder alene matcher med de samme 10 % af fyre, hvoraf de fleste vil skrive til dem. Det skaber en konkurrence, der er langt voldsommere end i byen.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Indlægaf Kaizer » søn 6. mar 2016 16:10

@Desire, er også mit rationale for at lave nightgame, og nogle gange for ikke at lave nightgame, da jeg ikke er 90-100 ekstrovert som dig, og dermed ikke oplever de samme ting ved at være ude.

@Motivation, interesant,i mit tilælde sige nøjagtigt det samme med modsat fortegn om nightgame, med kvalitet, kvantitet, flakerate, konkurrence osv. Det er en subjektiv case to case ting.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kami » tirs 8. mar 2016 10:24

Tinder er kedeligt. Online dating er kedeligt. Derfor er jeg ikke særlig god til det sammenlignet med mine fysiske skills.
Jeg elsker kino.
Jeg elsker fysisk tention.
Jeg elsker at bryde den fysiske tention og efterlade vedkommende hængende og frustreret.

Er byen nemmere?
Nej.

Men en del mere sexet.

(Hvis det kun handlede om udløsning, kan du for samme beløb en vild bytur koster, få en 10'er til at sutte din pik i din sofa. Så det handler ikke om udløsning.)
Kami

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 12:06

Det er jeg enig i, men det sidste tror jeg ikke rigtigt på :-)
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kami » tirs 8. mar 2016 12:47

Kaizer skrev:Det er jeg enig i, men det sidste tror jeg ikke rigtigt på :-)

I KBH kan du godt finde god oralsex for 750 kroner.
Kami

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 13:14

Min manglende tro var følgende 1) jeg ikke personligt kan tænde på tanken om at betale for sex, prostitution og prostituerede, samt 2) at jeg tvivler på, at der findes nogle ludere i DK, som er “ikke grimme”, for slet ikke at tale om 9’ere eller 10’ere(!), som vil give et godt blowjob for 750 kr.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kami » tirs 8. mar 2016 14:13

Kaizer skrev:Min manglende tro var følgende 1) jeg ikke personligt kan tænde på tanken om at betale for sex, prostitution og prostituerede, samt 2) at jeg tvivler på, at der findes nogle ludere i DK, som er “ikke grimme”, for slet ikke at tale om 9’ere eller 10’ere(!), som vil give et godt blowjob for 750 kr.

Hvis det bare er blow, 5-10 minutter, er 750 fint for en del. Jeg medgiver du måske ikke kan sidde i din sofa og få det, men skal sidde i hendes, men jeg ved da at der findes en 9'er derude, som gør det for beløbet og hun påstår, det er ret gængs. De grimme kan koste ned til 100.
Kami

Indlægaf Gnome » tirs 8. mar 2016 14:18

For mit vedkommende er det her grunden. hvis du reverser den:

Billede

Kunne dog godt tænke mig at gå i krig med Tinder på et tidspunkt, for shits n giggles..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Næste

Tilbage til Generelt om The Game