Tyler's 10 Bedre Spørgsmål

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Tyler's 10 Bedre Spørgsmål

Indlægaf chrisjv » man 16. maj 2016 19:19

Jeg boede med en som havde været wing til en rsd member.. min wing var rigtig god, og han sagde rsd var bedre end ham og os. Han praisede caveman style til himlen. Men vi skal stadigvæk se det som en forretning.. derfor skippes alt det svære væk så man kun høre den gode historie.

F.eks at gå op til en pige og bare kysse hende uden hendes sammenstykke mundtligt (som natural tim gør i hans videoer), ses i danmark og usa som seksuel krænkelse. Men erfaring gir ar.

Jeg har dog også selv gjort det uden problemer mange gange, men man skal vide hvad det værste scenario kan være for ens handlinger.

Jeg læste om en på roskilde der gjorde det, det viste sig pigen var religiøs og anmeldte ham.. heldigvis slap han med en bøde for 3000 kr for uordenbekendtgørelsen.

* Ikke spørg mig hvorfor en religiøs pige tar til roskilde hvis hun ikke må kysse drenge

** Forstil dig at du kør tylder durden caveman style og du tar fat i en rockers chick..

Jeg siger ikke caveman style ikke virker for det virker perfekt, jeg siger bare når du har gjort det på 1000 chicks, vil noget gå galt.. lige meget hvor god du er til at kalibrere og din situationfornemmelse.

Men det er jo konsekvensen af at være player. :lol:
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » man 16. maj 2016 19:30

Kaizer skrev:Der er intet af det, som jeg har set ham gøre på infield-klip, som er direkte urealistisk. Især ikke for en, som gamer så meget, som han gør - dvs året rundt, i 10+ år, med et kamera i røven, og en person som bl.a. lever af at lave live demonstrationer på bootcamps, osv. Så hvorfor skulle han risikere at bøvlet med at hyre actresses? Risikere sit eget og sit firmas omdømme? Jeg synes ikke, at det giver mening.

Jeg har set klippene på Youtube og været til HotSeat, sidstnævnte hvor man ser de fulde og ucensorede klip fra start til slut på et kæmpe lærred lige foran en. Der er ingen tvivl om, at gutterne fra RSD har game, og at hvis man opføre sig på en bestemt måde, at kvinderne så reagere på det.

Self ikke, intet specialt.. Jeg siger bare der også bliver delt øretæver ud.. Det fortæller rsd ikke eller viser på film.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kami » man 16. maj 2016 21:43

Hun ville høre musikken og hænge ud med sine venner?
Kami

Indlægaf Kaizer » tirs 17. maj 2016 12:26

Måske hun skulle høre Hymns of Nineveh? :D

RSD er jo ikke kun 'caveman'/'lige på og hårdt' fra starten, selvom det er en personlig yngling.

Jeg kan fx også godt lide det, Tyler siger om fysikalitet her https://www.youtube.com/watch?v=h3UFqEbsgzw , med at træde et skridt tilbage med visheden om, at man sagtens kunne tage det fysisk hurtigt, hvis det var, men i stedet holder man en tension.

Den generelle fysiske eskalering RSD advokere for, kan man høre om her: https://www.youtube.com/watch?v=G-_oBZfdd8Q , https://www.youtube.com/watch?v=JuEgdc7ujXw
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game