Bør man game i sin social circle?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Bør man game i sin social circle?

Indlægaf Musars » tirs 7. jun 2016 05:08

Hey, jeg har som sagt været aktiv i the game i et godt stykke tid efterhånden og det er ved at give resultater.
Det bringer mig til følgende spørgsmål, bør man game i sin egen social circle?
Jeg har efterhånden været sammen med nogle stykker af mine veninder og i aften blev jeg ramt af tvivl. Jeg havde skabt en god situation for at k-close en veninde, havde isoleret hende og fået hende til at have benet op ad mig osv, tænkte klart at der var mulighed for at close - men jeg lod være.
På den ene side tænkte jeg, at man altid skal gå for et close. På den anden side kom jeg i tvivl om man egentlig burde lade være, med at game sine veninder. Hvis i kender ordsproget med ikke at skide hvor man spiser.
Hvad er jeres erfaring, skal man bare go for it, eller skal man prøve at holde sig væk fra ens social circle og begrænse sig til folk man ikke kender? (såfremt der ikke er tale om ltr).
Musars
MacDaddy

Re: Bør man game i sin social circle?

Indlægaf Lucard » tirs 7. jun 2016 08:38

Hvis du gør det, er der i hvert fald 2 ting, der er super vigtige.

1. Absolut ingen kiss-and-tell. Ikke prale til nogen om, at du at du knaldet en af veninderne. Ikke indskyde at hende veninden i øvrigt er ringe i sengen. Eller god. Eller noget som helst. Overhovedet.

2. Det burde være overflødigt at nævne det, men de skal selvfølgelig behandles ordentligt. De taler ret sikkert sammen om alt. Og du vil blive diskuteret. I detaljer. Hvis du har opført dig ordentligt, vil du måske endda få meget lettere adgang til andre af veninderne. Læs evt. Tylers Secret Society artikel. Den er overdrevet, sarkastisk og lettere misogynistisk. Men der er noget om sagen.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Desire » tirs 7. jun 2016 17:16

Gør op med dig selv om følgende:
Vil du helst bolle hende eller have hende som veninde? For der er stor sandsynlighed for, at i ikke kan forblive venner, hvis du boller hende. Simple as that. Besides that. What Lucard said.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » ons 8. jun 2016 07:08

knep hendes veninder afslut med at knep hende
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Desire » ons 8. jun 2016 16:21

chrisjv skrev:knep hendes veninder afslut med at knep hende

Also a valid plan.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Generelt om The Game