Spark mig i gang

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Spark mig i gang

Indlægaf Thebond » man 13. mar 2017 18:59

Kaizer:

Fedt så er vi vidst enige :)

JollyJumper:
:lol: :lol: Undrer mig ikke over hvorfor du generaliserer, man kan bare kigge i nyhederne. Men ja den med jøderne er også helt true, har en ven der interesser sig meget for historie og har fortalt mig noget om det.

chrisjv:
Du er jo helt ude af sporet mate :lol: . Det er lige præcis dem der har failed allermest i deres liv ender med at være mest sucessful. Du har jo også netop selv sagt at du har været et failure i dit liv da du var barn og havde det skidt. :|
Læs nu lidt selvbiografier ven, især om iværksættere, prøv at læse hvor meget deres liv var lort og failure, inden de blev super succesfulde. Hvis det virkelig var gener så vil:

Stephen King ikke transformere sig fra en fattig alkoholiker, til en bestseller forfatter.
Richard La Ruina vil ikke transformere sig fra en jomfru til en master scorekarl.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf chrisjv » man 13. mar 2017 21:59

Hvor har jeg sagt jeg har været en failure som barn? Jeg var ligeså god til pickup da jeg var 10 som jeg er nu. Min største økonomiske success var da jeg var 14 år. Ergo jeg var barn, jeg har levet det meste af mit liv fra de penge jeg tjente dengang. Hvis du læste hvad jeg skrev som du ikke gjorde.........

Så at du har et behov for at ikke give op er genetisk. Så hvis det er genetisk har det intet med failure og gøre men blot at du genmæssigt har et behov til ikke at give op.

At jeg siger gener er vigtige er en GOD ting, hvis du ser det som negativt burde du stille spørgsmål til hvad du laver.

The rich man in his castle,
The poor man at his gate,
God made them high and lowly,
And ordered their estate.

All things bright ...

Jeg har mødt "PUA's" der er 150 høje, de vil ALDRIG kunne outgame mig, de vil ALDRIG kunne outalpha mig. På ingen måde vil jeg føle mig skræmt af en på 150 eller føle han kan stjæle min dame, hvis bradpitt kom med hans 170cm og prøvede at outgame mig hahahahahahahahahahaha (Men hvis du er 15-170 vil du ikke acceptere dette statement fordi du vil leve i drømmen du er blevet solgt)

Den klassiske historie med den grimme ælling god markedsføringteknik.

Før du blev født satte gud sig ned til dig og spurgte dig. "Hvad vil du gerne være" og det blev du.

Hvor ved jeg det fra? Fordi gud satte mig ned og stillede mig det spg, også klog jeg er sagde jeg, jeg vil være den eneste der husker denne samtale.

Så nu går alle forvirret rundt og ikke ved hvordan de er endt her.. Jeg er en klog hahahaha hvad lidt meditation ikke kan gøre ved egoet :lol:

Den største troll jeg har pulled off nogensinde. Men du vil ikke tro på mig for som sagt er jeg den eneste den ved denne samtale har fundet sted. All things bright ...

Det er ikke sejt at være player, det er kun sejt hvis du ikke er det.

Jeg har lært noget ved at score piger, noget magisk, og det er jeg får ALTID hvad jeg vil ha godt som dårligt, og derved ved jeg at alle mennesker har hvad de vil ha, nogle ved det bare ikke endnu. Fordi de vil ikke vide det.

For mig er pua ligesom at være en fodboldspiller eller farmer. Men at du kommer som 35 årig og siger du vil være prof fodboldspiller kommer ikke til at ske, men du kan altid spille for de voksnes førsterække som en hobby ved siden af dit arbejde.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kaizer » tirs 14. mar 2017 20:11

Men lol, en ret bred palet.

Kan forstå, at Chris også lige fik tilføjet ‘vær højere end Brad Pitt’/‘sæt dig ned og snak med gud’- tilgangen også.

Er spændt på, hvad der ender med at virke bedst for OP. Please lav en form for referat, og lad os vide.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Thebond » lør 18. mar 2017 12:03

Altså Clams, du kunne jo også approache dit problem på en anderledes måde, hvis du er en travl mand som jeg kan høre du er (sådan lyder du til at være) :D, så kan du også passivt prøve at løse dit problem (i virkeligheden mener jeg semi-passivt, da du skal gøre noget).

Der er jo også self-hypnosis, her mener jeg klinisk self-hypnosis (Hvis nogen skulle tænke, HEY du går op i videnskabelige ting). Og nej det er ikke hypnosis fra de kæmpe guruer som, Hypnotica, Pua Traning osv.
Jeg mener lære at lave self-hypnosis på dig selv. Dvs du hypnotiserer dig selv. Du kan lære self-hypnosis på et par dage :)

Hypnosis handler simpelthen om at trikke/convince din hjerne i tro på, at noget er allerede er sandt og sket for dig. Fx eskalerer: så trikker du din hjerne i at tro på, at du allerede har eskaleret på kvinder uden problem og har haft sucess.
Dette er muligt, da det er bevist at hjernen ikke kan se forskel på virkelighed og noget du forstiller dig. Og det er hermed også bevist at hvis du forstiller dig noget i hovedet tydeligt og i en afslappet tilstand, bliver den forstilling gemt som en memory i din hjerne (dvs at det allerede er sket for dig) :)

Det er i hvertfald noget du kan tage i overvejelse hvis du ikke har tid til kogntive metoder osv.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf chrisjv » lør 18. mar 2017 17:51

At folk siger dit navn er også self-hypnosis faktisk gør folk bare som hunde men du bilder dig ind der er en form for kommunikation, og bestemte ord giver "mening". Self-hypnose er et meget bredt koncept og ikke noget der kun påvirker "småting" i dit liv.

Men at indrømme over for sig selv at man lever i sin egen illusion kan være en stor indrømmelse, men det er ligesom at få taget to store vægte at sine skuldre så klart vær og sætte sig ned og opdage hvad der er virkeligt og ikke fantasi.

Men at indse hvad der er self-hypnose er ikke noget du kan gøre ved at "arbejde" dig til det, fordi at prøve at komme ud af self-hypnosen er en hypnose i sig selv. Hvad der skal ske er en fuldstændig rystelse af din virkelighed og dette er ikke noget du kan gøre noget ved fordi du er en del af den virkelighed du prøver at ændre. Så du skal først ændres før virkeligheden ændres. At der er mennesker der er kommet ud af samfundets hypnose er rent tilfældigt og har intet med selvhjælp eller hvor mange penge du har tjent, rent tilfældigt.

At give mig ret eller sige jeg ikke har ret, er præcis den samme hypnose. Så der er ikke noget vi kan gøre, det hele forsvinder med tiden.

"Our normal sensation of self is a hoax, or, at best, a temporary role that we are playing, or have been conned into playing — with our own tacit consent, just as every hypnotized person is basically willing to be hypnotized. The most strongly enforced of all known taboos is the taboo against knowing who or what you really are behind the mask of your apparently separate, independent, and isolated ego."
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf buen » tors 23. mar 2017 21:10

chrisjv skrev:Hvor har jeg sagt jeg har været en failure som barn? Jeg var ligeså god til pickup da jeg var 10 som jeg er nu. Min største økonomiske success var da jeg var 14 år. Ergo jeg var barn, jeg har levet det meste af mit liv fra de penge jeg tjente dengang. Hvis du læste hvad jeg skrev som du ikke gjorde.........

Så at du har et behov for at ikke give op er genetisk. Så hvis det er genetisk har det intet med failure og gøre men blot at du genmæssigt har et behov til ikke at give op.

At jeg siger gener er vigtige er en GOD ting, hvis du ser det som negativt burde du stille spørgsmål til hvad du laver.

The rich man in his castle,
The poor man at his gate,
God made them high and lowly,
And ordered their estate.

All things bright ...

Jeg har mødt "PUA's" der er 150 høje, de vil ALDRIG kunne outgame mig, de vil ALDRIG kunne outalpha mig. På ingen måde vil jeg føle mig skræmt af en på 150 eller føle han kan stjæle min dame, hvis bradpitt kom med hans 170cm og prøvede at outgame mig hahahahahahahahahahaha (Men hvis du er 15-170 vil du ikke acceptere dette statement fordi du vil leve i drømmen du er blevet solgt)

Den klassiske historie med den grimme ælling god markedsføringteknik.

Før du blev født satte gud sig ned til dig og spurgte dig. "Hvad vil du gerne være" og det blev du.

Hvor ved jeg det fra? Fordi gud satte mig ned og stillede mig det spg, også klog jeg er sagde jeg, jeg vil være den eneste der husker denne samtale.

Så nu går alle forvirret rundt og ikke ved hvordan de er endt her.. Jeg er en klog hahahaha hvad lidt meditation ikke kan gøre ved egoet :lol:

Den største troll jeg har pulled off nogensinde. Men du vil ikke tro på mig for som sagt er jeg den eneste den ved denne samtale har fundet sted. All things bright ...

Det er ikke sejt at være player, det er kun sejt hvis du ikke er det.

Jeg har lært noget ved at score piger, noget magisk, og det er jeg får ALTID hvad jeg vil ha godt som dårligt, og derved ved jeg at alle mennesker har hvad de vil ha, nogle ved det bare ikke endnu. Fordi de vil ikke vide det.

For mig er pua ligesom at være en fodboldspiller eller farmer. Men at du kommer som 35 årig og siger du vil være prof fodboldspiller kommer ikke til at ske, men du kan altid spille for de voksnes førsterække som en hobby ved siden af dit arbejde.

Rsdtyler er 172. tror der er en del fra rsd der er deromkring. Kan godt se din pointe med 150. Men 170? Kender pua som det kører ok for.
buen
Fætter kanin

Indlægaf KBHsuperman » ons 19. apr 2017 18:15

Take initiative, have purpose and enjoy the process. :mrgreen:

If you need some feedback you have Danskpickup.dk to share your experiences with more seasoned players 8-)
KBHsuperman
Private Johnson

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game