3 sug og du score 3 gange så godt

Generel teori og diskussion for nybegyndere

3 sug og du score 3 gange så godt

Indlægaf kristian_ » ons 3. aug 2016 06:49

Jeg ville lige dele denne erfaring med jer, som nogle af jer sikkert kan genkende til og andre tænker aldrig i livet skal jeg gøre det!

Men jeg har fundet ud af hvornår jeg den allerbedste af mig selv iforhold til at være social, sjov, forføre og score!

Det kræver nogle forholds regler inden du kaster dig ud i det. Du skal være i trygge omgivelser(din lejlighed), tøjet skal være dit yndlings slap af tøj (gerne shorts) og du skal være fuld på en god måde!(øl er nemmest at styre det på)

Nu sidder du med denne pige du gerne ville score og imponer og det køre egentlig allerede ret godt. Men du vil gerne give den lidt ekstra gas og sørger for det bliver en aften hun ikke glemmer.
Du finder en lille klump hash frem og begynder at rulle en joint.
Hvis hun kommenter på det, siger du bare det er 100 år siden du har røget og fik tilfældigt lige noget fra en ven sidste weekend, men har ventet på det rigtige øjeblik med at ryge det.
Når den er rullet går du op til vinduet og starter med at tage 3 sug, du spørg ikke om hun vil ryge med, det dårlig still og hvis hun ikke kan tåle det mister du aften med hende. 3 sug er nok til at starte med og så kan man selv fornemme hvornår man ville køre et par sug mere. Hvis hun vil ryge med, så sørg for hun kun tager 1 sug.
Jeg bliver jeg så pisse sjov, mine historier har aldrig været bedre og jeg bliver meget mere kreativ i forhold til samtale emnerne. Samtidig er min attitude så afslappet og nede på jorden på en virkelig cool måde. Hvis jeg har lyst til at ligge mit hoved mellem hendes ben, så gør jeg det bare som om det er det meste naturlige, hvor jeg ellers nok ville haft tænkt lidt over hvad hun ville tænke om det :D
Sanserne bliver kraftigere, så hendes berøringer føles pludselig meget bedre/kraftigere og du kan blive maks liderlig og jeg oplever også jeg kan holde længere (måske det alkohollens skyld primært).

Jeg har efterhånden fulgt den opskrift en del gange nu og jeg bliver virkelig den bedste af mig selv og super underholdende og stadig super cool:) Den bedste scoring og hurtigeste jeg har lavet var også da jeg var lidt fuld og skæv kl sent om natten og havde være i gang hele dagen til karneval. Jeg belsutter mig for ikke ville i byen og ryger en joint i lejligheden, min kammerat presser mig til at tage med ned og jeg sagde fint, men jeg beholder mine Adidas bukser og hætte trøje på(så vidste jeg godt jeg ikke kunne komme ind). Jeg får øje på en tøs der står i en større gruppe med mennesker, der er intens øjenkontakt mellem os og jeg vader næsten direkte ind i hende og siger hvad så.. hun smiler og bliver helt vild at se på, begrund af jeg var så iskold, min attitude og selvtilliden var i maks. spørg kort tid efter om hun skal sove hos mig når hun var færdig med byen. Hun griner, river mig i håret og siger rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhh på en fræk måde. Jeg havde et ubesvaret opkald fra hende da jeg vågnede og det tog ialt 30 sekunder at score hende.

Jeg ryger ikke normalt, men elsker en joint efter en by tur med drengene, eller i sådan en situation jeg lige beskrev.

Det selvfølgelig ikke noget jeg kan garanter at i ville opleve det samme, men hvis i har lidt sociale skills og selvtillid så er jeg sikker på det ville give samme virkning i en eller anden grad, følelsen af man er den bedste!!! :D

Hvis det er en dårlig aften, så ikke tro den ville blive bedre ved at ryge, tværtimod. Et barn reder hedder ikke et dårligt forhold, men det gøre det til gengæld bedre hvis man har et godt forhold i forvejen. Det samme med hashen!
Og det ikke for at opfordre nogle til at tage stoffer, men en opskrift på en special fed aften til dem der ikke ser joint som noget skadeligt i den mængde :)
kristian_
Happy Meal

Re: 3 sug og du score 3 gange så godt

Indlægaf pikhund » ons 3. aug 2016 08:50

Var du skæv da du skrev dette?
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » ons 3. aug 2016 10:17

Jeg har også hørt, at man bliver bedre til at score, hvis man indtager utrolig meget råt kød inden man tager i byen. F.eks, Tartar.
Lad os samle en tråd med gode råd!
Senest rettet af Desire ons 3. aug 2016 17:37, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Nota » ons 3. aug 2016 16:18

Jeg tog engang i byen med en pose sand fra en svensk vandløs sandstrand. Aldrig har en bytur gået bedre! Og den pige som sandet endte i øjnene på, var overbevist om at vi var på skadestuen da hun lå hjemme hos mig. Hun undrede sig lidt over, at det var en underlivsundersøgelse, i og med at hun ikke kunne se. Men så fik hun bare sand i munden til hun ikke kunne sige mere. #problemsolved
Bedste trick jeg har prøvet guys, prøv det næste gang i skal i byen!
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf chrisjv » ons 3. aug 2016 21:46

Kender folk der har været jomfruer også røg de hash og scorede som en neutral. Dog kender jeg også folk hvor det har gået den anden vej.

Husk alt med måde, begynder du at bruge genstande som en gentagende objekt i den scoring burde du gå tilbage til skrivebordet.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kami » ons 3. aug 2016 23:10

Jeg plejer bare at smadre brosten malet som pokeballs i fjæset på damerne. Når de så ligger på jorden bagefter, er der ingen LMR. 100% succesrate.
Kami

Indlægaf Motivation » fre 12. aug 2016 00:18

Havde på et tidspunkt en date med en tøs. Hun foreslog vi røg hash. Selvom jeg havde dårlige erfaringer med det tænkte jeg fuck det, og røg en smule.

Fik en ekstrem hovedpine, virkelig ondt i maven, blev enormt irritabel og jeg kunne på ingen måde "give mig hen". Det var en katastrofe. Skal aldrig ryge hash igen.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Indlægaf Hebi » fre 12. aug 2016 09:36

Kami skrev:Jeg plejer bare at smadre brosten malet som pokeballs i fjæset på damerne. Når de så ligger på jorden bagefter, er der ingen LMR. 100% succesrate.

+ nye pokemons til samlingen :-D
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Gregersen » lør 3. dec 2016 13:39

Tror sgu jeg er lidt for meget af den gamle skole til at bidrage til at bruge krykker i game.
Selvom det virker og du får fisse, spænder man ben for egen læring.

Hver sin smag selvfølgelig :-)
Gregersen
Konge af Burma

Tilbage til Generelt om The Game