Daygame af ikke-gamer

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Daygame af ikke-gamer

Indlægaf Kaizer » lør 4. mar 2017 20:54

JollyJumper skrev:Spekulerede på, hvad en fuckboi var, så jeg fandt en definition:
"A guy who tries to get with everyone. A player. A guy who will lie to a girl to make them hook up with them or send pics. They think they are the shit when they aren't. A guy who will only date a girl for their body. A total ass. A guy that will make a girl cry and laugh, and a guy who lies when they said I love you"
Edit: Definitionen er herfra: http://www.urbandictionary.com/define.p ... fuck%20boi

Oversættelse: Same old story. En type fyr som kvinder elsker at have sex med (en true Alfa/Lover), men samtidig ikke giver dem commitment og finansiel støtte den anden vej (wow SUPRISE!) ligesom de andre små faggots, de har knaldet (Beta/Providers) , hvilket resultere i en uendelig butthurtness og trang til at shame, når curling-barnet pludselig ikke får alt, hvad det peger på. Det er sådan et bullshit udtryk, og de kvinder som bruger det, burde virkelig kigge indad og/eller spise en stor kaktus :D :D :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf JollyJumper » lør 4. mar 2017 21:06

Nåja, sikkert effektive nok metoder, hvis målet bare er at score så mange som muligt :D Attraction isn't a choice til pigernes forsvar, men falder de intelligente og psykologisk modne også for det..?

Kan under alle omstændigheder nok ikke få mig selv til det. "I kind of like to do things the hard way", som Brandon Walsh siger ;)

Er dog også nysgerrig mht. det med bilerne. Er der nogen herinde, der scorer en masse ved at køre op på siden af pigerne i en flot bil og lægge an på dem?
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Gnome » lør 4. mar 2017 21:10

^ Provider er ikke nødvendigvis beta. De hænger ofte sammen, men langt fra altid. En fuckboy scorer fordi han udstråler alfatendenser - men man behøver ikke at lyve og være en idiot for at være alfa. I bund og grund: Player/lover/fuckboy er ikke = alfa. Provider er ikke = beta.

Til JollyJumper, jeg tror han mener 10L flasker - min Gulddrengslyrik er dog rusten :D Du behøver ikke være en fuckboi for at være alfa, men du behøver være alfa for at score (lækre) piger.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf JollyJumper » lør 4. mar 2017 22:00

OK, store flasker så :) Scorer man med sådan nogle?

Googlede faktisk 10 liters motor og syntes, at jeg så et hit, men det holder vist ikke vand alligevel, så du har sikkert ret ;)

Læsestof til lørdag aften: http://auto.howstuffworks.com/question685.htm
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Thebond » søn 5. mar 2017 13:48

Fuck jeg elsker jer guys herinde, elsker den humoristiske sans! :D

Nej Fuckboi er dælme ikke nogen alpha, kun når han er påvirket. Der er en grund til at Gulddreng synger at de drikker 10 liters osv.
Fuckboi er jo et nyt udtryk og livstil i Danmark det er ikke gammelt. Prøv guys at gå ind i en klub hvor der sidder 18-22 årige så ved i hvad jeg mener.

I ser nogle Male sets der sidder med én 6 eller 10 liters klar, de skal drikke noget af det, før de overhovedet har boller til at tale og score piger.
Disse male sets, venter på at der kommer nogle piger og approacher, og det gør de tro mig.

En rigtig alpha, vil ikke engang købe alkohol for at score, en alpha har ikke brug for validation med dyr alkohol for at score og har heller ikke brug for det som hjælpemiddel til at sænke hæmningerne.

Så FUCKBOI is a biiig Beta.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Thebond » søn 5. mar 2017 13:53

"Er dog også nysgerrig mht. det med bilerne. Er der nogen herinde, der scorer en masse ved at køre op på siden af pigerne i en flot bil og lægge an på dem?"

Det virker i USA, meget nemt.

https://www.youtube.com/watch?v=xk4VmYrquAs
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf JollyJumper » søn 5. mar 2017 14:52

Hej Bond :)

Tak for video og positive svar. Min bror har købt en BMW for nylig, så måske skulle man prøve det der, hvis han da gider/tør ;)

Har ikke gået så meget i byen de seneste år pga. arbejde, men måske ser jeg piger, der spiller op til fyre med store flasker, når jeg kommer ud at give den gas igen – hvis jeg altså ikke har for travlt med at være the watched og ikke the watcher, eller hvad det nu er, der står i Venusian Arts Handbook...

Syntes en overgang, at det var lidt demoraliserende, at Gnome skrev, at jeg var nødt til at blive alfa for at score lækre piger, men efter at have tjekket op på Mysterys fem/seks karakteristiske træk, er jeg straks gladere (selvtillid, smil, sans for humor, være velsoigneret, connecte med folk og være lokalets midtpunkt). Jeg associerede umiddelbart alfahanner med magtsyge, nederen typer, men verden er altså slet ikke så grum :D Ikke nødvendigvis i hvert fald ;)
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » søn 5. mar 2017 15:39

Jeg mente at en fuckboy er mere alfa, fordi det er de kvaliteter som tillader ham at være promikøs med en masse hunner forholdsvist hurtigt uden samtidig at committe sig. Det er en beta ikke kendetegnet ved at kunne. Men er nok meget enig i, mange også kommer i eksklusive forhold fra tid til anden.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Thebond » søn 5. mar 2017 16:02

JollyJumper

Glem nu de PUA materialer, du spilder din tid. Sørg nu for, bare at få elimineret alle dine fears og anxieties, så vil du score automatisk ;)

Jaer lad din bror prøve det!, det er skide sjovt! :lol: . Men by the way det er svært at få gode biler i Danmark, det er lige præcis derfor jeg vil flytte med en ven til USA og opstarte noget som vi har planlagt, der er det meget nemmere og billgere at få en fed bil ;)

Kaizer

Ja kaizer når de er påvirket. Fuckbois udstiller sig som alfa hanner, og ja de scorer en del. Men inderst inde er de pussies, lige så snart promillen er væk, bum så er de en flok pussies.

Billede

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Indlægaf JollyJumper » søn 5. mar 2017 16:20

Thebond skrev:JollyJumper

Glem nu de PUA materialer, du spilder din tid. Sørg nu for, bare at få elimineret alle dine fears og anxieties, så vil du score automatisk ;)

Min strategi er totalt at overvinde frygt, og jeg bruger ikke rutiner. PU-materialer kan være fine nok ind i mellem vil jeg dog mene.

Der begyndte dog at ske ting og sager med mine øjne, da jeg havde elimineret en masse frygt (læs "Improve Your Vision"/"Bedre Syn ved Bevidsthedsændring" af Martin Brofman), så jeg var nødt til at starte til tai chi (spreder synet ud, så jeg ikke stirrer totalt og nemmere kan have kontaktlinser på), hvilket påvirkede mig virkelig meget i starten (for 4½ år siden). Men jeg er vist snart ved at være klar til game igen.

Tog især i 2009-2013 alene i byen både nat og dag og brugte meget direkte game (spurgte dem bl.a. om de var klar på et one night stand/sex efter at have læst Mode One). Men skal helt klart fortsætte og blive endnu mere frygtløs ;)
JollyJumper
Happy Meal

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt om The Game