Ude og rejse?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Ude og rejse?

Indlægaf chrisjv » man 16. maj 2016 12:55

Hej drenge,

Er der nogle der har rejse verdnen rundt og kneppet piger udenfor dk? Personligt har jeg aldrig været ude og rejse, så jeg ved ikke hvad der venter mig.

Jeg har tænkt over 4 lande, Brazilien, Thailand, Japan og Rusland..

Ville lige høre jeres erfaring med game udenfor dk.

Jeg hørte f.eks at folk ikke børster tænder i philipinerne, så det ville være fail at begynde at score chicks dernede.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Ude og rejse?

Indlægaf Desire » man 16. maj 2016 15:03

Alle har langt mere sex på rejselokationer. Lidt i stil med Max fra RSD's "Natural" så mener jeg ikke, at man behøver at have det store game med i tasken.
Hvis bare man er sammen med dem, sker tingene helt af sig selv, fordi alle er så langt mere afslappede, fordi man har forladt sine sociale barriere derhjemme.

Det er klart nemmest at rejse steder, hvor der er en jævn traffik af backpackers. Derudover så er der meget sex i det miljø, det er let at møde folk, der festes meget osv.
Asien er nok det nemmeste sted at rejse. Hostels er en vildt god måde at komme i kontakt med mange unge mennesker. Mange hostels har stort fokus på sociale aktiviteter, og mange tager i byen i grupper osv. Og så er der typisk meget sex på Hostels...
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Lucard » man 16. maj 2016 19:52

Brasilien kan anbefales. Det er et meget kropsligt og seksuelt folkefærd, mens det samtidig er meget religiøst. Og de har den her underlige idé om, at hudfarve og status følges ad; jo hvidere du er, jo højere status. Til gengæld er der ikke super mange, der taler engelsk, selv om det bliver bedre og bedre. Og det er ikke længere et specielt billigt land at være turist i.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf chrisjv » man 16. maj 2016 19:55

tak for svarene gutter helt sikkert gode inputs, rent guldkorn :)
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Generelt om The Game