Hvordan undgår jeg at blive friendzoned af piger?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Hvordan undgår jeg at blive friendzoned af piger?

Indlægaf Rebinho » lør 14. jan 2017 10:56

Hej allesammen, lidt mærkelige 2 spørgsmål jeg har!

Jeg en fyr der ofte af både mænd og kvinder bliver kaldt "Sød". Hvilke irritere mig en del, jeg ikke ønsker at blive "Sød", da jeg nemlig også i den vinkel, undgår at blive friend-zoned. Jeg snakket med den her tøs igår, som jeg har haft et øje på, på det sidste og snakket en del med, og hun kaldte mig sød.

Jeg tænker at give hende en kompliment, så jeg undgår det? Og så hun ved jeg vil mere end bare at være venner?

Og hvordan fuck undgår jeg at blive "Sød-typen". Skal jeg være mere temperamentsfuld eller hvad? For jeg hader det!!
Rebinho
Fætter kanin

Re: Hvordan undgår jeg at blive friendzoned af piger?

Indlægaf Fame » lør 14. jan 2017 11:11

SOI og fysisk kontakt (kino eksalering)
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kaizer » lør 14. jan 2017 13:04

Hvis du inderst inde er seksuelt tiltrukket af en pige, men udadtil altid opfører dig aseksuelt eller som en ven over for hende, ‘spiller’ sød etc. så undertrykker du en stor del af dig selv og dine følelser.

Det er på ingen måder sundt konstant at gå rundt og lægge læg på dig selv sådan.

Jeg ved ikke, om du er flov, usikker eller bange for et eller andet - men nøglen er at omfavne alle dine følelser (også seksuelle), at være ærlig omkring, hvem du er og hvad du vil, og lære at vise din intention over for piger.

>>> https://www.youtube.com/watch?v=_zU2-sEmNyg
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf jffffi » lør 14. jan 2017 20:06

Det gør du ved at skrue op for den seksuelle spænding.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Kami » søn 15. jan 2017 17:52

Du spørger om to forskellige ting.

Ift. at undgå friendzone - lad være med at være pigernes ven.
Læg ikke skjul på, at du ønsker at date dem eller have sex med dem, og hvis de begynder at behandle dig som deres nye bedste ven, så snak om noget andet eller skab lidt blid afstand, med mindre du - som Fifi er inde på herover - skruer op for den seksuelle spænding imens.
Der er ingen grund til at lade som om, at du er noget, du ikke er.

Ift. at undgå at være for sød.
Overvej om du er god nok til at sige fra og/eller god nok til at rammesætte dine relationer som nævnt ovenfor. Der er intet i vejen med at være "sød", men engang imellem kan begrebet dække over noget, jeg nærmere vil betegne som "vattet". Overvej om du er ham der snakker andre efter munden og er lidt en pleaser, for det er den dårlige form for "sød".
Det der med, at man skal være en douchebag for at score, det er en skrøne. Men det er korrekt at pigerne hellere vil have en bad boy end en sød fyr... bad boy'en er mere reel i sin fremtoning.
Kami

Indlægaf Hebi » man 16. jan 2017 15:20

Kami skrev:Du spørger om to forskellige ting.

Ift. at undgå friendzone - lad være med at være pigernes ven.
Læg ikke skjul på, at du ønsker at date dem eller have sex med dem, og hvis de begynder at behandle dig som deres nye bedste ven, så snak om noget andet eller skab lidt blid afstand, med mindre du - som Fifi er inde på herover - skruer op for den seksuelle spænding imens.
Der er ingen grund til at lade som om, at du er noget, du ikke er.

Ift. at undgå at være for sød.
Overvej om du er god nok til at sige fra og/eller god nok til at rammesætte dine relationer som nævnt ovenfor. Der er intet i vejen med at være "sød", men engang imellem kan begrebet dække over noget, jeg nærmere vil betegne som "vattet". Overvej om du er ham der snakker andre efter munden og er lidt en pleaser, for det er den dårlige form for "sød".
Det der med, at man skal være en douchebag for at score, det er en skrøne. Men det er korrekt at pigerne hellere vil have en bad boy end en sød fyr... bad boy'en er mere reel i sin fremtoning.

1+ comment.

Friendzone er på mange måder en illusion, skabt af mænd der ikke er ærlige overfor pigen omkring deres intention gennem deres handlinger og ord. Hvor frusterende må det ikke være for en pige, at en fyr siger: "jeg vil være din ven", og så pludselig ud af det blå tilstår sin enorme kærlighed? Enormt kan jeg forestille mig.
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Thebond » man 20. feb 2017 15:36

jffffi skrev:Det gør du ved at skrue op for den seksuelle spænding.

+1

Og thread opener, er du bange for det. Betyder det du du søger approval fra kvinder. Stop med det, og så vil du eskalere uden problem.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Tilbage til Generelt om The Game