Moral eller ej?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Moral eller ej?

Indlægaf chrisjv » fre 8. jul 2016 19:13

Desire skrev:Var det ikke en and Kaizer ? :D

chrisjv fordælen, hvor ville jeg gerne se dine tankemønstre. At læse det du skriver, giver mig de vildeste associationer til, hvordan et seriøst LSD trip må føles.

Det kan jeg ikke benægte :D

Billede

Min personlige besked til gnome
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kaizer » lør 9. jul 2016 17:36

Desire skrev:Var det ikke en and Kaizer ? :D

Jo, altså i virkeligheden døde Euroman nok i Valby Bøf & Bowl efter at have fejret en strike, og det andet lød bare sejere.

Desire skrev:chrisjv fordælen, hvor ville jeg gerne se dine tankemønstre. At læse det du skriver, giver mig de vildeste associationer til, hvordan et seriøst LSD trip må føles.
Og hold nu op med at påstå, at nogen herinde har gode relationer til Neil. Ingen bryder sig om ham. Man tolererede ham bare i sin tid.

Jeg kommer altid til at tænke på det her klip:

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » man 11. jul 2016 00:02

i har sikkert været så needy overfor euroman at han var nød til at fake sin egen død.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Dreamz » tors 14. jul 2016 13:46

så er vi der igen. kom nu med noget konkret i stedet for det der injurierende og højest usubstantielle fis chrisjv.

hvad i alverden har jeg at gøre med at Neil skulle have flået penge fra folk uden noget reelt værdi tilbage?
det er da ingen hemmelighed at jeg er troppet op én gang i hans academy for at give et (gratis) indlæg om mindset, på trods af at Neil og jeg var konkurrenter og gik stik modsat til biddet. men jeg har aldrig endorset ham, tvært imod - og som jeg har skrevet før, jeg gav mit indlæg for at sætte et menneskeligt input i hovedet på deltagerne. jeg kan godt lide Neil's drive og karisma, men jeg vil ikke lave forretning med ham, for jeg føler ikke han deler mit synspunkt omkring den delikate kunst at udvikle folk på deres egne præmisser, eller at drive forretning for den sags skyld.

du har aldrig svaret os, heller ikke sidste gang, du kom med din påstand om emnet: hvem sad hjemme på deres hotelværelse og græd efter coaching af mig eller Happytalk? og, hvad græd de over?

jeg har afvist en del på baggrund af deres forberedelsesmateriale, hvis de havde usunde bevæggrunde for at ville arbejde med mig. de fik deres pengene tilbage og et høfligt afslag.

jeg har altid sagt - fuld tilfredshed, eller pengene tilbage, no questions asked. der er ikke én, der nogen sinde har bedt om at få sine penge tilbage. men jeg har sendt penge tilbage, uden at folk har bedt om det - fordi jeg ikke mente at jeg var den rette mur for dem at spille bold op imod.

og spellbinder er den bedste troll ever. han var passioneret om PUA miljøet og lavede fuldstændigt ubrugeligt materiale, som han skød af sted som ekspert viden. spellbinder lavede ting, vi kunne grine af, men for helvede jeg respekterede hans passion. dig, ... du bor jo bare i en osteklokke og skyder lort af om ting du intet ved. omvendt, du havde jo din første trekant da du var 4. så, spellbinder vinder kun med en meget lille margin.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf chrisjv » tors 14. jul 2016 19:54

Jeg kan desværre ikke sige hvem det var, men så vidt jeg ved har han selv fortalt det til jer. Jeg forstår ikke at ingen nogensinde har bedt om pengene tilbage, det lyder MEGET urealistisk. Der er ikke forskel på hvad I sælger og hvad præsten sælger fra mit perspektiv.

Anybody who tells you that he has some way of leading you to spiritual enlightenment is like somebody who picks your pocket and sells you your own watch. - Alan Watts

Der er ikke NOGET der hedder ubrugeligt matriale, alle har deres egen learning curve. Nu skal jeg ikke belærer dig omkring dit job fordi så vil jeg skyde mig selv i foden.

Jeg har mødt MANGE der havde sex fra 4 år og opefter, hvis du ikke har, må jeg stille spørgsmål til din pua viden. Jeg kender piger der kneppede deres folkeskolelærer, jeg kender drenge som fik taget deres mødom af deres moster. 1 ud af 20 er blevet seksuelt misbrugt som lille.

http://www.lmso.dk/paedofili.htm

Og det er børn der har haft sex med voksne.. hvor mange børn tror du så ikke der har haft sex med børn?

Barnets seksualitet eksisterer i en meget umoden form og under stadig udvikling fra det er ganske ungt. Det er med seksualiteten som med alt andet hos barnet det modnes og præges gennem opvækst, i samspil med sine omgivelser. Omgivelserne er i høj grad med til at lære barnet, hvad der er rigtigt og forkert. Det gælder også på det seksuelle område. Børnene efterligner og afprøver de voksne på alle områder. Det er de voksne, der sætter grænser, det gælder også på det seksuelle område.

Mine forældre lod mig altid lege nøgen, og jeg boede i en boligblok hvor der var 5 piger på min egen alder og ingen drenge. Så jeg kunne lege far mor og børn eller sidde for mig selv over i sandkassen.

Fra jeg var 6 til 15 gik jeg i en klasse hvor vi var 3 drenge og 14 piger.

Det var faktisk ikke noget jeg talte om før jeg begyndte på innergame, men der fandt jeg ud af hvor meget disse oplevelser som helt ung, har formet den jeg er idag.

Men det er måske fordi jeg er så åben omkr min egen seksualitet at folk åbner sig op til mig. (Tag notater dreamz, det er guldkorn for en dating psykolog)

Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Desire » fre 15. jul 2016 14:01

Hvad er der med dig chrisvj og ham der Zyzz? Han ligner den største idiot haha, og han har tydeligvis et kæmpe behov for at vise sig frem, og at han er åh så nice? :D
Mon det er fordi du er blevet slemt misbrugt som lille, at du er så LSD trip agtig? :D
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » fre 15. jul 2016 15:14

Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said.. Haters gonna hate! - Zyzz

Billede
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Gnome » fre 15. jul 2016 15:56

Desire skrev:Hvad er der med dig chrisvj og ham der Zyzz? Han ligner den største idiot haha, og han har tydeligvis et kæmpe behov for at vise sig frem, og at han er åh så nice? :D
Mon det er fordi du er blevet slemt misbrugt som lille, at du er så LSD trip agtig? :D

Jeg tror Chrisjv forsøger at fortælle os noget. Hans overdrevne fascination med ham der 90'er diskodasko-tossen Zyzzzzzzzz kan kun betyde en ting. :lol:
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf chrisjv » fre 15. jul 2016 16:02

Gnome skrev:
Desire skrev:Hvad er der med dig chrisvj og ham der Zyzz? Han ligner den største idiot haha, og han har tydeligvis et kæmpe behov for at vise sig frem, og at han er åh så nice? :D

Jeg tror Chrisjv forsøger at fortælle os noget. Hans overdrevne fascination med ham der 90'er diskodasko-tossen Zyzzzzzzzz kan kun betyde en ting. :lol:

Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said.. Haters gonna hate! - Zyzz
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Gnome » fre 15. jul 2016 16:30

Man kunne jo også prøv at se om de såkaldte "haters" har noget konstruktivt og brugbart at sige så man kan forbedre sig selv. Men ordet selvudvikling lyder bestemt ikke som om det er i dit ordforråd. Hvis utrolig mange ikke synes om dig, så er det nok ikke utrolig mange den er gal med. :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game