De vil ikke tage imod min hånd (Dance Floor game)

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: De vil ikke tage imod min hånd (Dance Floor game)

Indlægaf Hebi » tors 29. sep 2016 08:27

[quote="math341c"]ja ja of course. Det er derfor jeg har approached fyre først.

Jeg går med nogle venner i byen snart, har bedt dem om at se mig, hvordan jeg egentlig ser ud når jeg gør det, så kan de kommentere yderligere.

Som du nu siger om social proof:
Puha, det social ting ting der, det er virkelig nederen jeg hader det virkelig. Ikke fordi jeg har AA, det har jeg taget med af, det er bare det der med at snakke med alle folk, jeg er interesseret i pigen og ikke de andre folk, men det må jeg lære at leve med :) Jeg troede ellers daygame rutiner vil virke, hvor det er bare nok med at åbne en dame med en direct approach :)

Jeg må lige arbejde på det social ting ting der ;)

Tak alle sammen for hjælpen :)[/
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » tors 29. sep 2016 12:17

social proof er EN af flere veje til det. Ikke den eneste. Se det ikke som the golden technique.

andre muligheder
* gå tæt på og få attention før du approacher. brug eg dreams markeret kropssprog.
* åben aktivt et sæt tæt på og lockin smart for next move med dit target
* sexual tension/lazer eyes/nonverbal typer åbning
* se på din vibe når du åbner - check fysiske åbninger og ændrer dine nuancer
* lav en tease før eller andet der disarmer shields
* side-til-side entry er tit bedre i df floor en hand spins fordi den ikke kan rejectes på samme måde og er side til side hvilket er mindre invasivt.
* force iois

blot en hurtig brainstorm - google lortet og find mere detaljerede posts.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf math341c » søn 23. okt 2016 21:28

Okay guys, jeg har fundet fejlen. Klaphatten her, har været lidt dum hehe!

Jeg tror jeg selv tager i byen næste gang fordi, den wing jeg tager med, cockblocker lortet indirekte. Han skal drikke før at han tør at være på dance scencen lol og han gider ikke, vil ud og slappe af osv....
Jeg vil så gøre det 100% ædru.

Nu når i har hjulpet mig vil jeg rapportere tilbage, så fremtidlige brugere kan få inspiration herinde :)

Okay det ser ud til at man skal gøre det på følgende måde:

1. Dans selv og vis at duhar det sjovt.
2. Spot en pige ved at holde øjenkontakten.
3. Når IOI kommer så kom tæt på pigen.
4. Approach ved at introducere dig selv og dans videre.
5. Efter kort tid, tilbyder du så dine hænder og danser med hende.
6. Efter nogle sange, tager jeg pigen tættere på mig.
7. Gå efter kysset.

Jeg valgte så at gå efter 5 med det samme som var en fejl hehe.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Nordjylland

Indlægaf Happytalk » man 24. okt 2016 15:26

Math: der er mange måder at score på. Det afhænger af din tilgang og hvad du vælger at FOKUSERE på.

Hvis din hjerne fokusere på.. jeg kan ikke.. score på dansegulvet. Så vil du nok bliver ved med at prøve indtil det lykkedes.

Faktum er bare at langt de fleste fyre ikke score på dansegulvet. Måske 5-10% af de gamer jeg har mødt kan gøre det godt og konsistens, Desire, James med flere. Det er meget fokuseret på god rytme, Vibe og udseende, samt danseteknik.

Skift strategi og vind mere:
Hvis du er villig til at ændre dit fokus, kan du få succes en hel del hurtigere. Drop dansegulvet og sæt dig i stedet hellere hen til nogle piger der ikke danser!! Hvis du tager en stol med eller sørge for at komme ned at sidde i øjenhøjde, vil du typisk opleve at de er superflinke og nemme at komme i kontakt med.

Dansegulvet kan i pickup sammenhæng bruges ganske fornuftigt, NÅR hun viser interesse for dig. Enten til at bt Spike eller til at gå efter kysset. Dansegulvet er godt, men til det rigtige formål.
Det er virkelig varieret hvor mange piger der kan lide at danse, for at forøge dine ods bedst muligt, vil jeg altid spørge om hun kan lide at danse først. Udfra hendes svar kalibrere du. Hvis hun ikke kan lide at danse, så bruger du nogle andre teknikker til at nå til kysset. Hvis hun godt kan lide at danse, så er det en fin mulighed for at få hende lidt væk fra veninderne ;-);-)

Min lille miniguide til alt det omkring dansegulvet. Der er mange aspekter i det. Den sidste Step by Step du skrev er korrekt. Men prøv i en måned eller to at ligge dansegulvet på hylden og brug det jeg skrev. Start eventuelt til salse og alt det dans du har tid til nu. Salsaen, dans og rytmeer rigtig godt. Men det jeg skrev herover kommer bare før dans, i din indlæringkurve med damer. Håber det giver mening ;-)

Det er lidt som at prøve at lave calculus matematik, inden man er i stand til at gange og dividere. Alting til den rigtige tid :-):-):-):-):-) håber det giver mening, Mr math.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf math341c » man 24. okt 2016 20:05

Hey tak for svaret mand! Men jeg vil altså gerne den danse scene! :D Det er på den, jeg nyder mig selv mest. Ja mange af mine venner ville også hellere fortrække at sidde ned og drikke øl. Men jeg elsker altså at give den gas på danse scenen, jeg møder altså også nye drenge venner gennem dance scenen ;) Så det er ikke kun for at score, men også for at være social :)

Problemet er, at de natklubber jeg tager på, er alle HB's næsten på dance scenen. Sjovt nok. Det sker engang i mellem at de sidder ned, men så er der 4 af deres drenge venner, der sidder og blokerer for siddepladsen til dem. Jeg kan evt prøve at approache når de er ved baren, hvor de drikker ved disken.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » man 24. okt 2016 21:10

math341c skrev:Hey tak for svaret mand! Men jeg vil altså gerne den danse scene! :D Det er på den, jeg nyder mig selv mest. Ja mange af mine venner ville også hellere fortrække at sidde ned og drikke øl. Men jeg elsker altså at give den gas på danse scenen, jeg møder altså også nye drenge venner gennem dance scenen ;) Så det er ikke kun for at score, men også for at være social :)

Problemet er, at de natklubber jeg tager på, er alle HB's næsten på dance scenen. Sjovt nok. Det sker engang i mellem at de sidder ned, men så er der 4 af deres drenge venner, der sidder og blokerer for siddepladsen til dem. Jeg kan evt prøve at approache når de er ved baren, hvor de drikker ved disken.

Det er da også fedt at danse. Bemærk dog at dansegulvet er rigtig godt til at hurtigt make out, men når du så hurtigt går ind efter kysset, og pigen ofte er ret påvirket, at du ikke opbygger en særlig god connection. Derfor vil du efterfølgende opleve mange flakes. Du skal immervæk have fokus på at opbygge stærk rapport og comfort bagefter, vedmindre du er over average attraktiv, og hun bare er ude efter at få pik. Jeg har haft aftener, hvor jeg har kysset 3, 4, 5, 6 piger på dansegulvet, men oftest uden at det har ledt til mere end det. Eventuelt et number close, hvor de dagen efter ikke har nogen følelse af, hvem jeg egentlig er, hvorfor de flaker.

At du har det fedt på dansegulvet, er imo endnu vigtigere end alt det andet. Så er det klart, at du skal være der.

Din observation om mange HB's på dansegulvet, mener jeg Mystery giver en god forklaring på, som jeg synes er godt begrundet psykologisk. Kvinder har en trang til at vise sig frem (flot kjole, øreringe, gøre sig i stand osv.) for at tiltrække mændendes opmærksomhed, og en måderne er ved at vride hofterne, for at fremvise deres kvindelige former. Derefter er det (oftest) mandens opgave at gøre kur og vise sin interesse. Derfor vil mange piger helt naturligt søge dansegulvet. Ligeledes har piger i forhold også instinktivt en glæde i at danse (af førnævnte årsag), og disse piger vil typisk gruppere sig, så de danser to eller tre med kroppene i en tæt lukket cirkel. Hermed er de afskærmet fra anmassende mænd. Sidstnævnte er min egen observation.

Dansegulvet er på mange måder ligesom tinder. Du bliver vejet mere direkte på udseende samt appearance, da du ikke har samme mulighed for at opbygge attraction ved at DHV'e på vanlig vis. Med forbehold for at gentage mig selv, er det i mit dansegame helt essentielt, at jeg får AI's/IOIs før jeg approacher. Herefter går jeg meget aggressivt ind og danse tæt, hvorefter jeg skubber mig væk og begynder den rigtige dans (flirten -> push/pull). Det viser boldness, at man tager action, og hun har allerede vist fysisk interesse. Piger på dansegulvet bliver approachet meget, men oftest at fyre, der bare danser tættere på dem, og derefter ikke ved, hvad de skal gøre. Det er altid om at skille sig ud.

En af de bedste ting som du (og alle) kan gøre for sit game, er at gøre op med sine 'limiting beliefs'. F.eks. at en pige ved et bord med 4 drenge nødvendigvis er sværere at gøre interesseret. Eller at jeg mener, at dansegulvet er et sværere sted at tiltrække og fastholde piger. Julien, Tyler etc. ville nok kunne gøre alt uanset location.
Det er om at finde en god balance i at være open minded, og samtidig stole på den empiri man langsomt opbygger. Pt. virker mit dansegame som regel fortsat kun når jeg er lettere beruset, da jeg da er langt mere aggressiv, og ikke har tøven i mit kropsprog.

Jeg vil stadig mene, at min tid i 'field'en' har lært mig, at de bedste connections bygges væk fra dansegulvet. Et mål kunne derfor være at opbygge attraction under dans, og derefter få dit target væk til en mere rolig location, hvor du kan game hende as usual.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf math341c » tirs 25. okt 2016 17:03

Desire skrev:
math341c skrev:Hey tak for svaret mand! Men jeg vil altså gerne den danse scene! :D Det er på den, jeg nyder mig selv mest. Ja mange af mine venner ville også hellere fortrække at sidde ned og drikke øl. Men jeg elsker altså at give den gas på danse scenen, jeg møder altså også nye drenge venner gennem dance scenen ;) Så det er ikke kun for at score, men også for at være social :)

Det er da også fedt at danse. Bemærk dog at dansegulvet er rigtig godt til at hurtigt make out, men når du så hurtigt går ind efter kysset, og pigen ofte er ret påvirket, at du ikke opbygger en særlig god connection. Derfor vil du efterfølgende opleve mange flakes. Du skal immervæk have fokus på at opbygge stærk rapport og comfort bagefter, vedmindre du er over average attraktiv, og hun bare er ude efter at få pik. Jeg har haft aftener, hvor jeg har kysset 3, 4, 5, 6 piger på dansegulvet, men oftest uden at det har ledt til mere end det. Eventuelt et number close, hvor de dagen efter ikke har nogen følelse af, hvem jeg egentlig er, hvorfor de flaker.

At du har det fedt på dansegulvet, er imo endnu vigtigere end alt det andet. Så er det klart, at du skal være der.

Din observation om mange HB's på dansegulvet, mener jeg Mystery giver en god forklaring på, som jeg synes er godt begrundet psykologisk. Kvinder har en trang til at vise sig frem (flot kjole, øreringe, gøre sig i stand osv.) for at tiltrække mændendes opmærksomhed, og en måderne er ved at vride hofterne, for at fremvise deres kvindelige former. Derefter er det (oftest) mandens opgave at gøre kur og vise sin interesse. Derfor vil mange piger helt naturligt søge dansegulvet. Ligeledes har piger i forhold også instinktivt en glæde i at danse (af førnævnte årsag), og disse piger vil typisk gruppere sig, så de danser to eller tre med kroppene i en tæt lukket cirkel. Hermed er de afskærmet fra anmassende mænd. Sidstnævnte er min egen observation.

Dansegulvet er på mange måder ligesom tinder. Du bliver vejet mere direkte på udseende samt appearance, da du ikke har samme mulighed for at opbygge attraction ved at DHV'e på vanlig vis. Med forbehold for at gentage mig selv, er det i mit dansegame helt essentielt, at jeg får AI's/IOIs før jeg approacher. Herefter går jeg meget aggressivt ind og danse tæt, hvorefter jeg skubber mig væk og begynder den rigtige dans (flirten -> push/pull). Det viser boldness, at man tager action, og hun har allerede vist fysisk interesse. Piger på dansegulvet bliver approachet meget, men oftest at fyre, der bare danser tættere på dem, og derefter ikke ved, hvad de skal gøre. Det er altid om at skille sig ud.

En af de bedste ting som du (og alle) kan gøre for sit game, er at gøre op med sine 'limiting beliefs'. F.eks. at en pige ved et bord med 4 drenge nødvendigvis er sværere at gøre interesseret. Eller at jeg mener, at dansegulvet er et sværere sted at tiltrække og fastholde piger. Julien, Tyler etc. ville nok kunne gøre alt uanset location.
Det er om at finde en god balance i at være open minded, og samtidig stole på den empiri man langsomt opbygger. Pt. virker mit dansegame som regel fortsat kun når jeg er lettere beruset, da jeg da er langt mere aggressiv, og ikke har tøven i mit kropsprog.

Jeg vil stadig mene, at min tid i 'field'en' har lært mig, at de bedste connections bygges væk fra dansegulvet. Et mål kunne derfor være at opbygge attraction under dans, og derefter få dit target væk til en mere rolig location, hvor du kan game hende as usual.

Ja du har helt ret mand! Den der med at approache et bord med drenge er bare en bullshit excuse! Men generelt synes jeg det er en sjovere måde at score på på danse scenen, fordi man har den her form for awesome energi xD

De beliefs der, har jeg styr på, jeg studerer psykoterapi i fritiden, det er noget jeg måske vil arbejde med i min fremtid, men lige nu er den en hobby ;)

Men ja, til at ændre beliefs bruger jeg N-L-P og REBT. Og man kan godt se forskel, ved ikke hvorfor folk er så meget imod det, da REBT er endda en scientific metode. Man kan se forskel, og der skal ændres mere!

Tak for hjælpen mand.

Et sidste spørgsmål er du sikker på Dance scene handler udseende samt appearance? Kan man ikke også vise massive confidence, ved ikke have AA og ikke give en fuck om afvisning? :)
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 25. okt 2016 18:15

Jo som jeg skrev 'boldness'. Dårligt engelsk ord for samme:-)
Og så er vi tilbage i 'appearance'. Udseende og udstråling er dine primære værktøjer.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Hebi » tors 3. nov 2016 05:13

Jeg har haft gode erfaringer med at approache mixede borde, så længe jeg fulgte følgende indgangsartikel:

1) udpeg bordets leder (ofte den mest dominerende og flotteste fyr)
2) approach ham først, som regel med et ligegyldigt spørgsmål, alle kan svare på: gode barer i området? Etc. Whatever.
3) få ham til at stole på dig/kunne li dig, ros hans mere eller mindre ligegyldige svar
4) få ham til at introducere dig for resten af bordet.
5) åbn settet med pigen du er interesseret i.

Plejer at virke somehow.
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf math341c » søn 6. nov 2016 21:23

okay, mig og min awesome wingman gav den gas her i j-day. Og det er gået bedre, jeg fik danset med et par tøser med fysisk kontakt.

Efter at have givet high five til en masse fyre og joined cirkler med fyre, så danser damer omkring en lige pludselig. Så bliver jeg også pludselig approached bagfra med den der, hvor det er ass mod ass :lol: (skete 3 gange)

Mit spørgsmål er så, hvordan tager jeg den videre, er det bare at vende sig om tag hendes hånd og vende hende om mod mig?

Har et spørgsmål mere
Jeg ville også approache nogle HB's men uden suscces, jeg blev approved af nogle HB grupper, men problemet bare, hvordan får jeg mit target til at danse med mig?

Det skete nemlig mange gange at når jeg approacher en HB fra siden på dansegulvet, hun smiler etc etc, og så kommer veninden og tager fat i hende og krammer hende (cockblock) som pisser mig af.

Tak igen guys, fordi i gider at hjælpe, jeg er taknemlig.
Brugeravatar
math341c
Seargeant O'Hara

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game