Gaybars I kbh

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Gaybars I kbh

Indlægaf Teevster » fre 29. jul 2016 19:43

Hei! Jeg lurte på om noen kunne gitt meg en liste over gaybars eller ambefalle noen gaybars (eller gay friendly) utesteder. Det ultimate stedet har:
- God stemning
- Mange piker
- Lesbiske damer er ok (jeg liker "flippers")
- Uteservering/lounge area er også bra, da jeg liker å kjøre verbalt.

Håper noen har noen forslag. Jeg kan ikke vente med å kjøre gay-game i kbh.

-Teev
Alek Rolstad

Aka Teevster, Aka TVA_Oslo

www.girlschase.com
Teevster
Bølle Bob

Re: Gaybars I kbh

Indlægaf Happytalk » lør 30. jul 2016 04:42

Cosy bar. Blandet bar med alle typer. De her indendørs rygerum ved dansegulvet +1 point. Og man kan altså godt tage på homobar selvom man er hetro!

1. De lækre piger flygter over til dig
2.tag en hetro pige med på date derinde og hun flygter over til dig :) you like? ;-)

Du spørger om et spørgsmål som rammer mange mænds ego. Fyrene her er interesseret i fisse og har ikke set de muligheder du kan bruge det sted til, så forvent ikke mange svar.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Happytalk » lør 30. jul 2016 04:50

- Uteservering/lounge area er også bra, da jeg liker å kjøre verbalt.

Flamingo bar, men det er ikke homo som du efterspørger. Udendørs/lounge.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Teevster » lør 30. jul 2016 04:53

tusen takk. Dette er notert! Cosy bar!

Altså jeg er selv heterofil. Men jeg har altså spesialisert meg på å treffe piker på gaybars. Det er veldig enkelt når du først forstår basis dynamikken der. Jeg har aktivt gått ut på gaybars i 4 år, og for å være helt ærlig, så er gaygame noe av det morsomste, mindst slitsomme, og mest givende av alle former. Hotte piker, som er frigjorte, åpne, frustrerte (fordi det kun er homofile menn der) og klare for å møte deg - en hot kul heterofil mann. Glemte jeg å nevne at det er lite cockblocks og amogs der? :D :D

-Teev
Alek Rolstad

www.girlschase.com
Teevster
Bølle Bob

Indlægaf Teevster » lør 30. jul 2016 04:56

Happytalk skrev:- Uteservering/lounge area er også bra, da jeg liker å kjøre verbalt.

Flamingo bar, men det er ikke homo som du efterspørger. Udendørs/lounge.

Jeg takker fortsatt for rådet. Jeg flytter til køben snart og trenger en liste av steder jeg kan besøke. Det må ikke være homofilt utested.

-Teev
Alek Rolstad

www.girlschase.com
Teevster
Bølle Bob

Indlægaf Glow » lør 30. jul 2016 16:24

copenhagenpride.dk - august 20

hele området omkring cozy bar er fyld med andre gay-barer med dansegulv mm. "nevermind", "masken" etc.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Teevster » lør 30. jul 2016 20:48

Er muligens i kbh den 20 august. Jeg har rockets gaypride i oslo allerede. Det er en av årets beste dager for å flippe lesber eller ligge med faghags. Det er virkelig lett å få fitte den dagen. Om noen ønsker å oppleve litt freakshow, er dere velkommen til å bli med.

-Teev
Alek Rolstad

www.girlschase.com
Teevster
Bølle Bob

Indlægaf Kami » man 8. aug 2016 14:31

Det her er vist mit bord.

Vela er den danske lebbebar du behøver at kende. Det er der, vi alle kommer, både homoer og bier.

Sig til, hvis vi skal følges. Måske kan vi time det med at min yndlings bartender er på job og få en god pris og gratis drink.

Vela har live musik arrangementer med virkelig fede kunstnere. Har du nogensinde lyttet til heteronormativ romantiske tekster og følt dig fremmedgjort, kan Vela give inspiration til lesbiske kunstnere som synger om relevante temaer.
Stemningen er super afslappet. Jeg tager tit derind alene, for kan altid hænge i baren og snakke med bartenderne hvis det er tidligt og der ikke er travlt. Og man finder hurtigt nogen at snakke med, især hvis man er et nyt ansigt på scenen. Folk er mega velkomne og åbne. Vi kan også nemt møde nogen jeg kender og "kender" (høhø), og så kan du mingle den vej igennem.
Som tommelfingerregel har jeg kneppet de fleste semi-faste gæster på Vela som er petite og feminine og over gennemsnittet pæne. Men da jeg ikke ejer nogen, tager du bare for dig. Der er dog et par stykker som er crazy og du nok skal undgå.
Der er også nogle lidt hippie hipster agtige typer, jeg tror du ville kunne lide. Men jeg fornemmer ikke, hvor binær du er. Dvs om de skal være feminine eller maskuline i udtryk. Der er lidt af det hele på Vela.

Cosy er helt fint, men der er rigtig mange bøsser og stemningen er til tider hektisk. Cosy er stedet du går hen for et hurtigt pull, især hvis du som jeg er en petite, feminin pige med hang til det lidt hårdere lebbesex. Så er Cosy et tagselvbord. Jeg har haft mange girlfriend.dk kemidates der, hvor det bare handler om at vurdere om man skal kneppe.

Der er også rigtig mange private arrangementer, du inviteres til via Facebook. De er ofte super chill og privatfest agtige, med mange specielle typer. Også mere fetish orienteret hvis du har et kink.

Mit bedste råd er derfor at tage på Vela og mingle, så du kan inviteres til privat arrangementerne. Og så ud på de små timer kan du ramme Cosy hvis du bliver liderlig og ikke har held på Vela.

Smider lige min Facebook til dig privat, tager dig gerne med en tur. Men winger kun, da jeg er orienteret til anden side pt.

Jeg forventer i øvrigt fuld diskretion. Jeg har et ry i det miljø som jeg værner om, og som jeg i øvrigt ikke vil have spredt til andre dele af mit liv. Det regner jeg med, at du kan navigere i.
Kami

Indlægaf Kami » man 8. aug 2016 14:40

Du skriver, at lesbiske damer er ok. Det lyder lidt lunkent. Hvis det betyder, at du mere er til jagten og omvending af hetero tøser, så har du og jeg meget at snakke om, da det er et kink af mine og er en kunstart, jeg har perfektioneret i over et årti.

Jeg håber på at kunne semi-pensioneres inden for de næste par år eller fire, og lege hus - med piger on the side. Så det ville være fedt nok at give min erfaring videre til en ny og yngre generation.

Hvis ovenstående lyder som dig, går du en mega fed tid i møde. Danske piger går bare og venter på chicks som os. Really, det er mega nemt når du først forstår den proces, de lige skal igennem, før de er klar til at eksperimentere. Men det er næsten altid det samme, og så kan du bare lege løs. Også med piger, du får med på legen samme aften.
Kami

Indlægaf Kami » man 8. aug 2016 14:50

Du er en fyr. Flot!!

Men kom og knep mine lebbeveninder alligevel. Nogen skal jo overtage.
Kami

Næste

Tilbage til Generelt om The Game