Tinder vs Nightgame

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Tinder vs Nightgame

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 15:46

@Kamikee, den må du længere ud på landet med :)

@Gnome, det er en mere eller mindre kalkuleret risko, man tager. Det kan omvendt gå begge veje. Lidt ligesom når du møder en pige igen, som du har mødt i byen, så kan hun også være flottere end grimmere, end du husker, da du mødte hende, hvis du var fuld, i et bestemt humør, og hun var dullet op. Jeg er selv flottere i vikeligheden end på mine billeder, får jeg tit at vide. Har oplevet begge, men synes det udligner sig i længden, men andre har garanteret andre oplevelser. Ideelt set burde man lave Daygame for at få det mest ærlige sample af en piges udseende. Høre i hvert fald mange, som bruger det som begrundelse for at lave Daygame.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » tirs 8. mar 2016 15:51

Det tog mig cirka 30 sekunders hurtig søgning at finde en klinik hvor kvinderne er temmelig flotte og fransk koster 600 kroner for 15 minutter.
Kami

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 16:20

Nej Kamikee, du finder ikke en 9'er eller 10'er på en massage-klinik i DK som kan give et blowjob til 600kr, men kan da godt forstå, at de markedsføre sig således. Hold i virkeligheden? Jeg tvivler. :)
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kami » tirs 8. mar 2016 16:30

600 kroner per kvarter er 2400 i timen og det er kun oral. Når oral er 600 kroner, ligger sex gerne på de 1200 for 20 min måske. En halv time med både oral og sex er så omkring de 1800 kroner, eller 3600 for en time.

Det er en fin pris, de billigste klinikpriser er omkring 200 kroner for blow.

Priserne stiger gerne lidt ved stor efterspørgsel eks fredag-lørdag aften/nat.
Kami

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 16:32

Det var deres måde at prissætte på. Det var ikke et bevis på, at den pige som reelt kommer til at sutte min pik, er en 9'er eller 10'er :D
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 16:41

...Dont get me wrong, jeg ville da ønske, at det var så let, og vi alle uden videre kunne få en 10’er til at sutte vores pikke for et så beskedent beløb i DK, men sådan er vores samfund ikke. Vi har et velfærds og uddannelsessystem, tusindevis af muligheder, og min erfaring siger mig, at hvis noget lyder for godt til at være sandt, som på de her hjemmesider du henviser til, så er det som regel det. Jeg er faktisk fornærmet på min intelligens.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kami » tirs 8. mar 2016 20:08

Smukke piger kan også være fra alm middelklasse familier og afhængige af Gucci.

Tbh synes jeg så til gengæld at du mansplainer. Det falder dig ikke ind at overveje hvad jeg kan vide, som gør mig som stædig.
Har jeg selv købt sensuelle ydelser? Har jeg solgt dem? Kender jeg nogen som har?

Du antager en masse implicit. Hvornår har du sidst købt sex i KBH?
Kami

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 20:21

Enig i at det bare er antagelser uden fakta. Både at der rent faktisk eksistere en 10'er i DK, som udenvidere kan give mig og alle andre, som skulle have lyst til det, et blowjob for 750 kr, men også at dette højest sandsynligt ikke er tilfældet. Who the fuck knows? Men det må være op til den, som påstår noget eksistere, rent faktisk også at bevise det, lidt ligesom ham der ateisten på Youtube og hans diskussioner med religiøst troende. Kan ikke lige huske hans navn , eller hvad han siger angående bevisbyrde.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Desire » tirs 8. mar 2016 23:18

Den reference var for nice Kaizer hahaha.
Eneste input herfra er, at en person engang bestilte double fransk hjem til min lejlighed. Der ankom så tre ludere som man kunne lave ælle-bælle-mig... med. De kostede 1000,- Italienske. Og var trash as fuck. De blev alle sendt hjem :D
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » tirs 8. mar 2016 23:26

Ked af, at du skulle overvære dette, Desire :)

Indtil der forelægger bevis , evt telefonnummer (PM me :P ... videnskabeligt henseende, jeg er antropolog! ), så må den efterhånden berygtede og for 750 kroner piksuttende 10’er tage plads blandt helligånden, julemanden og påskeharen :D
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game