Snakkedates

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Snakkedates

Indlægaf lars44 » fre 11. mar 2016 00:25

Hey :)

Jeg har læst noget af ''The pook'' hvori han (som jeg forstår det) anbefaler at man IKKE tager på 'snakke'-dates med piger, fordi man risikerer at blive friend-zoned.
Han anbefaler at man i stedet for tager pigen med ud og lave noget med action som man ville have gjort med sine drenge-venner fx. basketball eller playstation.
Er I enige i dette? Og skal man i så fald lade være med at invitere på kaffedate, hvis det er den første date man inviterer pigen ud på? Eller er det måske mig, der har misforstået det han skriver i ''The pook''?
lars44
Gummi Tarzan

Re: Snakkedates

Indlægaf James Collin » lør 12. mar 2016 23:17

Det hele handler om framen (Rammen du sætter kvinden i og konteksten du isætter hende i)

Snakke dates er ikke dårligere end andre dates som med drenge venner osv..

Men udfordringen i snakke dates ligger i, hvis du ikke kender pigen godt. Er der bare ikke plads til så mange fejl, som ved en drenge date. Da på en snakke date, der er du udsat. Men hvor på en drenge date, er i begge udsat, da hun føler sig lige så usikker på grund af omgivelserne, men samtidigt også føles mere sikkert for hende, da du ikke kan komme helt tæt på (psykologisk).

Der hvor dette adskiller sig:
ligger i alt efter om du er en erfaren gamer, ligge i hvornår du placere snakke daten.
- Snakke dates er gode til at lukke, når hun er scoret og du bare mangler det sidste.

Et eksempel på dette ville være:
- Hun føler sig tryg ved dig, har tillid til dig og faktisk har bestemt sig for hun gerne vil dig. og jeg mener ikke, at hun stadig overvejer sine muligheder, ved at hun lige holder dig lidt hen og tester alle sine muligheder først og alt hvad du siger til daten er en stor fed test, om du overhovedet skal have muligheden.
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf KBHsuperman » søn 20. mar 2016 09:28

The longest coffee date I had lasted 2 hours, just talking.
Would had love to play league of legends or going gym in that time.
KBHsuperman
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » søn 20. mar 2016 12:11

Tag en kop kaffe to go og gå en tur... der opstår mange flere samtaleemner når man går og glor på ting, og meget bedre mulighed for kino, end hvis man er låst på hver side af et cafébord.

Caféborde er en dræber
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Desire » søn 20. mar 2016 21:34

Jeg synes "The Pook" er helt galt på den her. På snakkedates har man langt bedre chance for at connecte på et dybere plan, end hvis man løber rundt og spiller fodbold. Kvinder elsker at connecte på et følelsesmæssigt plan. At blande er også en god mulighed.

Og +1 for Kaizens indlæg. At tage coffee to go er imo en langt bedre ide. Det vil også gøre, at du kan "føre" hende, og kino er mere ligetil.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » fre 25. mar 2016 16:39

Når jeg skal friendzone en fyr, så sørger jeg altid for at der konkrete aktiviteter involveret, hvis jeg er usikker på hans intentioner. Så skal vi klatre, skate, dyrke en eller anden form for sport osv. På den måde sikrer jeg, at der ikke opstår de der intime øjeblikke hvor man deler et eller andet dybt, og hvor det er oplagt for ham at gå efter et kys, jeg overhovedet ikke er interesseret i.
Alternativt spiser jeg god mad med dem eller drikker kaffe ved et bord på en café eller lignende, fordi der også er en naturlig afstand mellem os dér.

Det er kun de gode venner, jeg er helt tryg ved, hvor vi kan gå rundt og spise is på stranden (hej Kaizen!! :D ) eller tage en kop kaffe to go, for ellers bliver det for intimt og date-agtigt.

Man kan så vende ovenstående erfaring på hovedet og sige: Hvis man nu IKKE vil friendzones som fyr, så er de her ting måske ikke lige dét, man skal bevæge sig ud i.

Den ENESTE undtagelse er, hvis jeg skal screene ham i forbindelse med hans potentiale til LTR. Så kan jeg godt finde på at invitere ham forbi til en omgang Playstation. Jeg kan simpelthen ikke date en fyr, der ikke kan hugge hovedet af en zombie i first strike.
Kami

Indlægaf Happytalk » fre 25. mar 2016 20:38

Kaizen skrev:Tag en kop kaffe to go og gå en tur... der opstår mange flere samtaleemner når man går og glor på ting, og meget bedre mulighed for kino, end hvis man er låst på hver side af et cafébord.

Caféborde er en dræber

…eller.. Man invitere hende på hjem/cafe hvor der er sofaer så man kan sidde ved siden af hinanden og røre :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Happytalk » fre 25. mar 2016 20:46

Min nuværende date strategi:

1. Spørg hende hvilke dage hun kan, gerne minimum TO dage så jeg har lidt at vælge imellem.

2a. Første prioritet: hjem til mig.. 2b:Hvis hun ikke vil det, så ude i byen

Hvis 2b, så et sted tæt på hvor jeg bor, så vi nemt kan bounce hjem til mig. Hvis det er kaffedate, sørg for at vi kan sidde i sofa, ved SIDEN AF hinanden, så der er mulighed for fysisk kontakt. Sted kbh eventuelt Tjilipop hvis sex location er tæt på. Århus: cafe jorden, Flintstones pub, torkils, castenskjold.

3. Du vælger altid den første af de to dage hun foreslår. Så har du mulighed for at knalde på dag 2 som backup, hvis dag 1 fejler.

Start daten med en krammer og eventuelt med et kys på kinden hvis i ikke har kysset endnu.

Baaaam :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf jffffi » fre 25. mar 2016 22:59

Mjah, 'snakkedates' har et dårligt ry pga. mange har en ret låst måde at eskalere på og den kan de ikke få kørt af når de sidder overfor hinanden. I starten er det fornuftigt at undgå den form for møde med en pige, men før eller siden lærer du at din udstråling og vibe kan score for dig og så er omstændighederne underordnet.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Fame » lør 2. apr 2016 20:59

jffffi skrev:Mjah, 'snakkedates' har et dårligt ry pga. mange har en ret låst måde at eskalere på og den kan de ikke få kørt af når de sidder overfor hinanden. I starten er det fornuftigt at undgå den form for møde med en pige, men før eller siden lærer du at din udstråling og vibe kan score for dig og så er omstændighederne underordnet.

Et-hundrede-procent rigtigt!

Jeg foretrækker faktisk snakkedates. Men samtale og subkommunkeret sexy flirt er også min styrke.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Tilbage til Generelt om The Game