21 årige JOMFRU hvor skal jeg starte?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

21 årige JOMFRU hvor skal jeg starte?

Indlægaf Gifakzz » søn 10. jul 2016 00:33

Hej

Jeg er en 21 årig dreng som er jomfru, hvilket efterhånden rammer mig hård psykisk.
Jeg er ikke sikker på, hvorfor jeg stadig er jomfru som 21 årige, da jeg hverken er grim eller social akavet, dog kan jeg være en smule genert, men ikke noget som holder mig specielt tilbage. Jeg har dog haft slem akne, siden jeg var 13 år gammel, både i ansigtet og på kroppen, hvilket har påvirket min selvtillid igennem alle mine teenage år, og hvilket også har medført at, jeg har haft den attitude om , at jeg bare glemmer piger indtil jeg har ren hud igen. Jeg har dog ikke akne i ansigtet mere, men har stadig på kroppen, hvilket er under behandling. Som jeg har det lige nu, vil jeg rigtig gerne miste min mødom, og komme videre med mit liv, og begynde at leve livet. Jeg er dog i tvivl, om hvilket vej der er nemmest/bedst, og det er her jeg håber i kan jeg hjælpe mig. Skal jeg bruge tinder, eller ud i byen osv osv, håber i kan jeg hjælpe mig, da jeg er meget desperat i disse tider!!!

Tak på forhånd!
Gifakzz
Nyklækket

Re: 21 årige JOMFRU hvor skal jeg starte?

Indlægaf Lucard » søn 10. jul 2016 08:53

Et par hurtige tips fra en, der også selv mistede mødommen som 21-årig.

Hvis du virkelig har travlt, så tag en bootcamp. Ellers find et par gode wings og se at komme i byen. Ja til Tinder også. Men først og fremmest mød kvinder ansigt til ansigt og du vil finde ud af, hvor lidt den acne egentlig betyder.

I øvrigt, tag den tid som den her rejse nu tager. Det er life-skills du skal have lært dig selv. Noget, du vil værdsætte resten af livet. Ingen panik, du skal nok nå det hele :)
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf chrisjv » søn 10. jul 2016 23:54

Gik du ikke meget til fester som ung, eller var du en af dem der drak sig så fuld han intet kunne huske? Alle jeg har mødt der stadigvæk er jomfru i den alder, har aldrig drukket alkohol.. Så kan jeg som kommende alkoholiker godt lægge 2 og 2 sammen hehehe..

Acne er ALT for nemt at fikse, problemet er du ikke gider det, du vil ha hurtig fiks som altid gør det værre. Start med at drik en masse vand og måske ændre dit kost, tro mig du vil ha babyblød hud. (14 dage du kan se resultater)

Der er nok en grund til du stadigvæk er jomfru, måske møder du en anden sød kristen pige der søger en jomfru også lever i lykkeligt?

Du er oppe i en alder hvor du har nedtrykt din seksualitet i LANG TID, så du vil højst sandsynligt blive kærester og gift med de næste to du knepper eller gå den præcis modsatte vej og tro du nu er player og sidde på dette forum. Find ud af hvad du vil, det er farligt at være player især udenfor DK. Derfor jeg aldrig har været ude og rejse.

Hellere tage til thailand købe 100 ludere koster 10.000 kr.. Det er bedre at bruge pengene på at kneppe 100 forskellige piger end at give de penge til en coach.. Hvis folk siger noget andet ved de ikke en skid.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Desire » man 11. jul 2016 06:45

Prøv at tjekke "Dansk Pickup Scoreguide" herinde. Der er en lang liste at tage fat på. Der findes ikke rigtig noget quick fix. Det tager den tid det tager, ligesom alle andre ting i verden, som man vil mestre. Med det sagt, så vil du opdage, at man ved ret simple 'justeringer' kan opnå omgående resultater.

Få også læst "The Game", men tag den ikke alt for seriøst, det er bare en god øjenåbner.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf cantor » man 11. jul 2016 09:08

Besøg denne side: https://www.reddit.com/r/theredpill
De har mange gode råd.
cantor
Nyklækket

Tilbage til Generelt om The Game