Hvor mange?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Hvor mange?

Indlægaf James Collin » man 16. jan 2017 01:32

Fanme nogle konge svar og nogle lækre bud! :)

I mit tilfælde, er tallet sjældent særligt interessant, men pigen jeg er sammen med! :)

Kvinder er sku nogle af de sødeste væsner på jorden, til trods for deres tricks, polemik og diva sider!
- Hvis man lytter længe nok til kvinder, så er de faktisk ikke så kompliceret: De er fuldstændig ligeglad med sex, men mere interesseret i fyren foran dem!
- Så hvis man nogensinde får en med i kanen, får du hende ikke med i kanen, fordi at du har masser af erfaring: Men fordi, at du behandler hende med respekt (Jeg siger ikke at du er sød her)
- Alle piger har nogle dystre fantasier, de ikke fortæller om til andre og veninderne heller ikke må få at vide, kun ved et tilfælde eller de bliver opdaget (Eller de tænder på et eller andet helt væk, men der fungere meget godt)
- Men hey, alle piger er good girls, og alle piger ser jo en fyr ikke og alle piger har en kæreste ikke ;)

Derefter er resten textbook:
- Vis at du ikke er et creep eller snakker dig selv ud af sex
- Kan behandle hende med respekt
- Vis vejen, hvor og hvornår eller bare gå med
- Og nej, man kan ikke få alle piger i løbet af en aften, nogle piger fungere bare bedre for en, end andre! Men hvis du undgår the basic shit, som at sige noget dumt, undgår at være et creep, behandler dem respekt, uanset hvor mange du har ordnet! Så er pigerne fuldstændig ligeglade, så ordner de sku dig lige pludselig og ikke dig, der ordner dem! (Jup, nogle gange er man sku en billig prostitueret for en aften)
- Så er spørgsmålet: Ordner de dig fordi, at du er sød eller fordi, at de ser fantasien om dig eller dit liv? Også tænker du, kan pigerne lide mig fordi at jeg har styr på mit liv eller fordi at jeg har nogle afrikanske gener..., Nicki Minaj synger Anaconda... eller veninderne har hørt om mig... :D Jeg gætter altid selv på det sidste "veninderne har hørt om mig" eller jeg måske bare er en sød fyr generelt...

Så er du for det meste i hus!
- For hvad ved en pige egentlig om fyren hun knalder, andet end han vil hende og siger at han ikke kun er efter sex ;)
- Kan man så egentlig stole på nogen fyrer som kvinde og hvis man bare gerne vil have noget seriøst P en aften som kvinde?
- Hvad skal man så tage, det der holder ud, behandler en med mest respekt, også giver man ham en tur, han ikke lige glemmer en på eller håber at man er god nok... (Så behandle pigerne med respekt og vær dog søde bagefter... Man får kun selv, hvad man giver i det lange run og en masse søde veninder i processen!
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Desire » ons 18. jan 2017 00:17

Bare lige for at gå imod strømmen.

37.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Thebond » ons 25. jan 2017 22:34

Kami

Kunne ikke være mere enig, da jeg læse det styk med mål. Ja man skal gå efter det man vil have. Ikke hvad man kan få. Ellers ville millardæerne ikke have de milliarder de drømte om.

Chill: Nej game virker ikke, det er pseudo-scientific bullshit. Hold dig fra det, har haft nogle fyre der var så meget op i det, at de til sidst begyndte at lide af stress, og så endte de med kognitiv behandling.

Det er der er så dumt ved game er, at det overbeviser at "Der er specifikke regler for at score damer, og endda i nogle specifikke sætninger der får kvinder til at ville kneppe dig". Det er bare 100% bullshit. PUA community er en religion ligesom spaghetti monster.

Du bestemmer hvem du vil følge men, ven, lad mig lige sige dig noget:

Hvis jeg var dig, jeg ved ikke hvad dine problemer er at du har 0. Kender ikke din barndom eller hvordan du er opvokset.

Jeg ville anbefale dig at arbejde på dit confidence. Det handler om at tage risks. Fuck regler. Prøv at se hvad der virker på damerne. Gjorde det og gør det selv. Prøv at se hvad de kan lide:
Det går sådan, simpel model. Er du model er du model? I know :D

Nå serious now:

Try and error > Fail eller sucess > Reflekter > Hvis fail, ret fejlen til næste gang > Try and error
Try and error > Fail eller sucess > Reflekter > Hvis fail, ret fejlen til næste gang > Try and error

Boost: Hvis du virkelig vil arbejde på et emne, så drop pua, og læs persusasion og influence bøger. Hvordan du bruger kroppsproget og hvordan du snakker til at virke overbevisende. Dette vil også hjælpe dig når du skal til jobsamtaler mm.

By the way, jeg hader at faile? Gør du? men men men:

Edison læste heller ikke bøger, eller forberedte sig? Han prøvede sig frem fra bunden?

Edison's lightbulb flopped hundreds
of times. Did this make Edison a failure? Of
course not. Edison saw each failure as taking
him one step closer to success. Indeed, because of his
attitude regarding failure, he was able to draw on the
power of success in order to persevere. Edison's
experience with the lightbulb graphically demonstrates
the absurdity of linking failure to self-esteem. I suppose
we could say that Edison saw the light.

Kontakt mig dude pm mig, fortæl mig om det er AA, eller du ikke tror på du kan score eller hvad det er. Jeg kan hjælpe dig med dit self-esteem, har nogle ting jeg kan share med dig, der kan ændre din tankegang!. Helt gratis. 8-) Det er hurtigt!

Stop med at høre råd fra PUA guys, og produkterne. PUA produkter er beregnet til at tjene penge. Har aldrig hørt nogen blevet god til at score af RSD produkter eller pua Training mm. PUA guys herinde tag det ikke offensivt, mener dem der producerer dating produtker, fuck dem!

CIAO! 8-)

Billede
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » tors 26. jan 2017 00:13

^ Så basalt set; lær game.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gnome » tors 26. jan 2017 08:21

At sige eksempelvis RSD ikke virker er dybest set en påstand du SYNES. Der ER regler, mindsets, væremåder, tiltrækningsmønstre som man kan lære via PUA-miljøet. At tro du kan sige x også hver gang få pigen, hører vist til i 00'erne - ingen RSD-kyndig vil sige dette. Thebond (eller chrisjv?) de råd du kommer med er dybest set de råd som RSD også kommer med som Kaizer siger. :lol: Betyder det at jeg råder folk til at KØBE RSD-produkter? Nej, de har masser af gratis materiale der er en del bedre end hvad (jeg har på fornemmelsen) du kan tilbyde, Chrisjv.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Desire » tors 26. jan 2017 10:02

Men to påstande vil jeg mene holder stik:
1. De fleste PUA produkter er ikke særlig gode. Og mange RSD coaches er kun i 'gamet' for at tjene gode penge, de er forlængst stået af på at game kvinder bare for at få fisse. Hør selv fra MaxP, Mr. A eller andre. Rigtig mange produkter laves til at kunne sælge bedst. Ikke hjælpe bedst. Desværre.

2. MaxP oplevede at RSD coaches gentog de samme ting igen og igen og generelt bare kørte på autopilot. Tror ikke det er så 00'erne, som du tror Gnome. Kun i DK. Lige såvel som neg's stadig bruges i stor stil af mange coaches.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Thebond » tors 26. jan 2017 12:34

En true self-help/development guru, hjælper folk gratis, eller tager kun pengene for bogen han har skrevet fordi det koster at producere den.

Vi kan tage et eksempel på self-help bøger? Efter jeg læste dem, og gjorde "teknikkerne" blev jeg mere helpless og fik lavere selvtillid. Råder alle at læse denne bog: https://www.amazon.com/Sham-Self-Help-M ... 1400054109

Jeg fik så stoppet efter noget tid, fordi jeg havde ikke fået gjort en skid ud af de bøger.

Mange PUA bøger hører under "self-help". Det er bare bullshit bøger. Måske er der nogle meget få nogen, der er gode, men det er nogen der er svært at finde på amazon fordi de ikke er populære. Men alle de der bestseller det er bare marketing og lavet for at tjene penge.

Prøv bare at klikke på én af RSD´s produkter, så bliver der præsenteret en video, der lyder "TOO GOOD TO BE TRUE" den lover ditten og datten, men om den virker? hahah :lol: :lol: Godt jeg ikke har købt noget fra dem. Guys hvis i køber sådan nogle ting der fra, så bliver jeg nød til at græde.

Som jeg sagde før, PUA materialer overbeviser jer om, at det er specifikke regler og endda i nogle tilfælde, specifikke sætninger der kan tiltrække kvinder. Men sådan forholder det sig ikke. Man scorer altså ikke 100% bevidst. Hvis jeg skulle tænke op i hovedet hele tiden bevidst, hvad jeg skal sige til en kvinde for at kneppe hende, så tror jeg, jeg vil blive træt.

Fortæl mig guys, hvorfor ville scorekajer fortælle deres secrets om hvordan man score? Why? Folk vil da gemme deres secerets for sig selv. RSD har absolut ingen grund til at fortælle jer deres rigtige secrets om hvordan man scorer.

Take risk og try and error er vejen frem.

Jeg håber RSD det bliver lukket engang og erklæret for scam.

Folk der vil hjælpe folk, hjælper dem gratis.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » tors 26. jan 2017 14:54

Hvis du oplever de ting som RSD fortæller 'ikke virker', er det fordi, du enten ikke har forstået det, eller er for dum og doven til at implementere det.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gregersen » tors 26. jan 2017 15:39

Synes også kun jeg hører en masse ufornuftigt komme ud af munden på dig Thebond 'no offense', som du selv skriver det.

Alligevel er jeg nysgerrig, hvad er det du mener "PUA bøger" er, hvis ikke det er bøger som netop er influence bøger, eller bøger om kropssprog? Ja der er der sikkert bøger imellem som ikke er det værd de koster (The ONE thing? Fin bog, men man forstår konceptet på titlen), men by and large så er der jo ligeså mange bøger iblandt af den type, som du hiver frem som eksempler.

Det er rigtigt fint at forholde sig kritisk til emnet, og det tror jeg bestemt også at de fleste gør herinde, for selvom du vælger at neglicere det, så er omdrejningspunktet i 'Game' jo netop refleksionen. Eller som du selv skriver "Try and error > Fail eller sucess > Reflekter > Hvis fail, ret fejlen til næste gang > Try and error "

Dine synspunkter er ikke forkerte, tværtimod det du siger er meget meget rigtigt, problemet er bare at det ikke er til at forstå, for én som ikke står i dine sko. Dejligt at du tilbyder din hjælp, men havde du sagt til mig for 5 år siden "du skal bare være mere confident, fuck alt det andet!".
Ja tak, det er jeg med på, men hvordan F*** er det lige jeg bliver det? Du siger du har metoder, helt fint med mig, men det er jo præcis det denne slags fora er til for; folk som gerne vil opnå noget på et personligt eller socialt plan, som de ikke allerede har.

Man får ikke meget ud af at du bare siger "Du ved hvad du mangler, så bare få det mand!", for problemet er jo at rigtigt mange ikke ved hvordan. Igen, mig selv inklusive.

Som Kaizer også antyder, så tror jeg ikke du har forstået hvad gamet egentlig handler om, måske fordi du ejectede på et tidspunkt hvor du havde nået en fin mængde visdom og pludselig følte dig hævet over masserne, før du opnåede den ydmyghed, der ellers så gennemgående kendetegner success?
Du skriver tilmed "By the way, jeg hader at faile? Gør du? men men men:", som yderligere beretter at du ikke forstår hvad det går ud på, da det er de færreste vindere der hader at faile.
Alle fejler, den eneste forskel på vindere og tabere er, at vindere forstår at dét at fejle er en del af rejse, og det ikke er dér man skal give op.

Du har ret til din mening og du skriver mange fine ting, men du må selv kunne se at du er 95% enig i alt hvad der bliver skrevet og ellers foregår herinde.
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Gnome » tors 26. jan 2017 18:35

Desire skrev:Men to påstande vil jeg mene holder stik:
1. De fleste PUA produkter er ikke særlig gode. Og mange RSD coaches er kun i 'gamet' for at tjene gode penge, de er forlængst stået af på at game kvinder bare for at få fisse. Hør selv fra MaxP, Mr. A eller andre. Rigtig mange produkter laves til at kunne sælge bedst. Ikke hjælpe bedst. Desværre.

2. MaxP oplevede at RSD coaches gentog de samme ting igen og igen og generelt bare kørte på autopilot. Tror ikke det er så 00'erne, som du tror Gnome. Kun i DK. Lige såvel som neg's stadig bruges i stor stil af mange coaches.

Til 1) Det ændrer ikke ved, at deres pointer holder vand. Jeg snakker om de gratis produkter RSD lancerer - ikke deres købeprodukter. Og selvfølgelig gør deres købeprodukter brug af marketingtricks osv. Hvad havde folk regnet med? Jeg vil da håbe at lidt kritisk sans vil kunne frasortere det værste. Og hvis ens kritiske sans halter, så nøjes med det gratis.
2) Self kører de på autopilot når de har 100 oplæg på kort tid, ligesåvel som jeres undervisere på uni/skolen gør det samme. Forstår ikke helt pointen? Jeg oplevede også RSD-max som "privat-person" da han var i DK og jeg sammen med MaxP chillede med ham, og jo, jeg var da lidt skuffet på nogle punkter. Men jeg var hele tiden klar over, at han i sidste ende bare var et menneske ligesom alle andre, der forsøger at finde sin niche here i livet.

Er enig med Kaizer her. Hvis man synes RSDs pointer er dårlige/fusk/ikke virker, så er det højst sandsynligt fordi man ikke forstår de bagvedliggende menneskelige (sociale) dynamikker som de forklarer og "udnytter" (ikke negativt ladet).
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game