4weeknatural - pengene værd?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

4weeknatural - pengene værd?

Indlægaf Wannaplayagame » søn 20. mar 2016 19:30

Hej folkens,

Jeg har først lige fornyligt oprettet mig som bruger her - er tidligere medlem af RSD inner circle og afsluttede en bootcamp i efteråret sidste år. Jeg pullede under selve bootcamp'en og har siden haft ydeligere 2 pulls samt mange flere referencer med at nå hele vejen hjem med hende og støde på LMR. Startede i the game januar 2015 og har gået ud hver weekend siden - stortset.

Efter bootcamp'en, der kun varede 3 dage, oplevede jeg at ride på en bølge af motivation, carefreeness og så videre, der også gav mig en masse resultater og mine sticking points flyttede sig fra meeting venue til seduction location.

Jeg er dog interesseret i at game en højere kaliber af piger - har ikke særligt høje standarder, fx mener jeg også, at nogle buttet/tykke piger kan være attraktive - dog er de ikke mit primære fokus, da jeg selv er tynd.

Er der nogen, der har erfaringer med Alex, tidl. instruktør på RSD - eller hans nye virksomhed Alex Social og 4weeknatural program? (http://www.4weeknatural.com) Jeg tror, at programmet vil være mere udviklende end en 3-dages-bootcamp, men måske så vil effekten falde en hel del efter et par måneder - ligesom bootcamp'en. Er godt klar over, at man selv skal arbejde videre derfra, men tænker, at det program kan give et virkelig godt grundlag?

Det der gør, at jeg er tøvende er bl.a. følgende anmeldelse af en tidligere RSD-bootcamp hos Alex:
http://www.ripoffreport.com/r/Alex-Soci ... UA-1210967
(Kan bekræfte fyren, der har skrevet den i, at RSD sletter kritiske indlæg på deres forum - har selv oplevet, at et kritisk indlæg blev slettet)

Valentino Kohen udbyder også et lignende projekt en gang imellem, der varer cirka 1 måned, men har ikke kunne finde info om et nyt kommende project.

Ved siden af game styrketræner jeg og træner mine sociale evner igennem bl.a. impro-comedy og mundtlige fortællinger.

Opsummerende: Leder grundlæggende efter det bedste kursus og er villig til at lave en solid investering - økonomisk, fysisk, socialt og psykologisk.

Hvad tænker I?
Wannaplayagame
Nyklækket

Re: 4weeknatural - pengene værd?

Indlægaf Desire » søn 20. mar 2016 21:45

Jeg mener generelt, at solidt game kommer af en kontinuerlig udvikling. Uanset hvor mange penge du smider efter RSD, så er det ikke de 30.000 kroner du ender med at bruge, der afgør om du bliver god. Desuden giver RSD bootcamps efter min overbevisning utrolig lidt value for money. Dels pga. sloppy coaches (har hørt om 2-3 nu som alle møder samme kritik som Alex), og dels da det er alt for intensivt. Det er lidt ligesom hvis du starter til en ny sport eller på en ny skole. Efter 8 timer vil du føle dig helt mentalt færdig. Der er grænser for, hvor meget man kan lære på så kort tid. Og 1-2000$ er godt nok mange penge.

Som en grundlæggende antagelse, vil jeg derfor mene, at længerevarende programmer (fx. 4 uger), er en langt bedre investering. Men generelt får du imo meget lidt værdi for pengene de fleste steder. Du kan lære præcis det samme ved at læse bøger, og gå ud selv eller med wings.

Af danske udbydere er bl.a. http://score-coach.dk/, hvor du betaler for én bootcamp, og derefter kan komme gratis til alle efterfølgende.De er den eneste udbyder som stadig er rimelig aktive i dette miljø (fx. på det her forum).
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » søn 20. mar 2016 23:45

Jeg ville nok holde mig fra Alex, da han virker ret uprofessionel (http://www.rsdnation.com/node/521425) og er dårlig til at forklare game (https://www.youtube.com/watch?v=V3-EpyOrjBk). Han var lidt for RSD, hvad Jens Rohde var for Venstre - alle var glade for, at han smuttede :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf KBHsuperman » ons 23. mar 2016 19:38

If you want to invest in yourself I suggest getting good friends who you don't have to pay to enrich your life. Everything you can learn from coaches is already available online on youtube and the different forums. But I guess if you want to donate to the community, at least donate to the guys who put forward cutting edge material.
KBHsuperman
Private Johnson

Indlægaf Wannaplayagame » fre 25. mar 2016 23:42

Tak for alle perspektiverne på programmet og Alex.

Jeg har besluttet mig for ikke at bruge penge på programmet, bl.a. også, fordi at Alex har solgt Social Encrypted uden at inkludere i programmet, hvad han har markedsført med. Se kommentarerne til den her video (de bliver nok slettet snart): https://www.youtube.com/watch?v=N0dgxHqtsgs

Han virker meget overbevisende i sine videoer, men der er mange tegn der peger i retning af, at det er bondefangeri.
Wannaplayagame
Nyklækket

Indlægaf jffffi » søn 27. mar 2016 00:51

Intet pickupmateriale er penge værd IMO. Det hele findes allerede gratis på sider som denne og NextASF.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Wannaplayagame » søn 27. mar 2016 12:52

jffffi skrev:Intet pickupmateriale er penge værd IMO. Det hele findes allerede gratis på sider som denne og NextASF.

Er meget enig i, at de er de samme principper, der går igen mange steder, men tænker, at værdien ved en bootcamp er, at man netop får konkret demonstration af ideerne - man fornemmer, hvordan personen taler til piger - og alt mulig andet man ikke kan få samme begreb om ud fra sprog alene.
Wannaplayagame
Nyklækket

Indlægaf jffffi » søn 27. mar 2016 20:29

True, du kan få skubbet nogle grænser og blive presset lidt. Ikke noget en wing fra foraet her ikke kan gøre også.

Hvad gør du så weekenden efter hvor der ikke står en bag dig og sender dig ud til højre og venstre og fortæller dig ting du gjorde rigtig og gjorde forkert?

Ville det ikke være en sundere ide at tage skridtene selv så du er bevidst om hvad du forsøger dig med, dermed opnå en større selvtilfredshed og få en lidt større ide om hvilke dynamikker der rent faktisk virker fremfor at blive ført lidt som en marionetdukke.

Granted, det tager nok en smule længere tid, men det er derfor folk fører log herinde, for at få den feedback de ikke har betalt for.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Glow » man 28. mar 2016 00:41

For mig er det en fin måde af flere til at rykke en person. Viden givet fra en erfaren person til en anden kan ikke sammenlignes med at "læse noget" på et online forum. det har en hel anden kaliber og en helt anden menneskelig impact. Det kan få dig steder hen du aldrig ellers ville se, specielt hvis deres viden er skarp. Og wings er fine men igen det niveau de kan give dig er afhængigt af deres erfaringsbase og dermed ofte forkert/spekulativ/ukalibreret i starten og afhængigt at wings.

Jeg ser det selv som en del af en bevægelse der kan accelerere ens process og er en skæg oplevelse.

Jeg bruger aktivt coaches på flere områder i mit liv og det har gjort underværker og bragt mig steder hen jeg ikke ville have ellers. venner wings ville IKKE kunne facilitere det de har gjort. Jeg synes også reelle strukturerede programmer som pimp kan give mig noget fordi jeg kan slappe af i en struktur og bare eksekvere. Senere hen kan jeg så selv justere og adde. men det man får er en struktureret proces og noget udvalgt "best practice" i junglen af pickup informationer.

Nøglen er at sørg for du får kvalitet for pengene. Her må man nogen gange risikere lidt. Men synes du gør dit forarbejde godt. Og eg har nogle af dem money back guarantee som trods alt kan give en hvis sikkerhed.

Desuden er der ikke noget i vejen for at købe en proces og viden. det handler bare om at bruge penge til at opnå sine mål hurtigere og bedre og se penge som et værktøj ligesom din tid er et værktøj.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » man 28. mar 2016 03:41

Jeg er ikke i tvivl om, at nogen kan få meget ud af det, samt at andre burde afholde sig - både fra at tage bootcamps og fra at udbyde bootcamps. Sådan er det ved alt instruktion, mentoring og coaching, ofte er det bare ikke et match made in heaven.

Så før du, som måske læser dette, beslutter dig for at købe bootcamp, vil jeg opfordre dig til at gøre det, som jffffi snakker om: Læg selvstændig indsats for dagen og se, om det er for dig det her. https://www.youtube.com/watch?v=3q7oKcFiYig Find wings, gå ud og lav en 30 dages challenge eller ideelt gå ud hele tiden i 3 måneder. Find ud af dine styrker og svagheder ’sticking points’, hvor du kommer til kort, og hvad du gerne vil have hjælp med konkret og hvordan. Dette både udfra dine egne oplevelser ved at gå ud ekstensivt, men også i forhold til hvad andre siger og hvad teorien går på - triangulationsmetoden. For intet live program vil være en såkaldt magisk pille og gå ind og fixie dig, hvis du ikke allerede er derude før-under-efter og aktivt gør en indsats for at forbedre dig samt kender dig selv bedre. Træning og evnen til at presse dig selv, kultiveret her, er i øvrigt det eneste som kan hjælpe dig på langt sigt. Der er ingen, som kan ‘gøre det for dig’ ‘fixe dig’ -> https://www.youtube.com/watch?v=faUl7bosK-A .

Ja, ovenstående er nok grunden til, at jeg vil fraråde nogle at tage en bootcamp, pga demografien af folk som tyer til bootcamp som løsningen til tider huser en vis mængde “faggots”, misledt af markedsføring, på udkig efter at købe sig til en nem løsning. Du ved, typen som også køber aggregater fra TV-shoppen hvor du kan få mavemuskler igennem stødpuder som på klistre på dit maveskin, imens ser TV-shop. Og så, i det andet ringhjørne, er der folk som Glow, som jeg er langt mere overbevist om, vil få noget brugbart ud af det fordi han allerede går ud og er refleksiv og realistisk omkring det. Jeg kan godt se ideen med, at han fx deltager i en bootcamp med Julien nu her og ser frem til at høre mere om det.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Generelt om The Game