Hvor mange?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Hvor mange?

Indlægaf Chill » tirs 10. jan 2017 23:07

Hej pep's

Har egentlig bare et nysgerrigt spørgsmål omkring, hvor mange i har været sammen med?
Tænker på, hvor mange i havde været sammen med inden i startede på gaming, og hvor mange i har været sammen med nu?

Jeg mig selv har været sammen med 0.
Chill
Nyklækket

Re: Hvor mange?

Indlægaf jffffi » ons 11. jan 2017 12:20

Ikke alle har et mål om antal damer man har nedlagt. For nogen handler game mere om at finde sig en kæreste man kan se sin fremtid med.

Jeg er nogenlunde enig i at i starten er det meget rart at se fremskridt og på den måde føler at 'det virker' - og der kan antallet damer nedlagt være en nogenlunde indikator. Dog tror jeg nemt at eventuelle svar fra mænd bliver overdrevet, mens svar fra kvinder bliver underspillet. Ego-boosting og ASD og alt det jazz.

Pointen er: Hvad vil du bruge det svar til? Hvis du bare vil høre at game virker, så læs nogle logbøger herinde fra. Det virker fint. Det er måden du anvender det på der dikterer om du ender med at game dig selv.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Kami » ons 11. jan 2017 22:24

Efter at have været seksuel aktiv i snart 16 år, er der ikke længere en pointe i at tælle. Antal er en aldersting . Før eller siden bliver tallet ikke spændende, men HVEM..
Kami

Indlægaf James Collin » tors 12. jan 2017 08:31

Well said Kami: "The rest just fuck's with you" ;)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Hebi » tors 12. jan 2017 09:38

30+ vil jeg skyde på, men jeg må indrømme jeg er stoppet med at tælle. Lidt over halvdelen op til tidspunktet jeg fandt game (25 år), resten efter (1.5 år).

Jeg ser ingen pointe i at tælle, men hvis du er i tvivl om game virker, så tag og dan dig dine egne erfaringer med det.
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Chill » tors 12. jan 2017 14:14

Det er som sådan egentlig ikke fordi jeg er tvivl omkring, at game virker. Jeg var bare mere interesseret i, jeres fremgang og jeres udvikling i forbindelse med gaming. Så det var bare af ren nysgerrighed, for at finde ud af, hvad folk personligt havde opnået :D
Chill
Nyklækket

Indlægaf Gnome » tors 12. jan 2017 17:01

Det handler også om dit mindset. Hvis du seriøst tæller efter 30+ så er det fordi du bruger tallet som en ydre faktor til at give dig bekræftelse. "Hey se, jeg kan sgu bolle 57 piger! Måske min far slet ikke havde ret, da han sagde jeg var en taber som barn!" (groft sagt).

Kan dog godt forstå man er nysgerrig når man ikke selv har den store erfaring (du skriver, at du stadig er jomfru). Jeg tror dog ikke, at det er sundt for dig som ny at sammenligne dig selv med folk herinde og deres tal - koncentrer dig om "the basics", hvis du gerne vil blive bedre med det smukke køn. Jeg tænker, det kun kan demotivere dig, især hvis du ikke lige har den største succes i starten :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Chill » tors 12. jan 2017 17:43

Du har en pointe Gnome, hahah. Burde koncentrere mig om "the baiscs"
Chill
Nyklækket

Indlægaf Kaizer » tors 12. jan 2017 19:09

Da jeg startede med game, jeg havde også været sammen med 0, og havde heller ikke kysset eller rørt ved nogen, så jeg havde ikke optimale forudsætninger. Kender flere, hvor det samme gør sig gældende.

Folk som vokser op med få muligheder, har ofte store aspirationer og drømme, og kæmper hårdest for at opnå, hvad de ønsker. Når de tager spillet seriøst og giver sig mest trods deres evt. usikkerheder, så stiger de hurtigt i kadence og bliver ustoppelige.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » fre 13. jan 2017 21:54

Når jeg er i byen for at score, er det 100% mit mindset hvem jeg vil have, fremfor hvem kan jeg få. Det er en game ting, når ens erfaring bliver at det er nemt nok.

Jeg er så i cølibat for tiden, det er mange herinde i perioder - sådan er det, når sex er noget man har fremfor noget man får. Så bliver man kræsen og doven.
Alt sammen en del af processen I guess.
Kami

Næste

Tilbage til Generelt om The Game