Game til Gymnasiefester

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Game til Gymnasiefester

Indlægaf GoldenMedusa » tors 26. jan 2017 19:41

Hey allesammen, jeg er lidt ny inden for game, men har kørt i 3-6 måneder so far, i et forsøg på at blive bedre til at score haha
Som 18 årig går jeg i gymnasiet, og har fundet ud af at gymnasiefester er et fremragende sted at øve mig på night game. So far har jeg ikke kunnet pulle noget med hjem, men har en ret god succes rate på floor med k-close (eller hvad man kalder det, længere varende kys). Jeg ender ofte med at stå og danse og kysse med den samme i op til 45 minutter per pige (efter 45 min bliver jeg frustreret og finder en ny som regel), hvilket for mig er en ret god indikation på at de gerne vil mere, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal pulle dem væk fra festen og evt med hjem til mig eller dem? Det er især de 'officielle' fester der er et problem, da alle står i kø til garderoben, så selv hvis jeg får pulled en nok til at hun står i kø med mig og sådan, møder man nærmest ALTID en veninde som hun så ender med at følges med i stedet. Hvis jeg kan kysse med dem i 40 minutter og lave venue change rundt omkring til festen, udenfor, indenfor igen, etc, må det da for satan være muligt at få dem med hjem? Hjælp D:
Skal jeg evt bare få deres nummer og den slags og så tage den derfra en anden dag?
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: Game til Gymnasiefester

Indlægaf Kaizer » fre 27. jan 2017 00:03

Det er ikke noget problem at pulle, når hun er klar og hendes buying temperatur er høj. Enten til et tomt lokale eller krog på skolen (det gør jeg herude på SDU), eller hjem. Bare tag hendes hånd og led hende uden at tvivle. Hvis det er hjem, så bruger selv undskyldningen om afterparty, mad eller bare at putte, så hun ikke føler sig så slutty omkring det. Hvis hun har en aftale om at veninderne skal sove ved hende, og hun vitterligt ikke kan baile dem, så tag nummeret - eller fucking følg med dem lol , det var jeg gjort et par gange. Når man så alle er kommet hjem, så kan I bare knalde imens de andre sover... ligesom i den der Skousen & Ingemann-sang. Håret, skæg og tværfløjte er optionelt. Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på den. Men her får I den:

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » fre 27. jan 2017 01:50

Kaizer siger det meste.

I tillæg har mange piger i gym endnu ikke haft særlig mange partnere og er rimelig usikre. Prøv derfor at screen efter om pigen du hooker op med virker som en, du kan tage skridtet videre med eller om kysseriet er meget for hende i sig selv.

Vær desuden meget ledende som Kaizer siger. Træk hende med i hånden og sig: "Kom vi går herhen."

Vigtig vigtig pointe er ikke at tricke hende anti-slut-defense (ASD). Alle sladrer i gymnasier og ingen gider blive hængt ud som slut. Så sørg for at holde kortene tæt til kroppen (blær dig ikke til vennerne), husk at fortælle hende og vise hende, at det er okay og ikke noget vildt. Husk at bekræfte, at hun er fantastisk etc.

I forlængelse; komfort komfort komfort. Få hende til at føle sig tilpas og tryg ved at hooke op med dig.

En sidste tanke fra mine dage i gymnasiet. Det er ret nyt at hooke op jævnligt og første gang pigerne er slutty. Kys er bare noget man gør. Sker hele tiden på dansegulvet, for alle vil ligesom prøve det.
Prøv at fokusere mindre på at kysse hende, og mere på spillet. Flirt. Tal. Forfør hende. Få hende til at ville have mere. Tease hende. Hvisk hende i øret. Kærtegn hende. Isoler hende. Fortæl oprigtigt hvad der tænder dig ved hende.
Senest rettet af Desire fre 27. jan 2017 11:34, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » fre 27. jan 2017 02:03

Ja okay, det giver god nok mening hvad i begge siger :)
Jeg tror også jeg er lidt mere fremme i skoene end de fleste på min alder, når det kommer til min seksualitet, selvom jeg faktisk ikke nogensinde er kommet forbi 3rd base haha
Men ja, det er nok helt rigtigt med at jeg skal holde hendes ASD på et minimum, især fordi jeg går på et af de norsjællandske gymnasier (dem med alle de sladderblade der var i nyhederne for et stykke tid siden)
Mange tak for de gode råd, jeg håber jeg kommer til at blive en del af det her community, det virker som et super fedt sted :D
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Gregersen » fre 27. jan 2017 06:01

Velkommen til :-)

De andre er pissekloge, lyt på dem - jeg er ganske enig i deres synspunkter ;-)
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Desire » fre 27. jan 2017 11:35

Gik selv på et af de nordsjællandske gymnasier, I know how it is ;)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Generelt om The Game