Nysgerrig newbie.

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Nysgerrig newbie.

Indlægaf Newbie1976 » tors 23. feb 2017 11:40

Hej Alle.

Tak for medlemsskabet, er 40 år, har haft moderat til stor succes med kvinder, men kun via dating apps, i live har jeg ikke scoret overvældende meget, grundet at jeg altid choker før jeg overhovet kommer igan, det håber jeg ændrer sig ved at lære lidt "game".

Har nogle spørgsmål og betragninger.

1) Er 40 år for sent at komme igang? er der andre på min alder i dette forum.
2) Hvor meget energi/tid skal man bruge på at blive dygtig i faget.
3) Hvor meget spiller udseende ind på ens evne til at score?

har en masse andre spørgsmål, læser dette fora igennem, før jeg stiller flere.

Hilsen Rocco.
Newbie1976
Nyklækket

Geografisk sted: København

Re: Nysgerrig newbie.

Indlægaf Gregersen » tors 23. feb 2017 13:25

Hej Rocco!

Velkommen til :-)

1) Ja, jeg synes ikke det er så længe side jeg så en tråd med nogle andre på din alder der holder til i aarhus. Og det er bestemt ikke for sent at komme igang!
2) Det kommer nok mest an på hvad 'dygtig' betyder for dig. Hvis du går ud konsekvent 6-12 måneder og ef meget opmærksom på at skubbe din grænser og blive bedre, så kan man blive en fen dræber maskine :P
3) Er man en pæn fyr så HJÆLPER det, men det er ikke på nogen måde afgørende.
Jeg gentager; udseendet er IKKE afgørende.

Håber det kan bruges! God jagt ;-)
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Newbie1976 » tors 23. feb 2017 14:12

Hej Gregersen.

Tak for den fine velkomst :-)

Dygtig for mig betyder jeg slipper angsten/nervøsiteten for at tale med kvinder jeg gerne vil (Har intet problem i at snakke med kvinder jeg ikke er tiltrukket af), tror jeg skal øve mig ret meget i 3 sekunders reglen.
Det er cool at udseenet ikke betyder alt, jeg er en pæn mand, men er på ingen måde, typen pigerne vender sig om efter på gaden.

Når dit game er blevet så meget bedre med tiden, kan du så overføre den viden til andre situationer end når du skal score, f.eks. at chamere chefen?

Har du selv ændret meget på dit fysiske udseende? er igang med bogen "The Game" og så et billede af Mysteri han ligner jo en junkie på mange billeder, den tanke med at stikke så meget ud i landskabet at du mister din egen personlighed, er det virkeligt nødvendigt?
Newbie1976
Nyklækket

Indlægaf Lucard » tors 23. feb 2017 16:19

Lige et par ord herfra. 38 år, har været ind og ud af det her i noget, der ligner 10 år. Jeg skal nok sige til når jeg ikke længere bliver nervøs ved at snakke med smukke kvinder ;) Bemærk, at blive nervøs er ikke en dårlig ting som sådan; forskellen er om du gør noget ved det eller ej. Og ja, det bliver meget nemmere at gøre det, også selvom du måske er nervøs.

Først og fremmest, så er "The Game" en glimrende bog, men den er altså 10+ år gammel. Der er sket meget siden da. Det vigtigste er, at natural game er blevet meget større end canned game, dvs. alt med rutiner osv. Tjek evt. RSD (Real Social Dynamics), som vist er det dating firma flest snakker om herinde. Bare sørg for at bruge mere tid i byen end at læse/se videoer.

Mht. udseendet, så er det selvfølgelig vigtigt at gøre noget ud af sig selv, men peacocking i den grad Mystery gør det, er der vist ikke mange andre der arbejder med længere.

Ellers, hvad Gregersen sagde.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Gregersen » tors 23. feb 2017 16:55

Hej igen,

Først og fremmest enig med Lucard; nervøsiteten går aldrig væk :D Men du kan ændre din tankegang omkring den til at være 'åh den der følelse af frygt' til 'jaer, nu føler jeg mig levende/involveret/tændt/nysgerrig/whatever', hvilket jeg synes er en god idé :)
Godt råd også, at undersøge RSD.

Blot lige for at svare på dine spørgsmål så ja, jeg oplever ofte at jeg er 'vellidt' i sociale sammenhænge, både arbejdsmæssigt og privat, uden jeg egentligt tænker over det.
Jeg tror det har noget at gøre med at jeg har 'bygget' min karakter i flere år, og jeg nu kan slappe af i de sammenhænge samtidigt med at jeg har en tillid til mig selv som måske ikke alle har. Dét som folk refererer til som 'at hvile i sig selv'.

Jeg har ikke gjort meget ud af at ændre mit udseende, jeg vil vove den påstand at jeg er heldig og er en gennemsnitlig udseende fyr uden fysiske skavanker.
Det meste jeg har gjort for mit udseende er at prøve ting af; jeg kan ikke lide tanken om at være afhængig af at skulle se ud på én måde. Det gælder både tøj, kropsbehåring, hår, skæg, frisure, osv. osv.
Jeg har leget med det hele for at prøve grænserne af og få ikke at få et alt for låst selvbillede. Det betyder at jeg idag har friheden til at bevæge mig ud når - og hvor - jeg vil, uden nødvendigvis at skulle tjekke op på om jeg ser 'OK' ud først. Det rager mig virkelig, jeg ser jo ofte ikke mig selv ;-)

Når det er sagt så giver det selvfølgelig altid et boost at se godt ud, og man bør gør noget ud af sig selv, om ikke andet end for selvrespektens skyld.
Så tro ikke jeg går rundt og ligner en tosse for tosseskabens skyld, men dét at jeg KAN gøre det er endnu en ting som er med til at bygge karakter, og selvsikkerhed.

Håber det kan bruges! :-)
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Happytalk » tors 23. feb 2017 17:05

Hej Rocco.

40 er absolut den bedste alder at starte i, hellere nu end senere ;-)

The game bogen er fin nok, hvis du analysere de bagvedliggende psykologiske faktorer der er i bogen. Der er dog meget junk i bogen, så brug din sunde fornuft ;-)

Hvor plejer det somregel at gå i lort når du mødes med en pige?

Good luck :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » tors 23. feb 2017 18:51

Hvis du har haft sex med 180 til 200 kvinder, ville jeg i dit sted kraftigt overveje, hvordan du vil gå ind i game og hvad dit mål er.
De fleste gamers går igennem en rejse, hvor de nedlægger så mange kvinder som muligt. Den erfaring har du allerede. Det virker som om, at du i langt større grad bør have fokus på at udvikle dig som mand.
Jeg tror ikke, at du vil lære meget af at læse Mystery Method eller The Game. De tager begge udgangspunkt i at have sex med 200 kvinder.

Find i stedet en indgangsvinkel, og materiale der understøtte denne, hvori du udvikler dit selvværd og din selvtillid, arbejder med outcome independence, sticking points, og find ud af, hvad du er bange for. Hvorfor får du ikke taget action? Hvorfor tør du ikke snakke med de attraktive piger? Hvorfor har du en 'fear og rejection'.

Du er nok på jagt efter dybere bøger såsom:
- The Way of the Superior Man
- The Alabasta Girl
- 48 Laws of Power
- Education of Millionares
- The 4 hour Work Week (ja alt game behøver ikke handle om damer)
- Feel the fear and do it any way

og bøger i den kategori.

Husk. Action 90%, teori 10%.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Thebond » tors 23. feb 2017 21:12

Her har du en billig, videnskabelig og effektiv bog.
No bullshit, men workbook.

http://threeminutetherapy.com/my-book-t ... e-therapy/

Det eneste du skal gøre for at score, det er at overkomme alt frygt omkring kvinder, så kører din scoring på autopilot ;)

Kapitel 3: Hvis du måske ikke tror på, at du ikke kan score de smukke damer, det er nok ikke det case.
Kapitel 6: For at du tager mere action.
Kapitel 12: Så du ikke giver en fuck hvad kvinder siger til dig, og at du ikke rigtig care om rejection eller ej "Vigtigste"

Held og lykke.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Hebi » fre 24. feb 2017 09:35

Newbie1976 skrev:Hej Alle.

Tak for medlemsskabet, er 40 år, har haft moderat til stor succes med kvinder, men kun via dating apps, i live har jeg ikke scoret overvældende meget, grundet at jeg altid choker før jeg overhovet kommer igan, det håber jeg ændrer sig ved at lære lidt "game".

Har nogle spørgsmål og betragninger.

1) Er 40 år for sent at komme igang? er der andre på min alder i dette forum.
2) Hvor meget energi/tid skal man bruge på at blive dygtig i faget.
3) Hvor meget spiller udseende ind på ens evne til at score?

har en masse andre spørgsmål, læser dette fora igennem, før jeg stiller flere.

Hilsen Rocco.

Velkommen til!

1) langt fra. Der findes 30+ Natklubber i København. Mange kvinder omkring den aldersgruppe er fraskilte, og søger nye eventyr. Der er rigtig gode muligheder.
2) det afhænger af dine mål og dine forudsætninger. Er forudsætninger og mål langt fra hinanden, kræves der mere arbejde. The Game og Mystery Method er glimrende bøger, om end noget forældede. RSD er nok de mest up-2-date PUA's der findes. Mange af deres videoer er værd at se. Praksis er dog langt vigtigere end teori. Du opdager selv hvordan teorien kan implementeres efterhånden som du gør brug af praksis.
3) udseende, status, penge, er vigtige nok elementer i tiltrækning af kvinder, men er ikke altafgørende. Hvis du bare ser nogenlunde ud, kan "game" bringe dig langt. Tøjvalg, fremtoning, brug af øjenkontakt og kropssprog spiller meget ind i hvordan vi opfattes udseendesmæssigt. Det er i den grad muligt at manipulere disse parametre til fordel for en selv i forhold til kvinder.

P.S: hvis du virkelig har været sammen med 180-200 kvinder, om end gennem online dating, så forstår jeg ikke helt, hvorfor du har et behov for at lære game? Hvorfor ikke bliv kærester med en af dine mange lays fra online dating?
Hebi
Seargeant O'Hara

Tilbage til Generelt om The Game