De vil ikke tage imod min hånd (Dance Floor game)

Generel teori og diskussion for nybegyndere

De vil ikke tage imod min hånd (Dance Floor game)

Indlægaf math341c » lør 24. sep 2016 11:29

Hej guys. Der er nogle der kender mig inde på det forum, og jeg ved at jeg ikke har været her for lang tid siden. Men det er simpelthen fordi jeg har haft så travlt på gymnasiet og med at udvikle mit self-confidence, som bliver bedre og bedre nu. Det lykkedes mig at få disponeret min tid sådan, at jeg både kan studere og både arbejde med mit self confidence. Det gør jeg ved hjælp af N-L-P og REBT, som har givet mig nogle gode resultater til nu :)

Okay.

Tingene er sådan, at jeg med en ven, tog på et diskotek. Jeg vil meget gerne score på dance floor non-verbally, altså i ved, kysse uden at sige et eneste ord! Vi tog ind på sådan et typisk diskotek for der er en dj, der spiller de nyeste numre. Vi ankom der til ved diskotekets åbningstid. Min ven han valgte at sætte sig og bare drikke. Mens jeg gik op på dance scenen og dansede solo, uden at der var andre på scenen. Det var lidt hårdt og ukomfortabelt da det er første gang jeg danser helt alene. Men jeg overtalte mig selv ved hjælp af REBT :) Efter sådan 3 min, blev jeg så super komfortabel på den danse scene, altså jeg dansede ligesom jeg ville, brugte hele kroppen, smilede, grinte osv, det var mega nice. Efter sådan cirka 20 min, hvor jeg virkelig have nydt mig selv på den scene, altså virkeligt! Bliver jeg omringet af piger, nogle mere og mindre attraktive. Som danser tættere og tættere ved mig. Men jeg vælger at danse videre, og venter på nogle fyre, da jeg gerne vil bygge noget social proof på scenen. Og der kom nogle fyre straks efter som jeg joinede. Jeg joinede et par grupper og dansede med dem. Der bliver mere crowded på scenen. Jeg vælger endeligt at approache nogle piger. Dette gør jeg på den klassiske måde, ved at jeg tager min flade håndled frem til pigen og smiler til hende og kigger hende i øjnene, jeg spurgte nogle gange om de vil danse hvis de ikke ved hvad jeg ville. Men jeg blev afvist, jeg fik nej tak og at de ikke ville. Nogle misforstod mig helt, de troede jeg ville give håndtryk lol.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør forkert, det med hånden er det ikke noget man gøre i djay klubber? Jeg må indrømme at jeg var den eneste der inde der gjorde det xD Min ven prøvede osse med de samme resultater.

Jeg takker for alle i det her forum der kommer med hjælp!

Hilsen Math341c
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Re: De vil ikke tage imod min hånd (Dance Floor game)

Indlægaf Fame » lør 24. sep 2016 12:59

Billede

Der kan være 1000 grunde til, at det ikke virker. Hvis det er ukalibreret, awkward og stift (socialt handicappet), vil det faile ret hårdt. Hvis det er kalibreret, naturligt og non-needy, er det let.
Med den eneste beskrivelse som, "jeg tager min flade håndled frem til pigen og smiler til hende og kigger hende i øjnene" er det umuligt at sige, hvorfor det ikke virker.

Men mit indtryk er (uden at vide det), at du er ukalibreret, inde i dit hoved, needy og påtaget.
Jeg baserer mit gæt på den forcerede dans på dansegulvet, og dit voodoo-boodoo-hoodoo crap og REBT fokus. Begge elementer, som har et unuanceret menneskesyn, og en "JEG HAR SVARET"-tilgang. Disse er i mine øjne aldrig sunde for mennesket, da det typisk skaber ukritisk idé om, at menneskelighed er en "ting", som kan fixes og repareres, og en "jeg vide bedre" attitude". Og, jeg har til dato til gode, at møde et voodoo-boodoo-hoodoo crap/REBT-menneske, som virker naturlig og socialt kalibreret. Alle eksempler, som jeg har set, er creeppy-as-fuck halv-robotter. De dårlige eksempler er tydeligt creepy, og de dygtige har en aura omkring sig, som jeg har lyst til at stikke LANGT væk fra.

Grundkernen for de NLP-folk, som jeg har mødt, er at de altid falder uden for kategorien "at være afslappet og normal". De er stort set altid "på", "beregnende" og stive i deres kropssprog og sjæl. Dét er ubehageligt for den opmærksomme.

Jeg kan dog sagtens tage fejl i dit tilfælde, da jeg antager meget, på et svagt grundlag.

Edit: N-L-P bliver oversat til "voodoo-boodoo-hoodoo crap", wonder why :lol:
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kami » lør 24. sep 2016 13:45

Jeg skriver ikke det her, fordi jeg tror du er retarderet. Men husker engang en fyr, der ville vide hvorfor pigerne ikke tog imod kino så godt. Sad en halv aften til en beginners night og gav gode råd, da fyren henter en drink og mens han holder på glasset ser jeg hans hånd. Han er mekaniker, så neglene er nærmest sorte, hænderne har hård hud og ser tørre ud, med misfarvning fra olie i alle sprækker osv.

Jeg lånte (stjal) en opvaske svamp i baren og slæbte knægten ud på pigetoilettet, hvor jeg efter 20 minutter havde skrubbet al olie af (eller den misfarvet hud, olien sad på - hans hænder var nærmest pink) og filede hans negle, rensede dem og fik opsporet en pige med håndcreme i tasken.

Den aften var der ingen problemer med kino.

Udover at du måske skal tjekke dine hænder ud, eller om du er svedig eller lignende.
Så tjener denne anekdote også til at sige: Det er super svært for os at gisne om, hvad din udfordring er, ud fra hvad du skriver her. Mit bedste råd er at komme med i byen og lade os se dine moves.
Ellers er det sgu lidt som at guide dig i blinde.
Kami

Indlægaf math341c » lør 24. sep 2016 15:37

Tak for svar begge jo. Jamen ved ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Det er simpelt det jeg har gjort, der er ingen matematik bag i det.

Kami: Jeg er en fyr der går meget op i renheden. Jeg er fuldstændig ren og dufter godt når jeg tager i byen ;)

Fame jeg forstår ikke hvad du mener med social ukalibreret, jeg bruger jo ikke canned kroppsorg til at approache piger på dansescenen? Jeg er ganske naturlig relaxed, laver et smil som en naturlig fyr, jeg tilnærmer mig en pige, skaber noget øjnkontakt, og rækker mind hånd frem mod hende, og så bliver jeg afvist.

Jeg bruger N-L-P og REBT, til at overcome mine beliefs og ikke ændre kropssproget. Og det virker, måneder siden, var jeg ved at skide i bukserne når jeg ville approache en på danse scenen. Derimod de få dage siden, kunne jeg bare approache en lækker en, uden det større problem.

Vil du være sød at uddybe med robot kroppsog osv. Jeg vil sige at det er mere "The Game" der manipulerer med sådan noget. De bøger hvor der står hvordan man skal stå. Sprede kroppen osv osv?

En kommentar til det du siger om mine metoder:

Det der med voodoo-boodoo-hoodoo crap ting, jeg finder det langt ude. Ham der har lavet det om her må meget gerne kontakte mig. Det kan godt være man læser Richard Bandlers bøger eller andre bøger om N-L-P wow, men spørgsmålet er faktisk om man faktisk repeterer de øvelser der bliver givet i bogen?

Hvis du synes at N-L-P er :lol: som du betegner, så burde du også synes som første prioritet at "The Game" er :lol: . Jeg arbejder på at undgå "The Game" så meget som muligt. Det er bare propaganda marketing pis til at lave penge. Intet af lortet virker. Alle score på sin egen måde, der er ingen "regler".
En af mine venner, han gjorde faktisk for sjov modsat af det der stod man skulle gøre i en PUA bog, og så scroede han, sjovt nok. :lol:

REBT: REBT er en terapi metode der stammer fra kognitiv. Dette er bevist, selvom du ikke tror på det, så virker det. Det er Scientific proven.

At kritisere materialer, der er blevet skabt af folk, som faktisk har brugt hele livet på det, for at hjælpe andre folk, finder jeg lidt usympatisk.

Nå undskyld at jeg laver off-topic, men det irriterede mig lige den der lidt.

:)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fame » lør 24. sep 2016 17:42

math341c skrev:
At kritisere materialer, der er blevet skabt af folk, som faktisk har brugt hele livet på det, for at hjælpe andre folk, finder jeg lidt usympatisk.

Ret simpet. Forhold dig kritisk til sagerne, søg evt. på Google hvor du tilføjer "kritik" efter begreberne. Så finder du information om begge sider af en sag.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Desire » lør 24. sep 2016 18:06

math341c skrev:Tak for svar begge jo. Jamen ved ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Det er simpelt det jeg har gjort, der er ingen matematik bag i det.

Kami: Jeg er en fyr der går meget op i renheden. Jeg er fuldstændig ren og dufter godt når jeg tager i byen ;)

Fame jeg forstår ikke hvad du mener med social ukalibreret, jeg bruger jo ikke canned kroppsorg til at approache piger på dansescenen? Jeg er ganske naturlig relaxed, laver et smil som en naturlig fyr, jeg tilnærmer mig en pige, skaber noget øjnkontakt, og rækker mind hånd frem mod hende, og så bliver jeg afvist.

Jeg bruger N-L-P og REBT, til at overcome mine beliefs og ikke ændre kropssproget. Og det virker, måneder siden, var jeg ved at skide i bukserne når jeg ville approache en på danse scenen. Derimod de få dage siden, kunne jeg bare approache en lækker en, uden det større problem.

Vil du være sød at uddybe med robot kroppsog osv. Jeg vil sige at det er mere "The Game" der manipulerer med sådan noget. De bøger hvor der står hvordan man skal stå. Sprede kroppen osv osv?

En kommentar til det du siger om mine metoder:

Det der med voodoo-boodoo-hoodoo crap ting, jeg finder det langt ude. Ham der har lavet det om her må meget gerne kontakte mig. Det kan godt være man læser Richard Bandlers bøger eller andre bøger om N-L-P wow, men spørgsmålet er faktisk om man faktisk repeterer de øvelser der bliver givet i bogen?

Hvis du synes at N-L-P er :lol: som du betegner, så burde du også synes som første prioritet at "The Game" er :lol: . Jeg arbejder på at undgå "The Game" så meget som muligt. Det er bare propaganda marketing pis til at lave penge. Intet af lortet virker. Alle score på sin egen måde, der er ingen "regler".
En af mine venner, han gjorde faktisk for sjov modsat af det der stod man skulle gøre i en PUA bog, og så scroede han, sjovt nok. :lol:

REBT: REBT er en terapi metode der stammer fra kognitiv. Dette er bevist, selvom du ikke tror på det, så virker det. Det er Scientific proven.

Nå undskyld at jeg laver off-topic, men det irriterede mig lige den der lidt.

:)

Til gengæld afspejler dit indlæg her, at du har en ufattelig tro på, at du har fundet den store åbenbaring.
Højst sandsynligt er du ukalibreret og noget i din attitude skræmme pigerne væk. Så kan du så hårdnakket som du vil tro på, at du gør alt rigtigt ift. kropssprog osv. Jeg kan så garanteret, at det gør du ikke.

Jeg tror ikke, at noget viden er negativt. voodoo-boodoo-hoodoo crap m.v. er helt sikkert brugbart. Men støtter du dig til det som en krykke, så er det lige præcis, at du bliver mekanisk.

Jeg arbejder selv utrolig meget med Social Proof, og det er klart et af kerneelementerne i mit game. Kvinder finder en uendelig meget mere attraktiv, når man eksternt får øget din status. En mand med mange omkring sig (også gerne lækre kvinder) og eventuelt med penge, er langt mere attraktiv end en fyr, der sidder for sig selv bøjet ind over sin øl. - hvad jeg læser er, at du danser alene på dansegulvet uden at kende nogen. Danser du tilmed dårligt (Who knows), er jeg mindre overrasket.
Når jeg er i et lokale vil jeg helst altid have snakket med så mange som muligt, high five folk, være den der har det sjovest og skabe så meget spas, at andre vil være med.
Det behøver ikke være dårligt, at du danser alene. Men det kan det hurtigt blive, hvis ikke du har styr på din udstråling og kommunikation.

Jeg har ofte set en dude danse alene på gulvet. I visse tilfælde, dømmer vi ham alle ldt som freaken. Jeg siger ikke det er sådan det er. Jeg siger bare, at du synes meget sikker på, hvordan du agerer og opfattes. Jeg siger derimod, at du bør lytte mere til, hvordan andre har opfattet dig. Jeg ser også på mig selv på en bias'd måde.

Og mht. The Game, er de fleste ældre herinde nok enige i, at det mest af alt er en god fortælling. Med det sagt, så vil det være komplet ignorant at sige, at kernelementerne som rapport, DHV, isolering osv. Ikke virker. Det er brugt og field testet mere end noget andet og virker.
Ja man kan score på mange måder. Det gør ikke opskriften dårlig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » søn 25. sep 2016 09:53

Hey Desire, som jeg skrev så joinede jeg fyre grupper efter der kom mennesker på scenen, så jeg har faktisk bygget social proof.

Men jeg tror godt jeg ved hvad min fejl er. Jeg havde nemlig lavet billede i mit hovede i går hvordan jeg gjorde tingene i 3-person. Og som jeg kan se det nu, så har jeg rakt min hånd ud som om jeg vil give et håndtryk, det skaber confuse. Det er derfor 4 af damerne gav mig håndtryk, misforstod mig helt :lol:
Anden fejl, det er at jeg bare approacher, jeg burde joine en cirkel først vise social proof og så derefter approache.

Jeg er enig med social proof, ja helt enig.

Men der hvor du siger "Jeg siger derimod, at du bør lytte mere til, hvordan andre har opfattet dig" det er en sætning der demonstrer low self-confidence.

Jeg er altså lidt ligeglad hvad andre tænker om mig? :D

Har jeg lyst til at danse i en klub og nyde mig selv så har jeg lov til det. Jeg tror piger vil finde mig mere attraktiv nyde mig selv, en de mange fyre jeg ser der bare står med deres flaske på danse gulvet og tjekker damerne ud? :)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Hebi » man 26. sep 2016 19:24

math341c skrev:jeg er enig med social proof, ja helt enig.

Men der hvor du siger "Jeg siger derimod, at du bør lytte mere til, hvordan andre har opfattet dig" det er en sætning der demonstrer low self-confidence.

Har jeg lyst til at danse i en klub og nyde mig selv så har jeg lov til det. Jeg tror piger vil finde mig mere attraktiv nyde mig selv, en de mange fyre jeg ser der bare står med deres flaske på danse gulvet og tjekker damerne ud? :)

Alternativet er ikke nødvendigvis at stå på dansegulvet og tjekke damerne ud, men derimod at opbygge social proof, frem for at sænke det. Det er klart at det at danse alene på et gulv, vil sænke social proof. Du kan være nok så ligeglad med dette fact, ikke desto mindre er det rigtigt.

The "Alpha male mindset" handler ikke om at være ligeglad. Hvis det var tilfældet, ville de sande alfahanner være en omgang slops i grimt tøj, der aldrig lavede et approach. Det handler ikke om at være ligeglad med måden du opfattes på, men derimod at være ligeglad med "the outcome" (ikke at være outcome dependant).
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » man 26. sep 2016 20:22

math341c skrev:Hey Desire, som jeg skrev så joinede jeg fyre grupper efter der kom mennesker på scenen, så jeg har faktisk bygget social proof.

Men jeg tror godt jeg ved hvad min fejl er. Jeg havde nemlig lavet billede i mit hovede i går hvordan jeg gjorde tingene i 3-person. Og som jeg kan se det nu, så har jeg rakt min hånd ud som om jeg vil give et håndtryk, det skaber confuse. Det er derfor 4 af damerne gav mig håndtryk, misforstod mig helt :lol:
Anden fejl, det er at jeg bare approacher, jeg burde joine en cirkel først vise social proof og så derefter approache.

Jeg er enig med social proof, ja helt enig.

Nu er jeg ikke en person med lav selvtillid (for at holde os på dansk). Og det handler sådan set ikke om selvtillid. Det handler om, at vi alle har et skævvredet billede af os selv, og hvordan vi agerer og handler, fordi vi er farvet af vores egne overbevisninger. Når pigerne reagerer som de gør, har der nok været en grund til det. Så kan du synes, at du var nok så kalibreret osv. - det gjorde pigerne bare ikke.
Jeg siger ikke, at du skal gå og tænke over, hvad pigerne synes om dig. Det er komplet ligegyldigt. Men du skal reagere på dine omgivelser, for det er dem du kan lære af.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » ons 28. sep 2016 18:27

ja ja of course. Det er derfor jeg har approached fyre først.

Jeg går med nogle venner i byen snart, har bedt dem om at se mig, hvordan jeg egentlig ser ud når jeg gør det, så kan de kommentere yderligere.

Som du nu siger om social proof:
Puha, det social ting ting der, det er virkelig nederen jeg hader det virkelig. Ikke fordi jeg har AA, det har jeg taget med af, det er bare det der med at snakke med alle folk, jeg er interesseret i pigen og ikke de andre folk, men det må jeg lære at leve med :) Jeg troede ellers daygame rutiner vil virke, hvor det er bare nok med at åbne en dame med en direct approach :)

Jeg må lige arbejde på det social ting ting der ;)

Tak alle sammen for hjælpen :)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Generelt om The Game