Hvor går grænsen mellem LMR og et nej?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Hvor går grænsen mellem LMR og et nej?

Indlægaf Desire » fre 11. mar 2016 08:29

Godt spørgsmål du bringer op Musars.

Jeg er overbevist om, at der er mange, der har langt bedre erfaringer med LMR endnu jeg har. Jeg har dog en lidt anden tilgang til LMR. Jeg ville i 9/10 tilfælde aldrig eskalere til third base, hvis hun stadig har LMR. Dertil kommer, at jeg i måske 8/10 tilfælde har brudt igennem LMR INDEN vi lægger os i min seng, og kan eskalere uden problemer.

For mig ligger tricket i forarbejdet. Hvis hun har meget LMR, har jeg ikke noget problem med at give hende tid. Tale tale tale. Jeg er ligeså passiv i min LMR tilgang, som jeg er i min attitude i byen. Jeg vil langt hellere køre cat string, indtil hun er ved at eksplodere, og hun selv tager initiativet. Hvis jeg hører "vi skal ikke have sex i aften", så holder jeg det til kys på mund, hals osv. Jeg fortæller hende, hvor meget hun tænder mig, og hvor meget jeg har lyst til hende, men at det skal vi jo ikke. Jeg bygger ovenpå det frame hun selv har sat. Og i takt med, at hun bliver mere liderlig, vil hun modarbejde det frame hun selv har sat.
Jeg synes, at noget af det mest effektive er at gøre hende afsindig liderlig. En af de bedste metoder jeg kender til det er at trække det i langdrag. Dvs. ikke direkte ind i sengen, og ikke gå direkte efter fissen. Faktisk alle andre steder. Det får hende til at ville have jeg eskalerer, der "hvor hun mangler at få noget" - fissen.

Med det sagt, kan jeg sagtens være aggressiv, og vise at jeg har lyst til hende. Jeg synes også, at det er vigtigt at udstråle sit begær for hende og ikke kun sex. Men igen; den aggressive eskalation sker i samme takt som hende. Hvis hun stadig er på first base, så er jeg også på first base, men giver hende lyst til at søge videre.

Skulle en pige sige nej (har jeg kun oplevet i forhold), så i stedet for at eskalere, så går jeg ud i køkkenet og laver en kop te. Hvis ikke hun kommer ud og eskalerer i køkkenet, så gør hun det så snart jeg kommer tilbage til sengen. Fordi hun tror, at det er hendes skyld, at jeg nu ikke vil have sex med hende. Og derfor gør det godt igen. Tak for at løse din egen LMR :D

Så hvad skal vi kalde det.. Hjælp til selvhjælp?
Senest rettet af Desire fre 11. mar 2016 16:50, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » fre 11. mar 2016 12:44

Jeg har dealet en del med LMR, også fordi det tit er lidt grænseoverskridende for pigerne at være sammen med en anden pige, og det føles jo også anderledes både fysisk og psykisk end det de er vant til med mænd.

Mit eget skel er ift. om hun er deltagende i det, som sker. Hvis hun bare ligger der og ikke stønner højt nok, ikke vrider sig men er for passiv, så bakker jeg ned.

Jeg kan huske, at jeg havde diskussionen med en fyr fra det gamle TGO, fordi han knaldede med en pige som lavede "søstjernen" (benene spredt, men ligger bare som død).
Hvis pigen ikke deltager men bare ligger passiv og tager imod, så skal man stoppe uanset om hun har sagt ja og okay. For så er hun ikke med i det, men ligger med al sandsynlighed og distancerer sig fra det som foregår.

Selv har jeg prøvet én gang bare at lade det ske og lade fyren få sin vilje (det var i begyndelsen af et forhold). Men det føltes som så voldsomt et overgreb på mig selv, at jeg ikke kunne holde det ud og måtte stoppe det. Fyren havde ikke opdaget noget, vi var små-fulde og han tog mig bagfra. (Han begyndte så at græde, da han fandt ud af at jeg havde det dårligt med det, så det gik ikke skide godt for nogen af os).

Og efter at have prøvet det på egen krop, blev jeg endnu mere bevidst om at sådan ønsker jeg aldrig, at en anden pige skal have det ift. sex med mig.
Kami

Indlægaf Happytalk » lør 12. mar 2016 23:14

Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kaizer » lør 12. mar 2016 23:25

Happytalk skrev:https://da.m.wikipedia.org/wiki/Voldtægt

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Glow » søn 13. mar 2016 16:42

dominans og eskalering skal modtages, ikke overskride noget IMO
dvs dominans og eskalering er noget hun smiler over, hun tillader, nyder, vil
dominans skal aldrig være krænkende eller overrule hende,
pickup smoothness er at træde tilbage hver gang du møder modstand - ikke gå hårdere til det
små skridt tilbage - forsæt dit game, se hvad hendes modstand handler om, mød det
eskaler på en anden måde, kalibrer,kalibrer, kalibrer

jeg bruger ik freezeouts til LMR håndtering fordi det får pigen til at overskride sine egne grænser grundet en manipulation
og det gør dem dumme, uinteressante når de agerer ind i det fordi det er drevet af en kompenserende energi
den frie kvinde der gør ting af glæde og nydelse, som vælger at ville kneppe bevidst eller ubevidst, er ti gange federe i sengen
blot for at forklare mit valg, no hating

mærk hellere grundlaget og håndter det
sørg for hun vil dig
eskaler igen men med en anden vibe.

= smooth eskalering
= respekt for hende
= ikke overgaming
= en anden forståelse af dominans

imo ;-)
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf chrisjv » lør 19. mar 2016 19:37

Faktisk er linjen imellem seksuelle krænkelse og LMR meget tynd.. Tager du en pige på patterne eller prøver du at tage din hånd ned i hendes bukser betragtes det som seksuel krænkelse.

Du skal selv lærer at læse situationen det er den eneste måde, fordi tager du ikke en pige på ballerne eller prøver at kysse hende kan du ikke bygge seksuel tension, men er pigen en doche kan du blive anmeldt for seksuel krænkelse. (Ja folk er blevet dømt for seksuel krænkelse fordi de har prøvet at kysse en pige)

Den eneste måde du kan lære det på er at finde ud af at læse folk.

Jeg blev f.eks selv anmeldt for seksuel krænkelse da jeg var 15 år af min x, men hun anmeldte mig først efter jeg havde slået op med hende, og kneppet hendes veninde. Jeg blev heldigvis frikendt, men det tog hårdt på mig psykisk, og jeg var bange for at piger ville anmelde mig i mange år, blot hvis jeg prøvede at kysse dem.

Jeg tror erfaring er key, og self hvis tingene begynder at blive fysisk eller en højt stemmeleje, skal man trække sig.

Byg det op.. du tar et skridt ad gangen.. det er den mest sikre måde.. Dog husk på der er altid psykopater derude, mænd og kvinder er ikke forskellige når det kommer til psykopater.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game