Pickup 101

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Pickup 101

Indlægaf chrisjv » tirs 9. aug 2016 03:49

Approches:
Har du aldrig lavet approches begynd at lave dem, henover tiden vil det komme naturligt, men i starten er du nød til at tage en bevist beslutning og kaste dig selv ud i det.

IOI’s:
Hvad hvis jeg fortalte dig at kvinder er interesseret i dig hver evig eneste dag, men din sociale programmering gør at du ikke er bevist om det?
Hvis en pige snakker med dig eller kommer tæt på dig, er hun højst sandsynligt interesseret i dig.

Træning:
Begynd at træn, blot for at holde dig i form. Det giver dig en form for maskulinitet og du står bedre fast på jorden fordi du har mere kontrol over din krop. Dette giver dig et bedre krossprog.

Penge:
Penge er vigtige, måske det vigtigste på jorden. Lad hver med at brug dine penge dumdristigt (snakker til mig selv), ha altid en god opsparing liggende et eller andet sted i verdnen.

Morale og Etik:
Du skylder ikke dine venner en skid husk det. Ha din egen morale, men du skal ikke være sød overfor andre. Mange tror at de skal være helgen(nice guy syndrome), men husk jesus kæreste var luder.

Ik sænk din standard.
Du skal ikke sænke din standard for en lay, tænk hvis du gjorde hende gravid?. Det er altid den bangtanke jeg har. Den eneste forsvarlige grund til at sænke sin standard er hvis man puller en 3-kant. Gå efter piger du kunne se dig selv få børn med.

Vær ligeglad hvad andre tænker.
Dette er et bi-produkt af en rigtig alpha, der vil altid være haters. Hvis du bruger tid på hvad dine venner eller nabo tænker om dig er pickup nok ikke noget for dig.

Du kan ikke ændre din innergame, blot tilføje mere til lasten.
Du kan ikke ændre din fortid, eller alle var den populære dreng i klassen, ikke alle er ham pigerne fløjter efter. Du vil ikke blive lækre af at stå foran dit spejl og sige, jeg er alpha jeg er lækker. Disse ord er nød til at komme udefra før din hjerne kan blive overbevist. Hvis folk ikke siger du er pæn er der nok noget om snakken. Byg på dine kvaliteter vi er alle født forskellige.

Pas på dig selv.
Lige en sidste reminder, mange råd du kan læse herinde og andre steder kan være fysisk og psykisk skadelige for dit liv, så ta de ting du kan gøre, lyder noget for barsk eller fuckt up.. lad vær med at gøre det.. Selv om 2000 personer siger det er tha shit og det sidste nye.
Hvis en person begynder at blive for voldelig forlad sættet også selv om du wingman stayer for at "out-alpha" ham, jeg har set gamers blive slået ned med flasker og div andre genstande fordi de ikke viste hvornår de skulle gå. Bliver folk fysisk truende forlad sættet, det kan være det ikke sker første gang men tiende gang. Bylivet er voldeligt, sørg for din egen sikkerhed.

Sørg for du ikke er den bedste til at score damer.
Sørg for du ikke er den bedste i din gruppe til at score damer, sørg for du ikke er den bedste good looking i din gruppe. Det er nemt at score når man er den bedste good looking i sin gruppe, men standarden vil altid være den samme. Når du er blevet bedre til at score damer end alle dine venner er det på tide at finde en ny vennekreds. Dette råd er dog kun for de hardcore og dem der virkelig vil udvikle sig. Jeg skifter hele min vennekreds ud ca hvert andet år.

Logistik:
Ha din logistik iorden ikke bo længere væk end 1-2km fra midt-byen bor du længere væk nu er det på tide at flyt.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Pickup 101

Indlægaf Happytalk » ons 10. aug 2016 09:52

Når du er blevet bedre til at score damer end alle dine venner er det på tide at finde en ny vennekreds. Dette råd er dog kun for de hardcore og dem der virkelig vil udvikle sig. Jeg skifter hele min vennekreds ud ca hvert andet år.

Hvad har din vennekreds med dine scoringer og gøre og hvorfor vil du skifte dem ud? Cheers :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Ross » ons 10. aug 2016 17:03

De fleste der går all-in til game er ofte også ekstremt inkongruente (da game bla. for mange handler om konstant forandring) som derved har svært ved at opretholde venskaber udover funktionsbekendskaber. Dette frames så ofte i at man skal skifte sin vennegruppe ud, da den ikke kan følge med og/eller holder dig tilbage. Sjovt nok minder denne argumentation meget om hvad man finder i diverse sekte.

I realiteten kan man sagtens bibeholde sin gamle vennegruppe, men der er noget om at man i perioden man går allermest ud også er lidt nød til at drossle ned på hvornår man ser dem. Mest fordi de ofte vil, af god grund, blive bekymret for din inkongruente adfærd.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » tors 11. aug 2016 23:37

der er titusind veje til rom gå din vej du vil gå.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf chrisjv » tors 11. aug 2016 23:39

Happytalk skrev:
Når du er blevet bedre til at score damer end alle dine venner er det på tide at finde en ny vennekreds. Dette råd er dog kun for de hardcore og dem der virkelig vil udvikle sig. Jeg skifter hele min vennekreds ud ca hvert andet år.

Hvad har din vennekreds med dine scoringer og gøre og hvorfor vil du skifte dem ud? Cheers :-)

Meget og intet..

Har du aldrig været venner med modeller, ludere, rockere, millionærer? Så ved du det er 4 forskellige verdner, alle har hver deres at byde på. Lær lidt fra alle, ikke vær i det samme miljø hele livet.

Ved du hvorfor casanova havde så nemt ved at score? Fordi han kun hængte ud med de kongelige. Det er ikke fucking brain science at hvis du hænger ud med de hjemløse har du svære ved at score prinsesse mary.

Mit mål i livet er at hænge ud med de konglige men desværre er det er svært job da det kun er arvinger der er velkommen til de private fester. Du skal være 3 generation arving.. 2 er ikke velkommen. Du er dog velkommen til de offentlige fester hvis du er politiker, rig osv.. men de fester er bare for showoff til tv.

God dokumentar omkr emnet
https://www.youtube.com/watch?v=HmlX3fLQrEc

Før du råber troll
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Ross » lør 13. aug 2016 02:21

Case in point...
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Tilbage til Generelt om The Game