Daygame af ikke-gamer

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Daygame af ikke-gamer

Indlægaf Lucard » man 27. feb 2017 22:50

Jeg faldt over denne video med en fyr, der gerne ville møde en pige på den "gammeldags" måde. Det virker faktisk meget ærligt og sødt, der er ikke noget fortænkt over hans tilgang, I like.

Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Re: Daygame af ikke-gamer

Indlægaf Gregersen » tirs 28. feb 2017 13:38

"You are really brave to try to meet a girl the old fashioned way". Det er der en kvinde der fortæller ham i videoen, og jeg synes det er en stærk indikator af alt hvad der er galt af samfundet nu.
Faktisk er hele videoen og mange af de kommentarer han får med på vejen fremragende eksempler.

Det giver mig faktisk en del inspiration ifht. daygame som jeg ellers kan have lidt svært med, men det er jo ikke sværere end han siger det på et tidspunkt "jeg ville gerne møde dig og jeg havde bare lyst til ikke at gøre det online-agtigt".

Virkelig en smuk og faktisk overraskende god video - tak for linket Lucard!
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Musars » ons 1. mar 2017 00:03

Super fed måde at bringe Game ned til jorden, det er på mange måder en god måde at håndtere det på. Man er sgu egentlig bare ude for at møde mennesker :)
Musars
MacDaddy

Indlægaf Fame » ons 1. mar 2017 09:19

Det sidste stadie, som jeg nåede til, var normaliteten. Hvilket nok har været det absolut sværeste stadie at nå for mig, i al Game-teorien.

Jeg syntes, at videoen rammer hovedet direkte på sømmet; vær fucking normal (inkl. fejl) - og hav massivt mod til at sætte sig selv i en sårbar situation.

Så simpelt, og det er egentlig blot: integritet plus handlekraft...
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Gregersen » ons 1. mar 2017 19:10

Fame skrev:Det sidste stadie, som jeg nåede til, var normaliteten. Hvilket nok har været det absolut sværeste stadie at nå for mig, i al Game-teorien.

Jeg syntes, at videoen rammer hovedet direkte på sømmet; vær fucking normal (inkl. fejl) - og hav massivt mod til at sætte sig selv i en sårbar situation.

Så simpelt, og det er egentlig blot: integritet plus handlekraft...

Kunne ike være mere enig!
Gregersen
Hoodoo Master

Indlægaf Desire » tors 2. mar 2017 22:53

Kanon fed post Lucard!

Hvor er det fedt at se noget helt nede på jorden. Og hvor godt det bliver taget i mod. Mega inspirerende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Thebond » fre 3. mar 2017 17:16

Ojjj ha, jeg fik næsten lyst til at græde, det er simpelt hen så smukt, når man ser på de videoer der. Det er bare så sørgeligt at det ikke virker længere på nutids generations kvinder i 20´erne i DK.

At lave en approach "Hello you look really cute, i really wanted to get to know you" i dag i DK, så bliver man kigget på som om man var en psykopat :roll:

Det virker stadig i USA, så måske får jeg chancen der, når jeg flytter der til :)

Som Gulddreng selv siger: Nutidens generation handler om at købe 10 Liters, og være fuckboi for at score.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Kaizer » fre 3. mar 2017 17:45

Thebond skrev:At lave en approach "Hello you look really cute, i really wanted to get to know you" i dag i DK, så bliver man kigget på som om man var en psykopat :roll:

Nej?

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Happytalk » lør 4. mar 2017 16:02

Thebond skrev:Ojjj ha, jeg fik næsten lyst til at græde, det er simpelt hen så smukt, når man ser på de videoer der. Det er bare så sørgeligt at det ikke virker længere på nutids generations kvinder i 20´erne i DK.

At lave en approach "Hello you look really cute, i really wanted to get to know you" i dag i DK, så bliver man kigget på som om man var en psykopat :roll:

Det virker stadig i USA, så måske får jeg chancen der, når jeg flytter der til :)

Som Gulddreng selv siger: Nutidens generation handler om at købe 10 Liters, og være fuckboi for at score.

Absolut ikke..!
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf JollyJumper » lør 4. mar 2017 19:06

Thebond skrev:Ojjj ha, jeg fik næsten lyst til at græde, det er simpelt hen så smukt, når man ser på de videoer der. Det er bare så sørgeligt at det ikke virker længere på nutids generations kvinder i 20´erne i DK.

Spekulerede på, hvad en fuckboi var, så jeg fandt en definition:
"A guy who tries to get with everyone. A player. A guy who will lie to a girl to make them hook up with them or send pics. They think they are the shit when they aren't. A guy who will only date a girl for their body. A total ass. A guy that will make a girl cry and laugh, and a guy who lies when they said I love you"
Edit: Definitionen er herfra: http://www.urbandictionary.com/define.p ... fuck%20boi

Er dit råd, at man skal være sådan og købe en vild bil (går ud fra, at det er det, 10 Liters betyder)?
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Næste

Tilbage til Generelt om The Game