How to use "state" - and how to not depend on it!!

Generel teori og diskussion for nybegyndere

How to use "state" - and how to not depend on it!!

Indlægaf Maggiez » tors 15. dec 2016 13:24

State is important and it's at the same time not important.. it has the impact you give it in your game.
There is a reason why one of the biggest excuses to approach girls is.. "im not in state".. "im not feeling it!"
But if you don't feel it now when will you feel it? Maybe in the next hour, the next day, the next week? Who knows?
State is something you can control but not 100%. People do like the "warm-up" sets where they are just getting in state.. and there is ofc the tarzan way.. by hitting the chest while screaming animal noices!! ;)
But why not just accept that you are either in state or you are not and deal with it.. after full acceptance comes action.. Like if you have accepted that you are not in state, then you can either quit for the day or keep going anyways. You can keep going with thinking of how your night would have been if you actually was in state or you can simply just not think about it anymore.
If you here decide to not care/ think of state anymore you will most of the time get in state from just approaching and gaming girls. It may not happen after the first set but as your are getting started it should normally develop like this. Especially if you are an experienced gamer it should be easier to get into positive patterns of state if you have experienced them before instead of being newbie with it.
State is chill - not fireworks!
I remember it was my first wing who said this to me, when I was young and naive. At this point I was like a drunk dancing monkey who approached everything while he was chilling and fucking the girls after I had "warmed them up"! ;)
But when this is said.. it's better to go in a little bit more high energy than you prefer or is used to, simply the girls hook easier when you are higher energy than them.
If you take girls who are dancing already compared to girls who are chilling close to the dancefloor as an example. The girls who are already dancing are already having fun and are normally high energy. On the other hand the girls who are just chilling close to the dancefloor will normally be lower energy and easier to approach with success and even get to dance if you really want to.
The dancefloor is good to use to either isolate to or isolate away from if the girl is already are dancing.. Use the dancefloor clever else it's a trap and a time waster in your game night out!

You shouldn't be addicted to be in state to game, but ofc state is a good thing to be in.. and if you easily can get it you should. At the same time you should accept if this is one of those days where you are not really in state and then accept it.
How to use state is really situational too. If the girls are really chill you shouldn't go in full on fire and in the zone.. but keep it a bit more chill at first and afterwards you can ofc cheer them up a bit! ;)
Hype is good too, but use it carefully.. if you are hyped all the time you are missing something. You are missing to take the interaction down slow and sexual.
What I like doing is to open high and get the girls interested.. then I take it down slow and sexual and if the respond good to this. I can maybe go for a kiss here. If not I spice it up a bit again.. Im switching a lot between hyped and slow/sexual.. You can be sexual too when you are hyped it's not a problem.. but I think it's good to use the state and the hype as a controlled tool.. you don't just use it to use it.. but you use it whenever it's needed and when it makes sence.
Anyway keep it up and cya in the field soon? ;)
-Maggiez
Senest rettet af Maggiez tors 15. dec 2016 19:20, rettet i alt 2 gange.
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Re: How to use "state" and how to not be addicted in having

Indlægaf Happytalk » tors 15. dec 2016 17:05

Put ordet "state" i skraldespanden og glem du nogensinde har lært det. Erstat med specifikke strategier der giver der ønskede output.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Re: How to use "state" - and how to not depend on it!!

Indlægaf Maggiez » tors 15. dec 2016 19:19

Put ordet "state" i skraldespanden og glem du nogensinde har lært det. Erstat med specifikke strategier der giver der ønskede output.

Okay du må venligst uddybe her mate..
Jeg forklarer jo netop en strategi til at komme igennem det dårlige state ved at acceptere og erkende det, hvorefter man arbjeder sig igennem det ved at approach?
Ordet state eller ej er vi enige eller er der noget der skal drøftes lidt nærmere?
Jeg synes state er vigtigt at have med og diskutere, fordi min erfaring med at have folk ude og fra mig selv viser, at man bruger for meget tid på at ikke være i state frem for at bare acceptere det og approach alligevel.. For mig er emnet super undervurderet, hvis du er uenig i det, er jeg meget interesseret i at høre dit synespunkt nærmere ;)
Vi har alle dårlige og gode dage.. men for mig handler det om selvfølgelig at holde fanen højt på de gode dage, men også minimere det dårligere på de dårlige dage..
Jeg kunne godt gå mere i dybden her hvis det er nødvendigt, men holder den lige her for nu :)
Men endnu engang interesant synspunkt med helt at smide begrebet væk.. vil bare gerne vide lidt nærmere om hvad du vil sætte i stedet.. for man kan vel ikke ignorere at det er en faktore der betyder noget, når man er ude? og faktisk også før man tager afsted?
Alt det bedste// Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf James Collin » søn 18. dec 2016 22:12

Happy har ret, state er intet værd!

Hvis dit inder-game er shit, så er state som at tænde et bål, hvor det regner konstant "It suck's". Det er et quick fix, der kontinuerligt skal bruge brænde, et utæmmelig monster. I form a Harry Potter analogier: Er det som at bruge mørk magi "It will consume you and leave you with nothing", som en demontor der suger livet af fangerne fra Azkaban! State er noget man har, ikke noget man får!

Maggiez, du burde stille dig selv disse simple spørgsmål:
- Hvorfor har du overhovedet, brug for at komme i state?
- Hvad påvirker dit game, så meget, at du ikke er konstant i state?
- Hvad påvirker dine tankemønstre når du er ude, så du mister dit state eller ikke er i state konstant?
- Hvorfor har du brug for at game og hvad giver game dig overhovedet og hvordan bidrager game til dit liv. Og hvorfor kan alt andet, ikke bidrage til dit liv på samme måde. Har du så overhovedet brug for state?

Kort sagt:
- Du bliver nød til at kaste din patronus charm!
- Så dine dementors ikke kan suge livskræften ud af dig, når du gamer! Og state aldrig bliver et problem igen, for din patronus charm holder dem konstant væk!
:)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Maggiez » man 19. dec 2016 00:17

Maggiez, du burde stille dig selv disse simple spørgsmål:
- Hvorfor har du overhovedet, brug for at komme i state?
- Hvad påvirker dit game, så meget, at du ikke er konstant i state?
- Hvad påvirker dine tankemønstre når du er ude, så du mister dit state eller ikke er i state konstant?
- Hvorfor har du brug for at game og hvad giver game dig overhovedet og hvordan bidrager game til dit liv. Og hvorfor kan alt andet, ikke bidrage til dit liv på samme måde. Har du så overhovedet brug for state?

Du læser ikke min post?
siger
You shouldn't be addicted to be in state to game, but ofc state is a good thing to be in.. and if you easily can get it you should. At the same time you should accept if this is one of those days where you are not really in state and then accept it.

Siger at state ikke er afgørende og at jeg ikke behøver konstant være i state?
But why not just accept that you are either in state or you are not and deal with it.. after full acceptance comes action.. Like if you have accepted that you are not in state, then you can either quit for the day or keep going anyways. You can keep going with thinking of how your night would have been if you actually was in state or you can simply just not think about it anymore.

Øhh føler legit ikke du læser hvad jeg skriver haha.. :3
Hvis du vil give feedback så sig det mere clear forstår ikke de underlige metafore sorry :)
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Indlægaf James Collin » man 19. dec 2016 00:53

Igen, det nemmeste i verden, er at finde citater eller ting der bekræfter ens virkelighed og sige at andre ikke forstår en? ikke :)

For det er verden der ikke forstår dig, men dig der forstår den, ikke?

Du svare stadig ikke på spørgsmålene?
Vinden blæser også i østrig, men hvorfor blæser den i Danmark? :)

Jeg kan ikke bestige bjærget for dig, hvis du ikke selv gider at gå op ad bjerget eller i det mindste tage forsøget op ad bjærget?

Men igen, måske er mine metafor underlige:
- Men gør det dem mindre sande af den grund?

Og selvfølgelig skal alle der giver dig feedback. Også lige give dig feedback, efter den feedback, du selv har lyst til at hører og på din måde og med en guldske, ikke? :)

Hvis du går efter at få bekræftet dit ego og din virkelighed og du føler at din integritet er på spil her, så bør du stille dig selv, et par seriøse spørgsmål og lidt flere end dem jeg stiller? ellers har jeg ikke andet at skrive end expecto patronum! expecto patronum! expecto patronum...!

https://www.youtube.com/watch?v=8pAMmDcOk0Q
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Maggiez » man 19. dec 2016 01:49

Igen, det nemmeste i verden, er at finde citater eller ting der bekræfter ens virkelighed og sige at andre ikke forstår en? ikke :)

det er fra min egen artikel.. den artikel du kommentere på i øst og vest uden at have læst haha!!
Og selvfølgelig skal alle der giver dig feedback. Også lige give dig feedback, efter den feedback, du selv har lyst til at hører og på din måde og med en guldske, ikke? :)
Igen siger du noget der ikke har hold i virkeligheden hold op med det tak.. sidder og har super fede diskussioner med Kaizer, Desire Motivation osv. så handler slet ikke om det.. viser bare hvordan du kaster dig rundt med bemærkninger som du ikke har ret i.. :3
Hvis du går efter at få bekræftet dit ego og din virkelighed og du føler at din integritet er på spil her, så bør du stille dig selv, et par seriøse spørgsmål og lidt flere end dem jeg stiller? ellers har jeg ikke andet at skrive end expecto patronum! expecto patronum! expecto patronum...!

OMG dude.. handler ikke en skid om ego bekræftigelse har bare lyst til at skrive om de emner jeg synes er relevante?
Hvis nogen er på et sidespor her er det dig.. så fik vi også taget hul på den når du sådan er efter mig! ;) Ikke for at angribe dig eller noget.. men synes din indgang til mine posts er totalt lame.. når du siger ting som slet ikke har hold i virkeligheden.. hold dig til det jeg skriver og svar på det eller hold dig væk! :)
No harm done.. men når dagen er omme er livet bare for kort til folk der ikke gider at give ordentlig feedback men heller vil slå ned på ting der slet ikke har noget med mig eller det jeg skriver at gøre.. gætter på at hvis du rent faktisk læste artiklen ville du forstå :P
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Tilbage til Generelt om The Game