Løber tør for spørgsmål

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Løber tør for spørgsmål

Indlægaf Rebinho » tors 11. aug 2016 00:12

Hej alle, jeg er ny her,

Jeg flytter snart tilbage til KBH. Jeg glæder mig meget til at møde jer, i et event, jeg kan joine. Jeg har desværre ikke været med så mange piger, og det
irritere mig meget, når jeg ser min venner, puller fra højre og venste. Og jeg står bare der, og ligner en idiot, og nu jeg 23 årig.

Jeg er selv meget sporty, og sygeplejerskestuderende. Og jeg elsker at tage i byen og hygge. Jeg håber jeg kan få fat i en god wingman til at hjælp mig.

Et af de store problemer jeg har, er at jeg løber tør for spørgsmål... -_- for helved.
Jeg spørger hvordan går det, også slut derfra. Det bliver så akavet og jeg løber væk.

Andre der har det lidt det samme? Hvis en pige snakket om fodbold, kunne jeg holde sammentalen længe, men alt andet. bvadr.

Hvad kan jeg gøre? Hvad skal jeg spørge om?

Jeg kan være lidt bange for piger engang imellem(De bider ofte.) /Sarkasme
Rebinho
Fætter kanin

Re: Løber tør for spørgsmål

Indlægaf Hebi » tors 11. aug 2016 08:55

Hvis du flytter til Kbh så sørg for at komme til beginners Night eventet hver anden fredag, arrangeret af "effen" herinde fra (-:

Generelt kan samtaler om diverse ting forlænges på flere måder, du behøver ikke bare spørge ind konstant:

1) storytelling. Fortæl historier fra dit liv der er sjove, spændende, og gør pigen tryg ved dig, også kaldet at skabe "comfort". Det er en god måde at "varme pigen op på"
2) gå dybt ind: en ting er at pigen for eksempel er medicinstuderende, en anden ting er hvorfor. For hvert svar du får, gå dybere ind, også kaldet at skabe "rapport" - eksempel:
Pige: jeg laver det.
Fyr: hvorfor startede du på det?
Pige: fordi det og det.
Fyr: ok, hvad giver det dig som person at gøre det?
Pige: det og det.
Fyr: hvad ønsker du at opnå ved det? Osv osv.

Jeg tager i vidt omfang udgangspunkt i Mystery Method på det punkt. Læs dansk Pick up scoreguide på forummet herinde, der får du grundstenene på plads. Hvis du stadig har brug for hjælp, så skriver du bare (-:
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Rebinho » tors 11. aug 2016 15:01

Tak skal du have! Gav nogle fine ideer, Jeg skal nok dukke op til beginners night. !
Rebinho
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » tors 11. aug 2016 15:34

Spørg om hvad du har lyst til, tænker jeg? Så lang tid du er kongruent så kan du tillade dig alt. Hvis du løber tør for spørgsmål, så tænker du får meget over tingene. :) Bare øv dig mere, og gør/sig hvad du synes er interessant!

Hvis tingene bliver akavet, så vis du har en social forståelse af situationen og kommenter den ud fra en meta-tilgang. Eks: "Damn, det her er sgu lidt akavet. Men......."
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf RiSE » tors 11. aug 2016 16:00

Udfordringen er altid at får pigen til at snakke, når hun er interesseret i dig vil hun aftomatisk gør det. Prøv at bruge åbne spørgsmål som man ikke kan enetydigt svare ja eller nej på.
Prøv at gætte hvad hun laver eller hvor hun kommer fra .. Som du ligner en fra Vestegnen.. Så vil hun starte med at fortælle dig hvor hun kommer fra.. Så kan du bruge det, som aminition ..

Prøv at tale langsomt med en dyb stemme .. Det kan pigerne godt lide ;)
RiSE
Nyklækket

Indlægaf Glow » tors 11. aug 2016 19:50

Arbejd med din nysgerrighed

find den i dig selv

den er en uendelig ressorce for dig

+ hvis du observerer hende nysgerrigt (med alle sanser) og ser hende vil hun være en endeløs ressource for inspiration. hendes nuancer.

prøv generelt at observere kvinder og se hvad det vækker i dig. sig det til dem. Spørg videre ind til ting der fanger din nysgerrighed. Afbryd dem gerne for at spørge ind til ting.

hvis du kan gøre det med afsæt i dine følelser vil det desuden give en dybfølt substans i dine interaktioner med kvinder/piger.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf chrisjv » tors 11. aug 2016 23:33

hvis du løber tør for spørgsmål er du bare ikke nok interesseret i pigen. fred være med det.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Qbitz » fre 12. aug 2016 08:44

Video fra RSD Tyler om at tale konstant:

http://www.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA

(syntes ikke lige den der YT funktion virker)
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Tilbage til Generelt om The Game