Tinder vs Nightgame

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Tinder vs Nightgame

Indlægaf Desire » ons 9. mar 2016 00:03

Ellers skal jeg da i hvert fald til at have suttet min pik for penge
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » ons 9. mar 2016 00:08

Laver også et udtag af børneopsparingen så. Vi kan lave en Københavner-tur ud af det evt.?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Leisure Pirate » ons 9. mar 2016 00:22

luksus hb10 på d for 750 kr rutinen skal field testes. Den har potentiale til at revolutionerer game som vi kender det. Octoberman gå hjem og vug.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Fox » ons 9. mar 2016 22:33

Okay for lige at bringe tråden tilbage til på sporet. Her er mine oplevelser med Tinder vs at gå i byen.
Min erfaring med Tinder er at jeg bruger det noget tid og så går jeg død i det.
Kaizer, du er jo super god til at have en seksuel vibe når du skriver med pigerne. Det kæmper jeg med. Jeg kan sagtens føre en normalt samtale, men det bliver bare for hurtigt kedeligt på Tinder, så min strategi har været at invitere dem på dates. Men så starter man forfra der, og det føre ofte ikke noget steder hen. Det gode ved byen er at man kan røre ved pigen med det samme og dermed skabe den seksuelle energi. Plus jeg ofte bliver i god humør når jeg i byen, hvorimod jeg ikke har den samme energi når jeg møder en pige på en café.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Kaizer » tors 10. mar 2016 12:11

Du rammer netop ned i de to hovedelementer af mit Tindergame: Dels at man sætter viben inden og dels at mødes hvor der er bedst muligheder for fysisk eskalation

Når jeg inkludere tilpas seksuel vibe og innuendo, falder der typisk nogle fra som alligevel ikke var til noget (screening/polarisering), og resten er mere tilbøjelige til at komme forbi, når jeg foreslår det.

Hvis jeg inkludere seksual vibe for lidt, eller slet ikke, er de typisk “på udkig efter noget seriøst”, og “vil mødes et offentligt sted først”, plus samtalen bliver flad og stagnere. Hvis jeg overgør det, bliver de hurtigt creepet ud og får kolde fødder.

Så det er en balancegang, hvor man hele tiden skal kalibrere det efter, hvordan hun reagere i den anden ende. Hverken for meget, eller for lidt, men tilpas.

I forhold til det med at være fysisk med pigen - noget som Kamikee over fremhævede tidligere som sin styrke, og noget jeg også selv vil fremhæve som min absolutte, og vi har sjovt nok begge knaldet over 100 piger - så er der bedre muligheder for dette, jo længere til højre på følgende skala, du kommer:

Cafe midt om dagen -> Offentligt bar / natklub -> Isolation / Enerum privat hvor der er en seng.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » lør 12. mar 2016 14:42

I forlængelse af ovenstående (Kaizers post) kan man typisk snakke om et psykologisk og et praktisk aspekt af game.

Den psykologiske del er comfort, kino, push/pull osv. - de ting, der sker mellem dig og target på et relationelt niveau.

Den praktiske del er de udenomliggende faktorer, eks. at vennerne winger veninden så du kan isolere, eller at du ikke bor på fucking månen når du puller fra club og hjem til dig.

I den praktiske del handler det især om, at reducere obstacles (forhindringer). Mødes du med target alene, er der ingen veninder som skal winges. Mødes i hos dig eller hende, er logistiske faktorer ift. pull fra byen og hjem ikke-eksisterende.

Som jeg ser det, kan Tinder og lignende reducere praktiske obstacles markant. Dette kan ske på bekostning af det psykologiske aspekt, hvor man får færre tangenter at spille på (eks. er det svært med kino ;) ).
Til gengæld lægges al vægt på verbale (ofte skriftlige) evner og evnen til at kalibrere. Så er man stærk i dette, kan det være en klar fordel - og selvom der stadig skal games lidt når hun står i døren efter en hed Tinder-samtale, så går det ofte ret nemt, når man på forhånd har insinueret eller direkte formuleret et seksuelt frame, som hun implicit har accepteret siden hun er der.
Ligesom at hvis du puller fra byen og hjem, så kan du stadig lege lidt med lmr osv., men er framet stærkt fra begyndelsen, er det gaming på babyniveau der er behov for her.

Jeg ser fordele og ulemper ved alle metoder, og det er nok mest en smagssag. Man kan.med fordel overveje sine egne styrker i vurderingen af, hvor man vil lægge sit fokus.
Kami

Indlægaf KBHsuperman » man 14. mar 2016 21:46

Is there not other apps or websites for online game that can be used.

I'm more of a nightgamer but can't be asked to go out in this cold.

Already use tinder get matches but not fast results.
KBHsuperman
Private Johnson

Indlægaf Desire » man 14. mar 2016 23:52

Happn.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Fox » ons 16. mar 2016 02:07