The role of a wingman - and the importance of riding solo

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: The role of a wingman - and the importance of riding sol

Indlægaf Maggiez » lør 17. dec 2016 20:31

Hey Kaizer
Jeg er nok mere på serialkiller-holdet her. Creep-team.

Yoo bro!! ;) kan du huske der var noget vi kaldte creep-game i gamel dage.. fuck det var grineren.. back on track!! ;)
Misforstå mig ikke, jeg kan godt lide at drikke og feste med venner, og jeg er langt hen ad vejen også et legende og humoristisk væsen.. men jeg vil hellere være lidt for seriøs end bare for sjov i forhold til game. Jeg tror ikke jeg var kommet dertil, hvor er jeg nu, hvis jeg havde turde tage mit game seriøst - det tror jeg er meget vigtigt. Det er sådan, at jeg føler, jeg får mest muligt ud af det. Altså, hvor det er både sjovt og relevant.

Vi har altid haft lidt den samme tilgang til game, selv om vi har kørt vores eget for det meste.. supa serial killer tag team yoo!! ;)
Skal jeg fordi Odense aka O-town snart og bange babes med dig!? Bare ikke så din roomate finder et brugt kondom i hans seng da han kom hjem fra ferie upsi-wupsi.. good old days!! ;)
Men det siger jeg, fordi jeg er lige så meget introvert som jeg er ekstrovert, så jeg hælder mere imod ‘socially efficient’ end ‘socially expanding’, og så også fordi jeg generelt er ret horny. Jeg havde sex for 1.5 time siden, også fra sådan en situration, som jeg beskrev.

Enig.. hvorfor bruge tid på at hygge sig of være social hvis du kan knalde løs og game piger? Er ikke tilhænger af det super sociale game.. selv om jeg godt tiltider kan bruge det.. men det er mere til fester og lignende! ;)

Buddyboi håber snart vi ses igen.. har jo også facebooker lidt med dig.. keep it up og hold o-town våd!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Kaizer » lør 17. dec 2016 23:36

Lol ja okay. Kunne sagtens ske, at vi skulle creepe engang i det nye år! (:
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Motivation » søn 18. dec 2016 01:14

@Kaizer

Kaizer skrev:Jeg er nok mere på serialkiller-holdet her. Creep-team.

Haha ;)

Kaizer skrev:Misforstå mig ikke, jeg kan godt lide at drikke og feste med venner, og jeg er langt hen ad vejen også et legende og humoristisk væsen.. men jeg vil hellere være lidt for seriøs end bare for sjov i forhold til game. Jeg tror ikke jeg var kommet dertil, hvor er jeg nu, hvis jeg havde turde tage mit game seriøst - det tror jeg er meget vigtigt. Det er sådan, at jeg føler, jeg får mest muligt ud af det. Altså, hvor det er både sjovt og relevant.

Lagde også mærke til følgende: Den tilgang, som Desire beskriver (being “mr. popular”, holding court, telling jokes and having all the attention on you), finder jeg suboptimal i forhold til, at jeg langt hurtigere vil lave transition fra gruppe-siturationen over til en mere one-on-one intim samtale med pigen. Det er sådan, game ideelt ser ud - bare dig og pigen. Det er mine wings også klar over.

Det er i mit hovede forskellen på good looking game og effective game.

Så mindre dancing monkey, high energy, mr. socially gregarious all over the place, og langt mere fokus på at lytte og connecte med pigen på tomandshånd. Mine ekstroverte venner hader det, pga de ikke så let kan og vil geare ned, og så kommer de desuden hurtigt til at kede sig. Så de undgår helst transition og one-on-ones. Ved ikke, om du har oplevet det samme, Desire?

Men det siger jeg, fordi jeg er lige så meget introvert som jeg er ekstrovert, så jeg hælder mere imod ‘socially efficient’ end ‘socially expanding’, og så også fordi jeg generelt er ret horny. Jeg havde sex for 1.5 time siden, også fra sådan en situration, som jeg beskrev.

Jeg kan godt følge dig, men jeg er personligt selv ret introvert - ikke at misforstås som genert eller at jeg ikke kan være meget snaksagelig - hvor jeg skal bruge energi på at snakke med andre mennesker (selvfølgelig i varierende grad). I starten var det helt vildt psykisk hårdt for mig at snakke med nye mennesker i byen (og generelt) mens jeg nu bruger langt mindre energi på det, på grund af erfaring.

Det Desire referer til tror jeg mere er at være all around social og likeable i en social setting, og ikke "dancing monkey" og "high energy". Det kræver dog selvfølgelig en vis form for gennemslagskraft i sin energi at gå rundt og være social blandt flere mennesker.

Pointen er nok at jeg nok ikke tror at det mindsker effektiviteten af ens 'game' eller eventuelle muligheder for at lay, at man lægger mere vægt på generelt at være social, så længe det ikke er det eneste fokus. Piger er i byen for at have det sjovt, herunder at ha' sex. Mulighederne skal nok komme i fornødent omfang, hvis man kan få en vis form for SP, tror jeg.

@Maggiez

Maggiez skrev:Hey Motivation ;)
Hvorfor var det vi skrev engelsk igen? Men fair nok.
Snakker englesk fordi jeg er mere motiveret for at skrive på engelsk og så er jeg ved at starte en international blog langsomt op også! :)

Alright. :)

Selvfølgelig er det cool og de er naturals og alt det der, som har fundet sin vej.. men der er noget mere noget vildere og noget større du kan opnå og her mener jeg pickup kommer ind!! Du er jo nødvendigvis ikke socialt handicappet fordi du tager ud og gamer.. man kan jo også bare være en awesome person der vil være mere awesome? ;)

Selvfølgelig er der intet galt i at tage ud og game.

Jeg er ikke naturlig til de her ting, men jeg arbejder aktivt for forbedrer mig på hele det spektre af faktorer, der har indflydelse på de piger man er i stand til at få, og der er rene approaches og laycounts i byen bare ikke det eneste der har betydning. Social omgangskreds, likeability, status, penge og andet har en meget stor indflydelse. Jeg mente bare, at det kunne være en fordel at fokusere på alt dette fremfor at kun at gå efter at approache og lay, da det imo langsigtet giver et større afkast.

Er dit eneste mål at knalde så mange piger som muligt, så er det selvfølgelig lidt anderledes. :) Kan på sin vis godt forstå det, jeg havde det lidt på samme måde. I starten ville jeg bare gerne knalde piger - hvilket langsomt ført til en abundance jeg ikke havde haft før - følgelig faldt min needyness, min generelle sociale forståelse steg også i relation til piger - hvilket åbnede op for at jeg kunne gå efter mere attraktive piger, og i bedre omfang holde fast på dem.

Tjaa som man ser det.. lige nu er mit prio one mål at få min drømme krop tilbage og indtil jeg har det chiller jeg med game og udvikler.. men forventer ikke vilde results.. til sommer går jeg efter at knalde flest muligst og hottest muligst.. kald mig overfladisk eller kald mig alt muligt andet, men når dagen er omme er det for mig en laycount, der betyder meget for mig lige nu, hvorefter senere hen bliver målet at finde "drømme kvinden"!! Hver sin smag.. forskellige mennesker og forskellige mål..
Tak for dit svar!
Alt det bedste // Maggiez

Cool.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » søn 18. dec 2016 21:33

Kaizer skrev:Jeg er nok mere på serialkiller-holdet her. Creep-team.

Misforstå mig ikke, jeg kan godt lide at drikke og feste med venner, og jeg er langt hen ad vejen også et legende og humoristisk væsen.. men jeg vil hellere være lidt for seriøs end bare for sjov i forhold til game. Jeg tror ikke jeg var kommet dertil, hvor er jeg nu, hvis jeg havde turde tage mit game seriøst - det tror jeg er meget vigtigt. Det er sådan, at jeg føler, jeg får mest muligt ud af det. Altså, hvor det er både sjovt og relevant.

Lagde også mærke til følgende: Den tilgang, som Desire beskriver (being “mr. popular”, holding court, telling jokes and having all the attention on you), finder jeg suboptimal i forhold til, at jeg langt hurtigere vil lave transition fra gruppe-siturationen over til en mere one-on-one intim samtale med pigen. Det er sådan, game ideelt ser ud - bare dig og pigen. Det er mine wings også klar over.

Det er i mit hovede forskellen på good looking game og effective game.

Så mindre dancing monkey, high energy, mr. socially gregarious all over the place, og langt mere fokus på at lytte og connecte med pigen på tomandshånd. Mine ekstroverte venner hader det, pga de ikke så let kan og vil geare ned, og så kommer de desuden hurtigt til at kede sig. Så de undgår helst transition og one-on-ones. Ved ikke, om du har oplevet det samme, Desire?

Havde regnet med sådan et svar fra dig ;) og jo. Du har nogle pointet i forskellen. Jeg ser mig dog ikke som en dancing money, da jeg sagtens kan finde ud af at rykke på det jeg vil. Lige siden jeg læste Dreamz' bog, har det været en stor prioritet for mig at isolere og skabe dybe samtaler på så kort tid som muligt. Samtidig underholder jeg ikke piger bare for at gøre det. I tråd med Motivations indlæg, er mit mål at have det hele på rygraden og udstråle den rette personlighed. Jeg 'chiller' egentlig bare og tager pis på folk som jeg nu lyster. Ofte (som i går, hvor jeg sad og underholdt 3 piger ovre hos naboen), begynder jeg hurtigt at se IOIs, og følger hurtigt op på det med isolation og eskalering. Forarbejdet er gjort, hvilket betyder jeg sjældent herfra skal brilliere vildt under samtalen. Noget som i går kræver ikke rigtig noget fra min side. Jeg kan det hele og lader mig bare føre af min autopilot.

Der er helt klart nogle ulemper i den mere sociale tilgang, men samtidig gør det også, at jeg som regel har en mulig pipeline på 3-5 stykker, som på en eller anden vis har vist interesse.

Selvfølgelig kommer man ikke sovende til gode kundskaber. Jeg tager jo også mit game seriøst, men igen i tråd med Moti, synes jeg det største udbytte (jf. mit allerførste indlæg i min log), kommer af at rette fokus på inner-game og at udvikle sig selv og forme sit liv. Hvis fokus kun er på tallene og den næste samtale i baren, misser man imo en stor del af sit udviklingspotentiale. Og mange ikke-gamers derude, kan jo sagtens finde sammen med hotte piger uden teknikker og konstante approaches.

Alt andet lige, er der ikke mange andre på forummet, der konsistent har været lige så aktiv som jeg har de sidste 2-3 år med PU.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game