Løvens hule

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Løvens hule

Indlægaf chrisjv » ons 30. nov 2016 01:06

Så lige løvens hule 5 tilg tgo medlemmer pitchede deres ide, de blev vuderet til et par mill, de takkede nej, et par uger senere sagde de ja men værdien var faldet til 100k. Typisk gamere kan ikke close selv om folk spreder ben foran dem.

Budskab: har du en omsætning på 50k for 2016 tak ja hvis du bliver vuderet til en mill.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Løvens hule

Indlægaf Kaizer » ons 30. nov 2016 02:26

Too Good To Go.

Ideen er supergod, og med den hjælp de får nu i forhold til at rulle ideen ud globalt, skal det nok blive det næste store.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » ons 30. nov 2016 03:07

Har selv et "konsulent" firma for app developers, har hjulpet over 500 firmaer dette år med deres app. At satse hele sit firma i google hænder er som at satse på at ha en luder som kæreste. Håber dem alt det bedste, men de er nød til at komme væk fra en lukket platform hvis de virkelig vil være store. Google og Apple tager bare 30% af deres fortjeneste for at bruge deres tjenester, det er en virkelig hård og brutal branche.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Kaizer » ons 30. nov 2016 14:23

Tager Google og Apple ikke kun 30%,hvis det er et digitalt produkt, man sælger? Har ikke hørt noget om, at de opkrævede penge af Airbnb, Amazon og Uber.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » tors 1. dec 2016 00:21

chrisjv skrev:Har selv et "konsulent" firma for app developers, har hjulpet over 500 firmaer dette år med deres app. At satse hele sit firma i google hænder er som at satse på at ha en luder som kæreste. Håber dem alt det bedste, men de er nød til at komme væk fra en lukket platform hvis de virkelig vil være store. Google og Apple tager bare 30% af deres fortjeneste for at bruge deres tjenester, det er en virkelig hård og brutal branche.

Tror ikke du har ret her.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » tors 1. dec 2016 01:03

Hvis de ikke bruger google/apple som betalingssystem så cutter de den 30% fee, hvis de gør vil de være pålagt den fee. Man at bruge google og apple som sin eneste indkomst er stadigvæk nok det dummeste man kan gøre, iflg google og apple's terms of service kan de slette din app, bare fordi de har lyst og du kan intet gøre ved det. Jeg ville aldrig nogensinde satse hele min indkomst på apps, det er en rigtig farlig ting at gøre og jeg har mærket konsekvenserne af det. De bruger paypal som betalingssystem som nok er noget at de sværeste at kontrollere, paypal er ikke en bank, så de kan fastfryse dine penge fra den ene dag til den anden(og tjene gode renter), læser du nogle historier kan du se folk har fået fastfrosset over 800k, jeg satte selv 100k ind på min paypal for ca en uge siden og de fastfrossede min konto og beskyldte mig for hvidvaskning, efter jeg sendte den alle mine skattepapire og min personlige bankoversigt(ja de skulle se min fucking personlige konto) valgte de stadigvæk og fastfryse mine 100k og sagde jeg fik dem om 180 dage. Det er grotesk og et firma ingen rigtige forretningmænd burde stole på.

PS: ja det gør ondt at miste 100k men stolede på dem og havde haft min konto i 7 år så tænkte der ikke ville komme problemer tænkte slet ikke de bare ville fastfryse mine kontanter, jeg har prøvet at gå til advokat + andre forbrugsorganisationer, de siger så længe det står i deres terms og service og de er pålagt amerikanske regler er der intet jeg kan gøre udover at sende dem nogle "trusel breve" som de bare griner af.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Happytalk » tors 1. dec 2016 10:27

paypal for ca en uge siden og de fastfrossede min konto og beskyldte mig for hvidvaskning, efter jeg sendte den alle mine skattepapire og min personlige bankoversigt(ja de skulle se min fucking personlige konto) valgte de stadigvæk og fastfryse mine 100k og sagde jeg fik dem om 180 dage. Det er grotesk og et firma ingen rigtige forretningmænd burde stole på

fuck det er virkelig lamt, har ikke hørt om det før nu. Er helt enig i det med apple og google. Er selv skiftet fra paypal til stripe.com. Var blevet træt af paypals åndsvage måde at påtvinge bruger at skulle logge ind for at lave en betaling. Med stripe kan kunden købe direkte på siden uden at skal logge ind.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf chrisjv » fre 2. dec 2016 21:06

Happytalk skrev:
paypal for ca en uge siden og de fastfrossede min konto og beskyldte mig for hvidvaskning, efter jeg sendte den alle mine skattepapire og min personlige bankoversigt(ja de skulle se min fucking personlige konto) valgte de stadigvæk og fastfryse mine 100k og sagde jeg fik dem om 180 dage. Det er grotesk og et firma ingen rigtige forretningmænd burde stole på

fuck det er virkelig lamt, har ikke hørt om det før nu. Er helt enig i det med apple og google. Er selv skiftet fra paypal til stripe.com. Var blevet træt af paypals åndsvage måde at påtvinge bruger at skulle logge ind for at lave en betaling. Med stripe kan kunden købe direkte på siden uden at skal logge ind.

Jep er også selv skiftet til stripe, paypal er nemt at bruge, men med usikkerhed er ikke det værd. Da jeg blev "lukket" gik jeg ind og læste på "paypal historier" og der var en gut der havde fået fastfrosset 800.000 kr.. Når de kan gøre det fra den ene dag til den anden er det sku ikke værd at bruge.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Happytalk » fre 2. dec 2016 21:31

Det er virkelig dumt, det bliver paypals død. Så et interview med Elon hvor han forklarede at PayPal kunne blive en af hverdens største banker i løbet af Ultra kort tid.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Generelt om The Game