Hvor mange?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Hvor mange?

Indlægaf Thebond » fre 27. jan 2017 14:53

Kaizer skrev:Nej. ’NEGS’ + ‘Cocky Funny’ er en del af menneskelig interaktion i almindelighed, og flirt i særdeleshed. Det viser at du er et socialt og emotionelt intelligent menneske, som har forstået meningen med livet (ikke at tage ting for seriøst, være fri, huske at have det sjovt, etc.). Prøv fx at se på en som komikeren Russell Brand. -> https://www.youtube.com/watch?v=WqHphlUZ2jk

Se på hvordan folk driller/teaser hinanden. Målet er ikke, at folk bliver kede af det eller sure, og det er ikke groft og ydmygende - Det er mere sjovt og udfordrende, det er en leg. Ydermere kan piger sagtens være fanget i en form for hverdagsmomentum og autopilot, hvor de her ting så kommer som sendt fra himlen, idet det minder dem om at være mere tilstede, modtagelig og engaged. SNAP!! Det derfor folk elsker de her typer som Brand, fordi de minder os om noget, vi har tabt eller glemt. For et øjeblik glemmer vi alle facaderne og kan være frie igen. og bam, sex!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg tror du joker. Haha. Com on du sidder ikke fortæller mig, at det er en naturlig interaktion at gå rundt i baren og fortælle kvinder, at deres makeup sidder forkert eller som mystery siger "Your nose wiggles when you talk. Eller what ever som pua gurus har fortalt.

Håber du ikke bruger NEGS’ + ‘Cocky Funny til business samtaler.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Kaizer » fre 27. jan 2017 15:32

Game er ikke en eksakt videnskab. Som jeg ser det, er der ikke een bestemt måde at gøre tingene på, som er rigtig. Det er op til dig selv at fortolke og udføre koncepterne på en måde, som hjælper dig bedst. Hvis du ikke kan tage til dig og lære af nogle af de her ting inden for den vifte som hedder “game”, kan du lade være.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Motivation » søn 29. jan 2017 02:50

Gnome skrev:Enig med Desire i ovenstående. Vi er ikke helt så langt fra hinanden.

Neg er ikke et godt (moralsk) udgangspunkt, det er de fleste enige i. Mobning? Tjo, det dækker det sgu nok meget godt, hvis negging udføres sådan som mange gør det.

Push/pull derimod er ikke noget der "virker godt for mig" - det er noget der virker. Når du skubber/Push'er hende væk, virker du som om du har abundance, da du ikke behøver hende og udviser højere status, og når du kombinerer det med et pull (en slags IoI) så bliver hun tændt. Basically: Hun tror underbevidst, at du er højt i det sociale hierarki og er interesseret i hende og hun vil derfor finde dig mere tiltrækkende end før. HVIS det ikke virker for dig, så gør du noget forkert - prøv at vend gaflen om. De erfarne folk herinde ved også, at de underbevidst inkorporerer push/pull i deres måde at interagere med kvinder på. Hvorfor? Fordi det virker. "PUA-teknikker" virker ofte, hvis implementeret korrekt, fordi de passer til den menneskelige natur og hvordan vi har udviklet os gennem mange tusinder af år. Den er ikke så meget længere :)

Jeg synes det er meget godt skrevet det her. Push/pull er jo mange ting. Formålet med push/pull er jo i sidste ende at kunne vise interesse uden at være needy. Hvis man er i stand til - virkelig oprigtigt - at være ligeglad hvordan det ender med en samtale, en flirt, et kys eller andet med en pige, så vil du automatisk være så meget mere attraktiv overfor pigen end hvis det ikke var tilfældet.

For at give mit indspark. For mig at se beskriver RSD, og generelt game-miljøet, en række principper som hver enkel person selv må implementere. De grundlæggende principper er meget vigtige (selvsikkerhed, non-needyness, push/pull, abundance-mentalitet, rapport, kalibrering), men det bliver MEGET hurtigt for detaljeret når tingene uddybes, har min erfaring været.

Det bedste "teori" jeg endnu har læst om piger med længder har været BoyToyStory.com (nu nedlagt). Hans kritik af det gængse PUA-miljø og deres idéer og teorier var sønderlemmende- måske for meget - men det faldt også på et tørt sted. 90 % af PUA-materiale er imo for detaljeret, beskrivende, teoretisk og gør ting værre end bedre for mange, der har mindre styr på hvordan det "fungerer" i forhold til piger.

Han forklarede, at man ikke skal forstå individuelle pigers handlinger i forhold til en isoleret set - for det er ligegyldigt (i modsætning til ovennævnte principper). At det intet specielt kræver at verbalt eller statusmæssigt at møde nye piger og have sex med dem. At man godt kan eskalere, også hurtigt. Ting som jeg tror mange har brug for at vide, hvis de står i en situation, hvor de føler, at de er kørt fast i forhold til at få relationer til det modsatte køn. Jeg tror det er svært for mange - som oftest ikke er de skarpeste rent socialt og verbalt - at få banket sit hoved fuld af teoretiske termer og idéer, canned materiale, osv.

Det mest givende jeg har formået at implementere har været ikke at være needy, og derfor udstråle højere værdi. Min værdi som partner er simpelthen bare steget, fordi jeg ikke er needy mere. Jeg husker en episode med min kæreste, efter vi havde været sammen første gang. Vi havde aftalt at ses igen en torsdag. Onsdag aften aflyser hun - og hun havde i forvejen været meget tilbageholdende med at mødes med mig igen - hvilket med næsten garanti indikerer, at det ikke kommer til at fortsætte. Jeg svarede at det bare var i orden - og ignorerede hende herefter. Et døgn efter foreslog hun selv at vi kunne ses efter hendes undervisning, og så fortsatte det derfra. Jeg var herefter tilbageholdende med at tage kontakt, og hele tiden mentalt klar over, og accepterende overfor den mulighed, at det ikke ville fortsætte. Det er ikke nødvendigvis fordi den episode alene har været udslagsgivende, men det har helt sikkert været med en medvirkende faktor til at det blev mere fast.

Det handler om at implementere nogle ret klare, grundlæggende principper kongruent med ens personlighed, så man herefter kan fremstå mere tiltrækkende overfor andre, og med disse ting implementeret være kalibreret overfor samme.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Indlægaf ThiagoSilva » ons 1. feb 2017 01:39

TheBond, du virker til at have en rigtig sund etik og moral, samt et ganske fint blik for dine medmennesker, du er givetvis også veganer? Det fristes man til at tro, så puritansk som du fremstår - respekt for det i så fald det ;)

Når det så er sagt, kan det ikke bestrides at vi mennesker er sociale væsener, der indgår i forskellige relationer. Her findes der bestemte mekanismer, der skaber en række hierarkier, der vedrører både magt og social status. Således kan man altså enten vælge at spille spillet eller kigge på.
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Weqas » tors 9. feb 2017 14:49

Helt ærlig så er antal jo ikke det sjove at gå op i.

I min vennegruppe måler vi ikke i antal men i kilo. Jeg har (rundt regnet) været sammen med 1,7 ton kvinder ;)
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf Newbie1976 » tors 23. feb 2017 13:24

Hejsa, jeg har sjusset mig frem til ca. 200 piger(Seksuelt) måske er det kun 180, men det er deroppe, men jeg har også taget nogle jeg kun ville knalde med 1 gang, mest for at booste mit eget ego(er 40 år nu, de fleste kom i 30'erne i 3 vilde år).

Men min erfaring med kvinder kommer primært gennem online verdenen, da jeg er en tænker, der kan du f.eks. på Tinder konstruere dine tanker og ideer langt mere fleksible end f.eks. på et diskotek.

er lige startet på The game, mit ønske er primært at kunne score den pige/kvinde der skal være min næste kæreste.
Newbie1976
Nyklækket

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game