The Road from Beginner to Advanced!!

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: The Road from Beginner to Advanced!!

Indlægaf Maggiez » tirs 13. dec 2016 23:02

Jeg holder mig selv oppe så det ikke sker igen og på samme tid lytter jeg mere end nogensinde før til signaler fra kroppen, hvis jeg skal tage tidligt hjem en aften og sådan!! ;) Men på samme tid nægter jeg at det sker igen vil bare ikke tillade mig det!!

Nice ofc er det copy paste har jo ikke skrevet log på engelsk udelukkende siden jeg kom tilbage kappa.. skriver kun på englesk nu da det er mere motiverende for mig at skrive på engelsk håber ikke det er et problem..?? Jeg har også planer om at nå ud til et breddere internationalt publikum snarest.. og synes det engelsk sprog er federe at lege med.. synes det fungerer okay for mig på skrift men virkeligt svært at tale engelsk især om emner og koncepter :)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Fame » ons 14. dec 2016 12:56

Det virker til, at du går fra depressiv til overdrevet manisk i perioder. Og som jeg læser det, er dit eneste værktøj 'din vilje'.
Fra min, efterhånden ekstensive, erfaring er din strategi den direkte vej i samme mønster.

Jeg er dog ikke dig, så jeg aner ikke hvad/hvor og hvordan på dine vegne.
Jeg forventer dog fuldstændigt, at du vil drøne afsted med 340km/t, indtil du tager samme mørke periode igen. Jeg håber, jeg tager fejl...

Hvis blot du er lidt opmærksom på dem, som du indirekte prøver at rekruttere på din raketfart. Hvis du vil tage ansvar for deres læring nu - hvad er din plan så, hvis det går galt for dig? (Det er jo sket før).
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Maggiez » tors 15. dec 2016 06:24

Jeg kører på de dage jeg kan og de dage jeg ikke kan hviler jeg.. følger min naturlige gang.. må lære at acceptere at der er nedturs perioder indblandet i mit liv :)
Får medicin etc men behandlingen hjælper ikke så meget længere.. så må behandle mig selv med træning, lange gåture og det jeg elsker mest pick-up!!
Well man kan jo ikke se ud i fremtiden, men har et inderligt ønske om at jeg ikke skal få det skidt igen og på samme tid kører jeg ikke bare på de dage hvor jeg har brug for hvilke!! Der er ikke så meget andet at gøre min sygdom æder mig op inde fra hvis jeg lader den.. så vil hellere leve livet med lidt fart på frem for at sumpe helt ned!! ;)
Har virkeligt prøvet at arbejde med det og det er nok også mest af alt det der er grunden til at jeg har kunnet trække mig op igen.. men tak for dine bekymringer de betyder meget og feedback :)
Når dagen er omme er det fucking lame jeg skulle slås ud af en sygdom for 4 år siden.. og slået ned af den et par gange siden.. men intet jeg kan gøre ved det andet end at gøre mit bedste for det ikke sker igen og blive i troen om at ved at se fremad og gøre det der gør en glad.. at alt så skal ordne sig :)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf Fame » tors 15. dec 2016 09:07

Maggiez skrev:Får medicin etc men behandlingen hjælper ikke så meget længere..

Medicinsk behandling, som du tager afstand fra :(

Maggiez skrev:må behandle mig selv

Prøv lige at læs den igen ift. en medicinsk diagnose :(

Maggiez skrev:har et inderligt ønske om at jeg ikke skal få det skidt igen

"At ønske sig rask"? Kan jeg så ønske mig en brækket ankel på plads igen, og ignorere medicinsk behandling?

Maggiez skrev:Der er ikke så meget andet at gøre min sygdom æder mig op inde fra hvis jeg lader den..

"ikke noget at gøre"? ud over viljen?

Maggiez skrev:blive i troen om at ved at se fremad og gøre det der gør en glad.. at alt så skal ordne sig :)

"Gøre sig glad" som behandling?

SÅ mange red flags :(
Billede
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Indlægaf Maggiez » tors 15. dec 2016 12:14

Nemt at sige der er mange red flags men når dagen af omme handler det om at man har det godt eller ej..
Intet andet betyder ret meget.. men ja selvfølgelig håndtere jeg det retarded og selvfølgelig er det mig der er noget galt med kappa..
Det er det nemmeste i hele verden at slå ned på specifikke ting, fordi klangen lyder dårligt i ens øre, men så længe man ikke har set hvordan det virker i virkeligheden.. har ikke bedt om hjælp og har ikke sagt at folk skal prøve at sætte sig ind i en sygdom læger knapt kan.
Men det er jo klart at man må selv gøre noget for at få det bedre.. hvis jeg bare havde set til og ikke gjort noget var det aldrig blevet bare en smule bedre.
Hvis du tænker at noget går galt så går det galt, men hvis du tænker positivt om det.. er det da trods alt bedre.
Jeg ved ikke hvor jeg skal starte men du tager en cool game diskution over i en personlig diskution, hvilket giver det til at lyse red flags for mig.. hør her cool nok i starten men at bruge memes til at forklare en point synes jeg ikke er i orden.. slet ikke når man snakker om folks sygdomme etc.
Fint med provokerende spørgsmål men hvor går grænsen fra at ville have indsigt i noget / hjælpe til bare at slå ned på noget for at gøre det..
Lad os diskutere game og ikke sygdom.. ikke det som det forum er her for anyways.. ! ;)
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf Fame » tors 15. dec 2016 12:21

Når der er sygdom involveret hos en person, som i store armbevægelser foregiver at have retning og svar til andre i game, er det et seriøst red flag. Dér er koblingen mellem personen og gamet - og det er netop min pointe.

Ikke at du "skal" noget - men nærmere prikke til det, som er kernen i en problemstilling, som varetages på en langtidsholdbar og sund måde. Og det er netop der, at jeg mener at se, at dine forklaringer peger på "uovervejede" og "usunde" fra mit synspunkt. Mit synspunkt er selvfølgelig helt frit at kaste bort, hvis det ikke stemmer overens med din oplevelse.

Retorik eller ej (meme provo), så smid blot min observation væk, hvis det passer bedre i dit selvbillede - no harm done. Du ved selv, om jeg har ramt et korrekt punkt, eller om jeg har skudt kilometervis ved siden af. Og for mig, gør det ingen forskel.
Fame
Godzilla

Indlægaf Maggiez » tors 15. dec 2016 12:36

Når der er sygdom involveret hos en person, som i store armbevægelser foregiver at have retning og svar til andre i game, er det et seriøst red flag. Dér er koblingen mellem personen og gamet - og det er netop min pointe.
Hvorfor er det et problem, jeg kan ikke gøre for jeg har en sygdom ikke et valg jeg selv har truffet? Det eneste min sygdom gør at der vil være dage hist og her hvor jeg ikke har det godt.. hvorfor pensler du ikke ud i det du er uenig med i artiklen og tager en givende diskussion som Kaizer og Desire gør?
Ikke at du "skal" noget - men nærmere prikke til det, som er kernen i en problemstilling, som varetages på en langtidsholdbar og sund måde. Og det er netop der, at jeg mener at se, at dine forklaringer peger på "uovervejede" og "usunde" fra mit synspunkt. Mit synspunkt er selvfølgelig helt frit at kaste bort, hvis det ikke stemmer overens med din oplevelse.

Jeg kan ikke tænke super langsigtet når jeg ikke ved hvad morgen dagen bringer.. må have mål og følge dem.. men er nødt til at være mere i nuet end de fleste for som du selv sagde ved jeg jo ikke med sikkerhed om jeg får en dårlig periode igen, selv om jeg tænker positivt. Fair holdning med de usunde og uovervejde forklaringer.. men hey jeg går heller ikke og kalder mig mega advanced for ved jeg ikke er der endnu.. men dermed ikke sagt at jeg ikke føler mig kvalificeret til at bringe emner som disse på banen.
Retorik eller ej (meme provo), så smid blot min observation væk, hvis det passer bedre i dit selvbillede - no harm done. Du ved selv, om jeg har ramt et korrekt punkt, eller om jeg har skudt kilometervis ved siden af. Og for mig, gør det ingen forskel.
Hvorfor prøver du at hjælpe mig eller spille klog på min sygdom, hvis det ikke gør nogen forskel for dig alligevel om din hjælp ramme korrtekt eller kilometervis væk? Fair at kommentere på noget.. men hvis man er ligeglad med om det kan bruges til noget burde man måske overveje hvad man skriver?
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game