Moral eller ej?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Moral eller ej?

Indlægaf Gnome » tors 7. jul 2016 17:52

Jamen, du læser mig som en åben bog Chrisjv! :lol: Jeg vil bare gerne være så sej som dig. Jeg overvejer stærkt at tage en af dine kurser, eller er Jesus optaget for tiden?
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » tors 7. jul 2016 17:54

Mit kursus er gratis, bedste bog jeg nogensinde har læst, kan hentes på torrent.

https://www.goodreads.com/book/show/605 ... ho_You_Are
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Gnome » tors 7. jul 2016 18:03

Desværre, jeg valgte at tage Jesus' kursus. Der kan man lære at gå på vandet og lave vand om til rødvin. Det er langt federe.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf chrisjv » tors 7. jul 2016 18:05

jesus beta gud er alpha omega
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Kaizer » tors 7. jul 2016 18:29

Jeg oprettede mig på TGO tilbage i 2008 og kan godt huske, at der var nogle dengang, som havde suspekte forløb til 100.000kr. Men jeg tænker lidt, hvorfor er du stadig sur over det? og hvad har det med noget at gøre nu her? Er det fordi Happytalk også er coach, og Dreamz har været det, og Fame kender de to, at de så skal "bøde" for det på en eller anden måde? :D

Ps. Spellb!nder var stadig en bedre troll back in the days. Hans 'Stay Hard for 25 Minutes' hypnose-video er svær at toppe, en skam det er røget af Youtube. Dansk Pickup Forum er generelt meget forskånet for de eksistenser som huserede dengang. Fuck vi havde det sjovt!
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » tors 7. jul 2016 18:33

Jeg synes egentlig det er ret utroligt. Jeg bliver normalt ikke småirriteret på folk, men jeg må ærligt sige, at dine (chrisjv) manglende sociale egenskaber, uintelligente, langt ude og uforskammet kommentarer til folk herinde går mig lidt på.

Jeg har prøvet at kunne lide dig, Chrisjv. Det har jeg virkelig. Også selvom du er klassens 'special kid' - dem har jeg trods alt en del erfaring med. Men dine sociale egenskaber svarer til en valnøds, bliver min konklusion. Du er den elev i folkeskolen lærerne måtte opgive, fordi du bare lever på en anden planet. Jeg har endda prøvet at tage nogen af dine fuldstændig langt ude kommentarer (som eksempelvis i denne tråd) også forstå dem og skabe en frugtbar diskussion. Dette lykkes ikke må jeg erkende. Men når du fortsætter som du gør, så bliver jeg sgu bekymret, især når du ikke selv kan se det. Du lever i en parallel/fantasiverden som jeg har prøvet at forstå, men jeg må sgu opgive og ønske dig held og lykke fremover.

Hvis du viser dig at være en troll, så tillykke. Du er god. Du fik mig :D Men jeg er bange for det ikke er tilfældet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf chrisjv » fre 8. jul 2016 04:31

Korrekt jeg lever i "min egen" fantasi verden, men det gør vi alle :o Korrekt mine lærere hadede mig, så de sendte mig til psykolog for at få testet min IQ, den var 125 U mad bro? Hørte aldrig kritik fra dem efter det :geek:

Dig og mig gnome

Senest rettet af chrisjv fre 8. jul 2016 05:02, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf chrisjv » fre 8. jul 2016 04:37

Kaizer skrev:Jeg oprettede mig på TGO tilbage i 2008 og kan godt huske, at der var nogle dengang, som havde suspekte forløb til 100.000kr. Men jeg tænker lidt, hvorfor er du stadig sur over det? og hvad har det med noget at gøre nu her? Er det fordi Happytalk også er coach, og Dreamz har været det, og Fame kender de to, at de så skal "bøde" for det på en eller anden måde? :D

Ps. Spellb!nder var stadig en bedre troll back in the days. Hans 'Stay Hard for 25 Minutes' hypnose-video er svær at toppe, en skam det er røget af Youtube. Dansk Pickup Forum er generelt meget forskånet for de eksistenser som huserede dengang. Fuck vi havde det sjovt!

Yeah neil og dem lavede mindst 1-3 mill på dit forum, når folk spurgte om pengene tilbage hørte de aldrig fra dem igen, det sjove er happytalk og dreamz sagde godt for deres coaching, og stadigvæk har venskab med dem på nettet. Neil, sami osv havde et selvhjælps kursus imens de rendte rundt og tog stoffer, et godt paradoks med de havde vel pengene til det :D Jeg har også venner med folk dreamz har coachet, og nogle af dem sad faktisk og græd hjemme på hotelværelset efter coaching, og er stadigvæk i chock den dag idag. Problemet er deres coaching er ikke specifik til personens evner.. det er bare approche alle i rummet.. som alle kan sige gøre som coaches.

Tak for dit forum, det var virkelig et godt samlested, jeg mødte nogle virkelig cool personer derinde og fandt faktisk også roommates og det hele.

Jeg kan huske til en kursus speilbinder hyptonisere hele rummet, bagefter går dreamz og med hans 20.000kr voodoo-boodoo-hoodoo crap kursus og sørge for ingen skade var sket ved at hyptonisere alle om igen. Den gang hoppede jeg i med begge ben, men med alderen er man dog blevet klogere :)

Hvert år prøver jeg at opkøbe dit domæne, men du har betalt for det langt forud.. Så hvis du en dag ikke betaler, ved du hvem der har snuppet det :D
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Kaizer » fre 8. jul 2016 12:17

Nåh, jeg var bare gæst, kunne ikke engang finde ud af at sætte min Lunarstorm-profil op i sin tid, så lidt ved jeg om computere. Det var en, som hed Euroman, som stod for TGO. Rygterne gik på, at han var en af de omkomne i Costa Concordia, og det var derfor, det hele gik som det gik.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » fre 8. jul 2016 13:08

Var det ikke en and Kaizer ? :D

chrisjv fordælen, hvor ville jeg gerne se dine tankemønstre. At læse det du skriver, giver mig de vildeste associationer til, hvordan et seriøst LSD trip må føles.
Og hold nu op med at påstå, at nogen herinde har gode relationer til Neil. Ingen bryder sig om ham. Man tolererede ham bare i sin tid.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game